Triumph Speed Four TT 600

er staan nog een gele en blauwe te koop bij stan van Noort in Lisse te koop

www.stanvannoort.nl

Is een officiële Triumph dealerd. :+


Ik mag het hopen dat er nog meer menschjes komen kijken in dit topic.
zo'n saaie boel anders ;)
 
er staan nog een gele en blauwe te koop bij stan van Noort in Lisse te koop

www.stanvannoort.nl

Is een officiële Triumph dealerd. :+


Ik mag het hopen dat er nog meer menschjes komen kijken in dit topic.
zo'n saaie boel anders ;)
Die blauwe is gewoon nog nieuw ook!

smileyooh.jpg
 
hm..mijn eerste bekeuring al binnen.. ;(
10 km te hard op de snelweg, ben blij dat ze me niet flitste toen ik 210 reed! :}
 
Idd, deze staat beneden, volgens mij staat er boven nog een Gele, maar dat weet ik niet zeker aangezien die niet hier bij staat.
Dat bewijst maar weer dat ze niet echt in trek waren bij de verkoop.
Volgens mij is de SP4 ook ontstaan doordat ook de TT600 niet echt liep als verwacht..
hm..mijn eerste bekeuring al binnen.. ;(
10 km te hard op de snelweg, ben blij dat ze me niet flitste toen ik 210 reed! :}
Aiii, das balen! En ach, tot nu toe is het ook je laatste! O-)
 
daar heb je helemaal gelijk in!, ik heb m net een paar weken dus die taartschep moet nog wachten.
volgens mij zag ik dat jij een undertail hebt toch? dat is wel de mooiste oplossing.
bij mijn Bandit had ik een zaag enzo gebruikt...haha
 
~
Dat bewijst maar weer dat ze niet echt in trek waren bij de verkoop.
Volgens mij is de SP4 ook ontstaan doordat ook de TT600 niet echt liep als verwacht..
quote]

moet ook zeggen dat ik de TT600 qua looks wat minder vind, maar dat komt meer omdat ik bijna geen enkele motor met kappen echt mooi vind ;) Maar zonder kappen *O* zag laatst we een plaatje dat ze de speed hadden voorzien van een recht stuur.......daar wordt hij niet mooier van :N (of is dit bij iemand tegen het zere been.....)
 
dag mede s4 rijders, ik heb ook een heerlijke triumph.
zoals besproken de oude van lost. ik heb nu de hele zomer gehad om te scheuren en het was super, mijn oom heeft een duc monster maar die kon egt niet tippen aan de triumph ( vind ik) ook kwa power en handling komt hij makkelijk mee met 600cc + motoren.
bij mij in de buurt zijn er veel met een vfr 800 en die houden me niet bij.
maar tof dat het een beetje leeft hier de s4.
 
~
...zag laatst we een plaatje dat ze de speed hadden voorzien van een recht stuur.......daar wordt hij niet mooier van :N (of is dit bij iemand tegen het zere been.....)
Nee hoor, mij heb je er niet mee. Die van mij heb ik met dit stuur gekocht; had de vorige eigenaar er al opgezet. Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe het met de clip-ons zal rijden. Heb ze er namelijk wel bij gekregen, maar is wel ff ombouwen denk ik.
Met het rechte stuur zit je eigenlijk wel in een comfortabele zit. Maar ik merk op de snelweg dan je bij hogere snelheden toch wel snel voorover moet leunen, terwijl je met de clip-ons natuurlijk al een beetje voorover zit..


dag mede s4 rijders, ik heb ook een heerlijke triumph.
zoals besproken de oude van lost. ik heb nu de hele zomer gehad om te scheuren en het was super, mijn oom heeft een duc monster maar die kon egt niet tippen aan de triumph ( vind ik) ook kwa power en handling komt hij makkelijk mee met 600cc + motoren.
bij mij in de buurt zijn er veel met een vfr 800 en die houden me niet bij.
maar tof dat het een beetje leeft hier de s4.
Welkom! Hoop dat dit topic ook blijft leven ;)

De SP4 rijdt inderdaad ook wel lekker. Ik merkte vanmorgen (uurtje of half zeven) alleen wel dat ie in deze periode niet echt snel warm wil worden als je nog niet op de snelweg bent. Dan blijft ie maar hakkelen (bij mij tenminste).. Of hebben jullie daar ook een beetje last van?
Verder vind ik hem ideaal hoor. Net ook weer door de regen, nergens last van. Niet ongemakkelijk te noemen.
Alleen in sommige haakse bochten wil hij nog wel eens uitbreken op nat wegdek (zonder olie sporen). Hoe ondervinden jullie dat?? Ik heb er een set BT016 onder liggen/zitten.
 
speed hadden voorzien van een recht stuur.......daar wordt hij niet mooier van :N (of is dit bij iemand tegen het zere been.....)~[/quote]


haha...ik vind zo'n sbk stuur heerlijk sturen! bij mijn s4 zat ie er ook al op van lsl.
bij m'n Bandit had ik er ook een sbk stuur op, het geeft meer zelfvertrouwen met sturen en het staat erg stoer... ;) en idd geeft een relaxte zithouding en toch sportief, heb btw een s4 ook niet met clipons gereden maargoed.
en zo'n onderkuipje is erg moooi he? ;) })
 
Laatst bewerkt:
hahaha, nu zie ik het pas....twee man met een sbk stuur........moet ook leren eerst goed de foto's te bekijken voordat ik mijn grote mond open doe |(


excuses.....het blijven mooie fietsen...... :)





maar ik hou mijn stuurtje lekker zoals hij is
 
hahaha, nu zie ik het pas....twee man met een sbk stuur........moet ook leren eerst goed de foto's te bekijken voordat ik mijn grote mond open doe |(


excuses.....het blijven mooie fietsen...... :)





maar ik hou mijn stuurtje lekker zoals hij is
Het is dat je ook op een SP4 rijdt..




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan