Triumph RS Sprint 955i bj2000

JeremyNNA2001

Rookie
2 okt 2009
1
0
Geachte geïnteresseerde,

Bij deze bied ik mijn Triumph RS Sprint 955i modeljaar 2000 te koop aan. De motor is een combinatie van sport/tour. Dat houd in dat er zowel sportief als ontspannen, lekker mee gereden kan worden. Deze motor ligt heerlijk op de weg en stuurt, remt en accelereert perfect.

Het motorblok komt uit 2005 en heeft 20.000 km gereden. Destijds is het oude motorblok professioneel vervangen omdat het blok uit 2005 meer vermogen heeft en omdat er uiteraard minder kilometers mee gereden was. Dit is dan ook absoluut te merken. Ik ben de tweede eigenaar en heb deze motor van mijn buurman overgenomen die hem ook altijd met veel zorg behandeld heeft.

Er is een originele carbonne sport uitlaat van Triumph op geïnstalleerd wat voor 10 pk extra en een mooi sportief geluid zorgt. (Standaard uitlaat is ook aanwezig)
Optionele handvatverwarming is ingebouwd.

De motor is altijd goed onderhouden.
Alles doet het, heeft geen schade, heeft altijd binnen gestaan en is alleen gebruikt voor af en toe een tourritje.

Kortom de motor is puntgaaf. Geen mankementen.
Reden van verkoop:
Ik heb thuis niet de mogelijkheid mijn motor te stallen, ik vind het veel te druk op de weg en heb te weinig tijd om te rijden.

Met vriendelijke groet,

Jeremy
Prijs: € 5250,-
Telefonisch contact: 06-14707149
full
 
Laatst bewerkt:
Te druk op de weg is toch JUIST de reden om motor te rijden?

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan