Triumph Speed Triple meeting 12 juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

I-accelerate

MF veteraan
29 feb 2004
22.750
200
Hallo,

Hierbij willen we MFers met Triumph Speed Triples uitnodigen voor een meeting met eventueel een toerrit er aan vast geknoopt.
Dit vind plaats op

zaterdag 12 juni
of op zondag 13juni​

De locatie waar dit plaats vind is de Mac Donalds aan de A27 afslag 25 Meerkerk/Noordeloos/Arkel

vanaf een uur of 10:00 - 10:30

Google Maps

Vanuit het Speed triple topic Triumph Speed Triple deeltje 12 zijn er mensen geweest die een toerrit hebben uitgezet.

okie1972 schreef:
Het gaat mij er meer om om de mensen hier een keer te ontmoeten en de motoren te zien.De rit en het eten is leuk maar voor mij is lol en genieten van de personen het belangrijkste.

Bij deze bent u met uw Speed Triple uitgenodigd om er een leuke meeting van te maken

full
 
Laatst bewerkt:
Toch uitsluitend voor Speed-leden :? '( ;(
Ik ook nie, ik doe ook maar wat ha ha ha .
Als er personen vanhier mee willen dan geven ze het vanzelf wel aan, zitten hier toch wel een vaste aantal personen die hier regelmatig posten.

Oja vrienden en vriendinnen van de speed rijders zijn natuurlijk ook welkom ongeacht de soort motoren...Vanzelfsprekend natuurlijk. :W
Is voor mij de eerste keer dus ik roep maar iets. :+
Erik, als je nog aanvullingen heb, roep u maar!!!!!!! :W
 
Dit ga ik niet missen, ben er ook bij :Y

Edit:
Hmm, ik zit met een probleem voor die zaterdag B| . Mijn vriendin is jarig de dag ervoor dus ik ga sowieso al moe zijn van het feesje en ik moet de dag erna werken in de voormiddag (tot 13u) dus ik kan enkel daarna langs komen. Nu weet ik niet of zo'n meetings lang duren en of dat nog zin heeft.

Maar: het moe zijn overleef ik wel en het werken kan ik mss verzetten, ik ga er mijn best voor doen!
 
Laatst bewerkt:
full

full

full

Ben der bie !!!

Maar euh..............................Streets mogen toch ook wel ?? :?
Zeker als er een kleur op zit die top is !!!!! })

full



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
"Helaas" ;( :+ ben ik onderweg naar Zuid Duitsland op de Triple. Lekker :]
Veel plezier *O* . Ik hoop er de volgende keer bij te zijn... :)
 
MDS vrienden of vriendinnen van de speed trippelaars zijn zeker welkom ongeacht de soort motor.
Gezelligheid zit hem niet in de motor maar in de bereider ha ha ha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Erik, moet ik de kaart nog meenemen of ken je hem al uit de hoofd ha ha ha.
Oja ..... rustig rijden!!!! op de dijk toch een keer 145 moeten aanklonken om naar jou toe te rijden omdat jij zo lekker vlot de bochten doorknalde ha ha ha .
 
Dit ga ik niet missen, ben er ook bij :Y

Edit:
Hmm, ik zit met een probleem voor die zaterdag B| . Mijn vriendin is jarig de dag ervoor dus ik ga sowieso al moe zijn van het feesje en ik moet de dag erna werken in de voormiddag (tot 13u) dus ik kan enkel daarna langs komen. Nu weet ik niet of zo'n meetings lang duren en of dat nog zin heeft.

Maar: het moe zijn overleef ik wel en het werken kan ik mss verzetten, ik ga er mijn best voor doen!


probeer je werk maar te verzetten anders mis je het ritje
komt je zusje ook mee voor de foto's?
 
Erik, moet ik de kaart nog meenemen of ken je hem al uit de hoofd ha ha ha.
Oja ..... rustig rijden!!!! op de dijk toch een keer 145 moeten aanklonken om naar jou toe te rijden omdat jij zo lekker vlot de bochten doorknalde ha ha ha .


ja, neem maar mee, ik moet toch af en toe even kijken
 
Dit ga ik niet missen, ben er ook bij :Y

Edit:
Hmm, ik zit met een probleem voor die zaterdag B| . Mijn vriendin is jarig de dag ervoor dus ik ga sowieso al moe zijn van het feesje en ik moet de dag erna werken in de voormiddag (tot 13u) dus ik kan enkel daarna langs komen. Nu weet ik niet of zo'n meetings lang duren en of dat nog zin heeft.

Maar: het moe zijn overleef ik wel en het werken kan ik mss verzetten, ik ga er mijn best voor doen!

geld voor mij ook.
hier is de koffiedame ook jarig de dag er voor, 11 juni dus.
als het mij te gek word rijd ik de toerrit niet mee.
misschien dat je ons kan treffen op het eindpunt of bij een koffie stop/lunchpauze.

Okie kan je de route mailen of zet je die online?
ik heb een tomtom dus ik zou de route kunnen rijden daarvan af
eventueel kan ik hem met Tyre op papier zetten....denk ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan