Triumph Rocket Trike

Wat een zielig peil bereiken de reacties hier op MF toch.
Op een normale wijze met elkaar omgaan is hier blijkbaar onmogelijk.
Blijkbaar is hier vooral de benedenzijde van de maatschappij actief. Een andere verklaring heb ik er niet voor.
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooi ding, en wat een vormgeving van al die tierelantijntjes. En wat een mooi chromen randje langs die bekerhouder. En wat is dat vlaggetje origineel :} :}
 
En het is ook nog een driewieler! Welliswaar geen zijspan, maar verder is er toch geen verschil tussen een zijspan en een trike: al die bestuurders zijn bang om om te vallen!
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is hier vooral de benedenzijde van de maatschappij actief.

Dat idee krijg ik ook wel eens als we weer een bijeenkomst hebben in één of ander weiland, en ik naar de gesprekken luister O-) O-) O-) Maar ja, we zullen het er mee moeten doen!

6e Zijspantreffen Genemuiden "Throwing eggs"

2014 is 40 Jaar MC Genemuiden

BOT 15; Op naar Twente

Euro Gespann Treffen 2014 Weiswampach

4e Achterhoekse Slakkerwegtreffen *)

Kom anders ook eens kijken, we doen niet moeilijk ook al kom je op een tweewielige scooter
 
Wat een zielig peil bereiken de reacties hier op MF toch.
Op een normale wijze met elkaar omgaan is hier blijkbaar onmogelijk.
Blijkbaar is hier vooral de benedenzijde van de maatschappij actief. Een andere verklaring heb ik er niet voor.

Zijspan-afdeling is kwa gebruikers het meest gemoedelijke deel van heel MF! Modjes zijn er om die reden hier ook bijna niet te vinden (en die ene hebben "we" om gekocht door een zijspan voor hem te bouwen :+ )

Dat wil niet zeggen dat één ieder hier niet mag zeggen wat hij ergens van vindt!



Zijspannen en trikes hebben allebei drie wielen, maar iedereen hier rijd zijspan en geen trike, en waarschijnlijk niet zonder reden......
Probeer anders eens ergens een rondje te kunnen doen met een zijspan, dan weet je ook waarom!


Edit; Die luchthapper zou trouwens wel gaaf staan op mijn bakkie :)
 
Laatst bewerkt:
En daar komt nog bij dat een flink aantal een morbide gevoel voor humor heeft en nogal recht voor z'n raap is :+
Dit kan door anderen (lees onbekenden) als schokkend worden ervaren !

:+ :+

Trouwens; wat een prachtig extra luchtfilter van verchroomd plastic !!
 
Laatst bewerkt:
Edit; Die luchthapper zou trouwens wel gaaf staan op mijn bakkie :)
Deze zijn bij de automaterialenhandel, zoals Brezan, gewoon te bestellen.

Maar als er "anderen" meelezen kunnen we beter eerst een waarschuwing geven voordat we reageren, zoiets als dit:
full

Of als we netjes blijven: O-) O-)
full

Of als we vieze mopjes gaan vertellen:
full

Of als er niet-winter-rijders meelezen
full



:+ :+ :+ :+
 
Jammer. Ik zie graag foto's van dit soort bouwsels. Dat houdt de zaak zo lekker in evenwicht en het motiveert me om zelf de garage in te duiken om te laten zien dat ik het beter kan.
Niet dat dat tot nu toe gelukt is maar het gaat om het idee.
 
och een trike.... ook niet persee mijn ding, maar toch zou ik best wel iets in deze stijl willen bouwen

full
 
Wat een zielig peil bereiken de reacties hier op MF toch.
Op een normale wijze met elkaar omgaan is hier blijkbaar onmogelijk.
Blijkbaar is hier vooral de benedenzijde van de maatschappij actief. Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Ik ben blij dat iemand van buiten dit ook eens zegt, ik erger me al jaren aan die reacties hier.
 
Ik zou er met wat minder "zooi" er op,wel mee kunnen rijden :Y
 
zal het zijn eigen combi zijn of zo, gezien de manier hoe hij reageerd? iedereen mag volgens mij zelf weten of hij/zij dit mooi vindt, hoef je niet zo gepikeerd te reageren..
Is mijn smaak ook niet helemaal trouwens, heb ook wel leukere trike's gezien
 
Geef mij dan maar die raket van thriumph, wat mij betreft een supergave trike.
Al had ie er natuurlijk beter een zijspan aan kunnen maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan