Triumph Rocket

NEE, dit valt niet onder de catagorie chopper, maar onder de (super)cruisers. Maar geld dat ook niet voor de Shadows ACE, Vulcan classics, Wildstars, Road Kings, Elektra Glides en de R1200C ? Juist.......en die mogen hier toch ook staan, nou dan.
(Afbeelding)
Je geeft het zelf al aan. Geen chopper.
Van mij mag alles hier staan hoor, maar maak dan een forum cruisers of toerfietsen etc. aan.
 
Mooie bike! :}

Het enige wat ik iets minder vindt, is dat er aan 1 kant maar 1 demper zit, en aan de andere kant weer 2, maar voor de rest top! 8-)
 
Volgens MCN en MotorCycle Daily schijn je de R1's en Hayabusa's ermee uit te trekken bij de stoplicht sprintjes... Dus uh ik ga er niet naast staan.


Heb er bij Bass Custombikes al ff op mogen zitten. Het is wel een monster hoor!!!

En als je dan die accelleratietijden hoor....0-200 in 7 sec :9 . Dan mag je jezelf wel goed beet houden.

En idd, die pijpen vind ik ook niet geweldig. Maar daar komen ook wel weer oplossingen voor.

heb net de Triumph rocket test gelezen in Moto73 en de specs vind ik een beetje tegenvallen.

daar stond oa: in dat het een 600 SS'tje er uit zal trekken,specs:
0-100km/u in 3,2 sec (zal een r1 moeilijk bij krijgen ivm. wheelien)
0-150km/u in 7,0 sec (hier zal de r1 al weglopen)
0-200km/u in 17,5 sec (r1 < 8 sec) ipv. 7 sec |(

maar het optrekken zal idd wel apart aan voelen als die bij 2,5 rpm al 200Nm produceerd :}
 
heb net de Triumph rocket test gelezen in Moto73 en de specs vind ik een beetje tegenvallen.

daar stond oa: in dat het een 600 SS'tje er uit zal trekken,specs:
0-100km/u in 3,2 sec (zal een r1 moeilijk bij krijgen ivm. wheelien)
0-150km/u in 7,0 sec (hier zal de r1 al weglopen)
0-200km/u in 17,5 sec (r1 < 8 sec) ipv. 7 sec |(

maar het optrekken zal idd wel apart aan voelen als die bij 2,5 rpm al 200Nm produceerd :}

Ik waag het te betwijfelen of die getallen wel kloppen...
Ik had geen meetapparatuur, maar dit ding trekt zo godsgruwelijk hard dat ik
spontaan begon te kraaien van plezier achter mijn donkergetinte vizier (en dat rijmt nog ook) Heb zelf meerdere motoren met een cilinderinhoud varierend tussen de 650 en 1150 CC, maar geen van die dingen houdt de Rocket III bij in de sprint, dat weet ik wel....
 
ik heb er opgezeten op de Rai, wat een orgel man..........groot jonge..................en ik ben zelf niet eens echt klein....
 
te gekke machine
zeer indrukwekkend ik vind net als de anderen de uitlaat niet mooi
met aan een kant 2 uitlaten en aan de andere kankt 1
ik heb zelf een shadow 1100 maar bij de triumf lijkt hij klein zowel in size als in vermogen,pk`s,koppel.
waanzinnig in een woord
 
full
 
Mooie fiets, fijn dat er producenten zijn die van conservatieve modellen af durven wijken, met dergelike cruisers word het wat spannender op de weg.
Eerst leken alle shoppers op elkaar (Honda Yamaha Harley) maar met de Komst van BMW en Truimph heb je als je één shopper/cruiser gezien hebt ze niet allemaal gezien.
Misschien is dit wel ooit iets voor mij
 
echt een super VET ding!! echt gaaf! tenminste iets wat je motor kan noemen.. lekker breed en je heb het gevoel dat je op een raketaangedreven tank zit...

:}
 
Lijkt een beetje zo'n speelgoedmotortje, niet mooi :r !!!
Maar het concept is wel weer heel gaaf en qua uiterlijk is het dan net een Harley; gewoon voor het aankoopbedrag eraan verbouwen en dan ziet het er vast wel weer een beetje uit. Ik ben ook ontzettend benieuwd naar het geluid van zo'n enorm dikke driecilinder :9~
speelgoedmotortje?het is dan net weer zo'n harley
waar je het aan koopbedrag aan moet verbouwen?
EN DAT ZEG JIJ MET JE VALKYREY,kijk eerst eens naar je eigen bulldozer
das precies het zelfde en lijkt nog veel meer op een slecht kopie van een h-d flst herrietas
 
een of't ander blad heeft em naast een boss hoss gezet
vrat ie met huid en haar op

ben benieuwd wanner de eerste gek opstaat en ermee gaat spelen(lachgas ed)
dragracen met gestripte rocket
waar moet ik betalen.

hoe het rijd weet ik niet maar wat uiterlijk betreft nee
geef me dan maar een speedmaster
 
Ander stuurtje, Andere uitlaten (1 dikke bv) en die luchtfilterkappen niet meer chroom en je hebt een ongelooflijk mooie bike!

(niet dat hij zo lelijk is hoor)

Ps. Hij zit ook erk lekker!
 
Hhhmmm kan (nog) nergens de geluiden van die rocket vinden.
Ben best nieuwsgierig eigenlijk :9
 
je hoort bijna nooit iets van die Rocket... echt wel jammer want ik vind hem vetter dan een Vmaxx.. krijg ik nu ruzie? O-)

oma wat ben je toch een lieverd *D
 
wat de geluiden betreft:standaardt klinkt het werkelijk nergens maar dan ook absoluut nergens naar.
maar met setje aftermarketpijpenvan ik meen bos eronder:.......
hebbie wel eens een scania 164 achtpijper horen lopen met een brulpijp eronder?
full
 
Zeer mooie fiets. Ik heb hem vorige week opgehaald en dit ding stuurt ongeloofelijk mooi. Wat heeft dit ding een Power zeg. Vooral met extra uitlaatsysteem van Triumph is het helemaal een feest. Echt een aanrader dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan