Triumph Speed Triple 1050 met veel extra's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ES3

Die hard MF'er
3 apr 2005
749
0
Amersfoort
Omdat ik geld nodig heb en (bijna) niet meer ermee rij, bied ik te koop aan:

zwarte Triumph Speed Triple 1050 bj 2005.
Slechts 5477 km gereden, werkelijk als nieuw!!
Nog garantie tot mei 2007.

Inclusief al deze opties:

*Benelli TNT spiegels (t.w.v. € 82,-)
*Zwarte radiatorkappen (t.w.v. € 77,70)
*Zwart Rizoma rem-olie reservoir (t.w.v. € 56,-)
*Zwart stuur
*Voor en achter Hyperpro vering/demping (t.w.v. € 236,80)
*Voor en achter kleine LED knipperlichten
*Korte kentekenplaathouder
*Hugger achterwiel (t.w.v. € 119,90)
*Fly screen (t.w.v. € 225,25)
*Crash bars frame (t.w.v. € 89,-)
*Nieuwe banden
*Arrow dempers met db-killers en 2-in-1 adapter (t.w.v. € 868,-)

Totaal dus meer dan € 1750,- aan extra's.

Nu te koop INCLUSIEF alle opties en Arrow dempers: €10.000,- !!!!

VERKOCHT !!!!!!!!!!
full
 
Laatst bewerkt:
Hoi ES3 ik heb serieuze interesse in deze S3. :Y

Vorig jaar proef gereden op zo'n fiets en reed geweldig, naar aanleiding daarvan volg ik jullie topic al een jaartje ofzo.
Daardoor heb ik wel een paar vragen:
1. Zijn alle originele onderdelen nog aanwezig?
2. Je bent regelmatig op en om het circuit te vinden, heb je 'm echt wel altijd goed warmgereden alvorens te knallen?
3. Zijn de problemen met je voorrem/voorvorkpoot inmiddles opgelost?
4. Zit er ook een paddokstand bij?

Kortom kan ik verwachten om een aantal jaar probleemloos en met plezier op deze fiets rond rijden?
 
Laatst bewerkt:
Hoi ES3 wij hebben serieuze interesse in deze S3. :Y

Vorig jaar proef gereden op zo'n fiets en reed geweldig, naar aanleiding daarvan volg ik jullie topic al een jaartje ofzo.
Daardoor heb ik wel een paar vragen:
1. Zijn alle originele onderdelen nog aanwezig?
2. Je bent regelmatig op en om het circuit te vinden, heb je 'm echt wel altijd goed warmgereden alvorens te knallen?
3. Zijn de problemen met je voorrem/voorvorkpoot inmiddles opgelost?

Kortom kan ik verwachten om een aantal jaar probleemloos en met plezier op deze fiets rond rijden?

Hoi Bladerunner, jij was vast degene die mij vandaag belde? Anders was het toevallig een andere Blade rijder.

Hier mijn antwoorden op je vragen:

1. Ja. De originele uitlaten, veren, knippers, nummerplaat-taartschep ;) , stuur, remoliereservoir, radiatorkappen, spiegels krijg je erbij. Alleen de banden heb ik weggegooid *D
2. Regelmatig is een groot woord. Ik heb er vorig en dit jaar in totaal 4 keer mee op Assen gereden, dus bij elkaar misschien zo'n 300 km :? Dat ik hem netjes warm rijd spreekt voor zich. Als werktuigbouwkundig constructeur heb je toch wat feeling met techniek namelijk :Y
3. Ja eindelijk. Eerst dit jaar de afdichtingen van de Nissin remtangen en vorige week is ook de rechter onderpoot vernieuwd, uiteraard allemaal onder garantie. Hij is weer klaar voor vele probleemloze fijne kilometers :]

Antwoord vraag 4 toegevoegd:

4. Ik heb inderdaad zowel een paddockstand voor voor- en achterkant. Die kun je erbij bedingen ;)


Hier staat ie naast de witte van K3 ;)

bw45vt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die tweede foto doet de motor zoveel meer recht aan. Echt n beauty! Als ik het geld toch ns had...

[edit]leren typen...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hmnmmm.. goed id! Dus ik spreek je over een jaar of 5 weer als top-secretaresse en neem dan de triple over? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan