Triumph Speed-Triple Meet & Greet Motorbeurs 2010

Trouble

MF veteraan
23 dec 2006
3.345
0
Zuidwesthoek
*O* *O* Van Do 18-feb t/m 21-feb is het http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker/Algemeen/Openingstijden.aspx (<b>Motorbeurs in Utrecht</b>) *O* *O*

Het lijkt mij leuk elkaar weer eens te ontmoeten. :W

Ik heb een Doodle aangemaakt zodat je op kunt geven wat bij jou uitkomt.

Natuurlijk mag je je KTM, Kawa, Corsaro, 675, Street Triple, Ural of BMW vriendjes ook meebrengen, maar vertel ze wel dat de meet & greet op de Triumph stand is. })
Dus zeg en link dit Topic maar door.

In dit topic kun je verder afspreken hoe we elkaar gaan herkennen en zo.

Mocht je problemen :? hebben met Doodle stuur mij dan ff een PB :Y
Suggesties om dit handiger te doen zijn ook welkom.
 
ik kom wel even kijken op de Triumph stand. meet & greet met de "speed-triple-spammers" (MMCorsaro-topic) lijkt me interessant! })

donderdag ben ik d'r! (bij droog weer :] )
 
Laatst bewerkt:
gaan dat doe ik zeker al is het nu al te vroeg om een datum uit te prikken, het liefst vrijdag natuurlijk want weekend word het weer onbegaanbaar :( als je rustig iets wilt zoeken

misschien ideetje om zo ook een poll boven te starten met data? (naast de doodle)
 
*O* *O* Van Do 18-feb t/m 21-feb is het http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker/Algemeen/Openingstijden.aspx (<b>Motorbeurs in Utrecht</b>) *O* *O*

Het lijkt mij leuk elkaar weer eens te ontmoeten. :W

Ik heb een Doodle aangemaakt zodat je op kunt geven wat bij jou uitkomt.

Natuurlijk mag je je KTM, Kawa, Corsaro, 675, Street Triple, Ural of BMW vriendjes ook meebrengen, maar vertel ze wel dat de meet & greet op de Triumph stand is. })
Dus zeg en link dit Topic maar door.

In dit topic kun je verder afspreken hoe we elkaar gaan herkennen en zo.

Mocht je problemen :? hebben met Doodle stuur mij dan ff een PB :Y
Suggesties om dit handiger te doen zijn ook welkom.
Jou herkennen zal niet meevallen . Ik ga vrijdag met een vriend en zaterdag met zoef en nog wat vrienden
 
Ik ga zoiezo 1 van de dagen maar moet nog met het werk kijken welke dag het mogelijk maakt.
 
Ik ga zaterdags met m,n zoontje .
Kweenie of er dan nog meer zijn? kga zowiezo bij de triumph stand langs :Y
Als er nog meer gaan lama weten
wil dan wel tel. nr. PM,en
:W
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar ik verwacht niet op dat ik er bij kan zijn :N , aangezien ik op 4 februari geopereerd moet worden.

Wordt voor 't eerst dat ik deze beurs ga missen ;(
 
*O* *O* Van Do 18-feb t/m 21-feb is het http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker/Algemeen/Openingstijden.aspx (<b>Motorbeurs in Utrecht</b>) *O* *O*

Het lijkt mij leuk elkaar weer eens te ontmoeten. :W

Ik heb een Doodle aangemaakt zodat je op kunt geven wat bij jou uitkomt.

Natuurlijk mag je je KTM, Kawa, Corsaro, 675, Street Triple, Ural of BMW vriendjes ook meebrengen, maar vertel ze wel dat de meet & greet op de Triumph stand is. })
Dus zeg en link dit Topic maar door.

In dit topic kun je verder afspreken hoe we elkaar gaan herkennen en zo.

Mocht je problemen :? hebben met Doodle stuur mij dan ff een PB :Y
Suggesties om dit handiger te doen zijn ook welkom.

Jij kan ook altijd, hè!? Maar zoals Prikkie al aangaf, ik ben er op zaterdag. Nu met dit winterse weer denk ik nog niet al te veel aan motoren. :$

@pina: heel veel succes met de operatie. :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan