I-accelerate
MF veteraan
- 29 feb 2004
- 22.751
- 203
Zoo, alweer geen Pina die een nieuw deeltje opent........hij wordt echt ouder.
En je gaat stiekum op oude topic verderIk lees ook weer gezellig meeen mochten jullie het goed vinden post ik ook af en toe iets
Maar nu eerst slapen
komt volgens mij van een franse site af ben al bezig geweest bij startwin in loenen koste ongeveer 2.500 euro's
vind zelf het voorwiel het achterwiel vindt ik te klein ogen door het hart
Foto's zien er goed uit. Voor mij is het begonnen met de flyscreen. Verkeerde kleur en dan gaan informeren. 150 eurie voor de flyscreen (slik). Complete motor zonder frame ong. 750 euro en dan mag ik weten wat het gaat worden. Ik weet het nog niet...
heb ik ook nog gehad de oertuono vond de kuip niks vandaar dit kuipje
(niet de mooiste motor die ik gehad heb,maar na 2 buells wel eentje die het altijd deed geweldig blok trouwens )
zo eindelijk op de 1e bladzijde ff kunnen spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hela, hola,
Nog even over de banden, op een naked of sportmotor doe ik met de banden ongeveer 5000km.
Het record staat op minder dan 3000km voor een achterband. Bij mijn laatste naked moest er bij 5100km een nw. set banden onder omdat de achterband kaal was.
Mijn rijstijl is niet echt agressief dus ik snap ook niet hoe dat kan als ik die verhalen lees over 10 tot 20.000km met banden.
Staan die motoren soms op de standaard de laatste 10.000km te draaien??????
Trouwens bij een 4 cylinder slijten de banden langzamer door de regelmatige ontstekings/power interval van de motor dan bij een 2 of 3 cylinder.
Ik heb een keer met een ritje eifel en een rondje ring 2500km met een achterband gedaan, kwam mede doordat de achterschock niet meer top was.Hela, hola,
Nog even over de banden, op een naked of sportmotor doe ik met de banden ongeveer 5000km.
Het record staat op minder dan 3000km voor een achterband. Bij mijn laatste naked moest er bij 5100km een nw. set banden onder omdat de achterband kaal was.
Mijn rijstijl is niet echt agressief dus ik snap ook niet hoe dat kan als ik die verhalen lees over 10 tot 20.000km met banden.
Staan die motoren soms op de standaard de laatste 10.000km te draaien??????
Trouwens bij een 4 cylinder slijten de banden langzamer door de regelmatige
ontstekings/power interval van de motor dan bij een 2 of 3 cylinder.
Ik heb een keer met een ritje eifel en een rondje ring 2500km met een achterband gedaan, kwam mede doordat de achterschock niet meer top was.
Slecht afstelling van de vering vraagt veel van de bandjes.
Het idee is dat minder cilinders (en zelfde inhoud) dikkere klappen geeft en dus de achterband meer op z'n donder krijgt. Of het klopt...Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van het onzingehalte in dit topic, maar kan je dat laatste even onderbouwen. In mijn ogen is dit redelijke onzin
Het idee is dat minder cilinders (en zelfde inhoud) dikkere klappen geeft en dus de achterband meer op z'n donder krijgt. Of het klopt...