Triumph Speed Triple meeting 12 juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan er nog mensen vanuit omgeving Breda Tilburg die kant op?????
 
Was een hele leuk dagje mannen, Phoaties komen eran!

73093.gif
73094.gif



Kwam ik thuis en wat lagen te wachten? Ja, mun Pazzo's _O- *O*
 
Ben benieuwd naar de ploatjies. Vond het leuk om mee te rijden, al vond ik het af toe wat te snel voor mij gaan. Heb dan ook pas sinds oktober mijn rijbewijs. Dan is zo'n dijkje niet zo breed, zeker niet wanneer er fietser voor je rijden en auto's tegemoet komen...

Kwam ik thuis en wat lagen te wachten? Ja, mun Pazzo's _O- *O*

Toen ik thuiskwam lag mijn vrouw te wachten... _O- *O*
 
Ben benieuwd naar de ploatjies. Vond het leuk om mee te rijden, al vond ik het af toe wat te snel voor mij gaan. Heb dan ook pas sinds oktober mijn rijbewijs. Dan is zo'n dijkje niet zo breed, zeker niet wanneer er fietser voor je rijden en auto's tegemoet komen...Toen ik thuiskwam lag mijn vrouw te wachten... _O- *O*

vond het wel grappig dat de street triple rijders allemaal reuzen waren vergeleken met de speed rijders :o
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de ploatjies. Vond het leuk om mee te rijden, al vond ik het af toe wat te snel voor mij gaan. Heb dan ook pas sinds oktober mijn rijbewijs. Dan is zo'n dijkje niet zo breed, zeker niet wanneer er fietser voor je rijden en auto's tegemoet komen...Toen ik thuiskwam lag mijn vrouw te wachten... _O- *O*

of was de buurman net weg? O-)
 
ben er ook achter gekomen dat clipons en speed triples wel heel erg mooi samen gaan O-)

lsl-cafe-racer-speed-triple-1050_01.jpg


van de winter maar meubelen denk ik :)
 
blijkbaar willen de wat kleinere motorrijders onder ons ook wel eens een "zwaarder stuk gereedschap" tussen hun benen??? O-)
_O-

Is ook de wens van m,n vrouke.
Was het maar waar zegt ze ha ha ha
 
Hé hallo,

Vond het leuk om even mee te sturen.

Heb een paar foto's gemaakt. Zal die later nog even posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan