Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan valt het nog wel mee dat ik hier af en toe een onzin post plaats als niet-s3 rijder

Joe is natuurlijk welkom, iedereen is welkom. Maar narren is leuk !!!! bedoelen het natuurlijk niet slecht.
 

Joe is natuurlijk welkom, iedereen is welkom. Maar narren is leuk !!!! bedoelen het natuurlijk niet slecht.

Ach ik heb geen japanner meer dus sindsdien loop ik ook tegen iedereen te zeuren dat het troep is, altijd hap hap hap hap Terwijl ik toch echt m'n vorige vuurzwaard nog steeds een geweldige motor vind
 
kzou me niet direct zorgen maken kerel teveel olie rookt ie ook lekker van hoor
en tis geen Corsaro of uhhh ander onbetrouwbaar merk
 
Ach ik heb geen japanner meer dus sindsdien loop ik ook tegen iedereen te zeuren dat het troep is, altijd hap hap hap hap Terwijl ik toch echt m'n vorige vuurzwaard nog steeds een geweldige motor vind
Dat is het ook zeker Supersport was altijd het enige wat ik zelf reed, Maar nu kan dat niet meer door beperkingen van het lijfje Dus als ik af en toe spuug op Jap of SS is het vaak ook een beetje ontkenning
Maar over het karakter van de Speed ben ik echt super te spreken daar kan voor mij geen SS tegen op
 
kzou me niet direct zorgen maken kerel teveel olie rookt ie ook lekker van hoor
en tis geen Corsaro of uhhh ander onbetrouwbaar merk
Ik durf al bijna dat beurtje niet meer te geven want als het dan niet weg is .......................................................................................
 
Om hier dan maar gelijk op in te haken: Wat is de beste manier om een Triumph in te rijden
Van Honda weet ik dat je het juist niet te voorzichtig moet doen
Ik heb het voorzichtig gedaan. Aan het stickertje op de tank gehouden. Volgens mij is er 1 van de Street rijders die het wat ruiger heeft aangepakt: Warm rijden en dan 2 a 3 keer vol door naar de begrenzer binnen de 40-50 km. Verder gewoon rijden zoals je normaal rijdt.

De eerste 160 km met de Speed echt héél véél schakelen. De bak is zéér stroef. Kreeg m bij de pont al niet eens in z'n vrij
 
Ik durf al bijna dat beurtje niet meer te geven want als het dan niet weg is .......................................................................................
Je Speed is toch van 2008? Als je dan echt pech hebt met die kleppen, valt het onder de garantie.

Leuk is uiteraard anders want je bent m wel weer een tijd(je) kwijt.
 
Laatst bewerkt:
is z'n tweeling broer

wat denk je zelf

Herm. wa weet tu wa ik nie weet?



Ja geweldig ook weer gevonden! ff afwezig en gestegen van deel 9 naar 10! Uitmuntend uiteraard.














vriend~[/quote]
 

Volgens mijn is het meest belangrijke om niet langdurig zelfde toerental te rijden bij een kleine belasting. Dit "glazuurd" het honingpatroon van de cilinder en dat veroorzaakt het olie misbruik door slechter werkende olie schraapringen.

Over het inrijden, ik kwam van een enduro motor af dus zelfs het inrijden ging al hard genoeg. Verder volgens de tank sticker. Nu na 21.000 km geen olie verbruik of smokage.

hmmmm. zwaai zwaai
 
Status
Niet open voor verdere reacties.