Triumph Rocket

Tijd weet ik niet heb hem nog maar 3x zien passeren en altijd rond een ander tijdstip.
Plaats :ergens omgeving damme in belgië dus als je een tent opslaat voor de weg en je kampeert er een paar dagen heb je kans datie langskomt maar je moet dan nog wel snel zijn ook :Y , (zie je het nog zitten :+ )
Kun je al met het simpelste casseterecordertje doen evengoed.
Als ik ergens een tijd en plaats weet wil ik het ook zelf graag openemen.
 
bedoelde die die onderaan pag 3 staat (rune) :r [ :Y quote]
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef BigBlock het volgende:Maak me gek...........
je vind de 6 cilinders van Honda wel leuk, maar de valkyrie niet :? :? :? :? :?
Mag je mij ff uitleggen welke 6 cilinders Honda zoal maakt
[/quote]

Oke, die Rune mag je inderdaad lelijk vinden. Maar noem dat aub niet zomaar een valkyrie!!!!!!! Hij is inderdaad gebouwd als opvolger van het concept Valkyrie (een aangepast GL blok uit de Golwing met daarom heen gebouwd een custom cruiser), maar ze hebben die naam Rune niet voor niks verzonnen.
Dus....de 1500cc F6C is de Valkyrie, bij de 1800cc spreken we over de Rune.
1500 vs 1800 ; Valkyrie vs Rune ; mooi vs lelijk })
 
Tijd weet ik niet heb hem nog maar 3x zien passeren en altijd rond een ander tijdstip.
Plaats :ergens omgeving damme in belgië dus als je een tent opslaat voor de weg en je kampeert er een paar dagen heb je kans datie langskomt maar je moet dan nog wel snel zijn ook :Y , (zie je het nog zitten :+ )

Ik heb geen tent :N
 
Mn pa heeft dus een Rocket 3, in het zwart, en eerlijk gezegd ben ik er niet weg van maar ja. Over het geluid: voor zon grote bad-ass motor maakt ie weinig herrie, je kan er wel andere dempers voor krijgen geloof ik, maar die zijn hier niet legaal |( Maar ja, wel respect, ik kan m niet bijhouden met 25 kw :} :}
 
Ok ben het met je eens vergeef je mij het nog :+ '(
Oke, die Rune mag je inderdaad lelijk vinden. Maar noem dat aub niet zomaar een valkyrie!!!!!!! Hij is inderdaad gebouwd als opvolger van het concept Valkyrie (een aangepast GL blok uit de Golwing met daarom heen gebouwd een custom cruiser), maar ze hebben die naam Rune niet voor niks verzonnen.
Dus....de 1500cc F6C is de Valkyrie, bij de 1800cc spreken we over de Rune.
1500 vs 1800 ; Valkyrie vs Rune ; mooi vs lelijk })
[/quote]
 
Ja kan het me voorstellen van dat geluid heb ook eens een standaard raket gehoord bij men dealert (demo) vond het geluid toen ook niet indrukwekkend voor zo'n kolosale powercruiser, maar nu ik al een paar keer een exemplaaar met open dempers heb horen/ zien voorbijrazen ben ik voor eeuwig fan van dat aso triple kabaal }) }) :9 :9~ :}
Mn pa heeft dus een Rocket 3, in het zwart, en eerlijk gezegd ben ik er niet weg van maar ja. Over het geluid: voor zon grote bad-ass motor maakt ie weinig herrie, je kan er wel andere dempers voor krijgen geloof ik, maar die zijn hier niet legaal |( Maar ja, wel respect, ik kan m niet bijhouden met 25 kw :} :}
 
Het luitjes!

(dag oma)
Iemand een idee waar je een paar mooie (open) pijpen voor dit dingetje kan halen?
Mijn vader heeft dus zo'n monster, maar zodra ik mijn rsv1000r met verkorte leovince's aanzet, horen we de rocket niet meer })
Overigens vind ik het echt een vette motor om te zien, al heeft mijn vader dan de versie met de tassen aan de zijkant en zou ik er zelf niet op willen rijden O-)

Ach ieder zijn smaak he!

909946922_5_Yv3T_1.jpeg


909953355_5_293h.jpeg
 
Ik heb ook zo'n vet beest gehad en had er open Triumph uitlaten op zitten met een katvervanger. Klinkt echt hard. Als je pa die er op zet hoor jij je Appie niet meer :)
Kost wel een paar knaken maar dan heb je ook wat.
Ik weet niet waar je woont, maar als je pa dat aan wil schaffen moet ie eens bij Blommotoren in Leusden gaan informeren. Heb ik goede ervaringen mee.

Officiele Triumph dealer
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zo'n vet beest gehad en had er open Triumph uitlaten op zitten met een katvervanger. Klinkt echt hard. Als je pa die er op zet hoor jij je Appie niet meer :)
Kost wel een paar knaken maar dan heb je ook wat.
Ik weet niet waar je woont, maar als je pa dat aan wil schaffen moet ie eens bij Blommotoren in Leusden gaan informeren. Heb ik goede ervaringen mee.

Officiele Triumph dealer


dat klinkt goed!
Komen uit Z-Limburg.. maar dan heb ik iig een optie! :)
Ik betwijfel of ik dan mijn appie niet meer hoor aangezien ik nog geen appie harder heb horen klinken dan de mijne, maar het zou me ook weinig uitmaken eig want het geluid nu is gewoon bagger zacht en gedempt van dat ding! Lijkt wel een bmw soms :')
 
lekker actief forum dit, is er geen actief Rocket3 forum ???? Lijkt mij toch een enorme liefhebbersmotor. Ik heb hem ook lief in elk geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan