Triumph Speed Triple meeting 12 juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh. Onze Erik ken hem zo van de kaart af lezen en het is gewoon de dijken volgen naar het oosten over het water heen en weer terug over de dijken richting het westen.
Hoe meer je daar verdwaald hoe meer dijken zal ik maar zeggen.

Zal hem eens opzoeken en naar jou toe sturen.
Tis wel een echte speed/street route.
welke wil je hebben garmin of tom tom?

doe mij de tomtom maar
 
Ik zeg regel het!!!!! :9~~

20 juni heb ik al een meeting staan die ik in mekaar gezet heb. Samen met de street en de Daytona 675.

Als goed bevalt bij iedereen dan wil ik gerust nog een keer wat doen. Is nu al een aardige groep van meen 15 personen.

Zal jullie op tijd in lichten als ik het ga op zetten.
 
Pfff, al drie maanden niet gereden wegens operatie aan de knie.
Hoop 12 juni toch even te kunnen rijden om erbij te zijn.
Hoe laat begint het?

Cheers!
 
:(
Jammer, wromnie :?
Volgend weekend is m'n bootje eindelijk vaarklaar, en daar wil ik absoluut gebruik van maken :Y

Motorrijden is de laatste tijd helaas absoluut ondergeschikt geraakt '( , maar als 't bootje eenmaal klaar is, dan kan kan de motor ook weer eens wat vaker van stal gehaald worden :Y

Gisteren trouwens nog wel even ongeveer 200km gereden :] , en dat beviel toch weer als vanouds! *O*
 
Volgend weekend is m'n bootje eindelijk vaarklaar, en daar wil ik absoluut gebruik van maken :Y

Motorrijden is de laatste tijd helaas absoluut ondergeschikt geraakt '( , maar als 't bootje eenmaal klaar is, dan kan kan de motor ook weer eens wat vaker van stal gehaald worden :Y

Gisteren trouwens nog wel even ongeveer 200km gereden :] , en dat beviel toch weer als vanouds! *O*
Jammer: maar ik begrijp t zeker :Y :Y je hebt een beste tijd gewerkt aan het bootje.
Wel goed te lezen dat je weer (aardig wat) Km maakt *O*
 
Jammer: maar ik begrijp t zeker :Y :Y je hebt een beste tijd gewerkt aan het bootje.
Bedankt voor je begrip! :}
Wel goed te lezen dat je weer (aardig wat) Km maakt *O*
Ja, 't rijden gaat helemaal goed :Y , totaal geen last van m'n nek en ook niet van een verzwakte linkerarm *O* .......vorig jaar had ik echt last van die arm, en (hoewel de kracht nog lang geen 100% is) nu functioneert-ie prima! :)
 
Jammer Pina, had ook jou graag een keer willen ontmoeten maar is allemaal zeer begrijpelijk.
 
Bedankt voor je begrip! :}Ja, 't rijden gaat helemaal goed :Y , totaal geen last van m'n nek en ook niet van een verzwakte linkerarm *O* .......vorig jaar had ik echt last van die arm, en (hoewel de kracht nog lang geen 100% is) nu functioneert-ie prima! :)


goed om te horen en gelijk heb je, we komen mekaar nog weleens tegen bij Goedhart in het zonnetje :W
 
*O*
Morgen, zo lijkt het, hebben we droog weer en met 18ºC iets koeler dan de afgelopen dagen.

Tot morgen! :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat gaat de tourrit beginnen?

Weet niet of ik het red zo vroeg. (10-10.30u )

Kan HEEL moeilijk vroeg op staan en moet ook nog eerst hond uitlaten, douchen, eten, koffie drinken ed. en dan klein uurtje rijden naar Meerkerk.



full
 
Hoe laat gaat de tourrit beginnen?

Weet niet of ik het red zo vroeg. (10-10.30u )

Kan HEEL moeilijk vroeg op staan en moet ook nog eerst hond uitlaten, douchen, eten, koffie drinken ed. en dan klein uurtje rijden naar Meerkerk.



[afbeelding]
Rond 10 uur aanwezig en de toerrit is niet tijdgebonden,as het gezellig is beppen we wel een uurtje door hoor ha ha ha .
Rit is ongeveer 100 km dus dat is ook wel te doen voor de mensen van verre oosten,Lekker beppen en milkshakes drinken is een prio!!!!!!
 
Rond 10 uur aanwezig en de toerrit is niet tijdgebonden,as het gezellig is beppen we wel een uurtje door hoor ha ha ha .
Rit is ongeveer 100 km dus dat is ook wel te doen voor de mensen van verre oosten,Lekker beppen en milkshakes drinken is een prio!!!!!!

en posen natuurlijk

100km ritje?....das ongeveer een uurtje rijden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan