Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple Topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
.....en hier al weer part 14 over de
Triumph Speed Triple!!!

.....
.....

als ik er wat vergeten ben.........geef maar een gil
Ik mis alfaduc in ieder geval nog op 't lijstje, en die mag niet ontbreken met die vele Speed Triples in z'n bezit
Ook The Patman rijd nog steeds Speed Triple, en al post hij tegenwoordig niets meer, hij leest wel mee
 
Laatst bewerkt:
Ik mis alfaduc in ieder geval nog op 't lijstje, en die mag niet ontbreken met die vele Speed Triples in z'n bezit
Ook The Patman rijd nog steeds Speed Triple, en al post hij tegenwoordig niets meer, hij leest wel mee
Staan er in

Wel druk hoor dat topicatorschap
 
Laatst bewerkt:

Euh.........Pina............... Ik mis jou super Quotes een beetje, wil je iets minder vaak reageren, dan komen ze vanzelf wel weer
Duizend maal excuses , maar ik zit hier inderdaad momenteel erg vaak , komt door de combinatie van werkeloos + slecht weer!

In de loop van volgende week wordt het weer beter, dus zal ik ook weer wat vaker op de motor of op de boot zitten, of op de tennisbaan staan

Kan nu al zeggen dat ik hier maandagavond niet ben, want dan moet ik biljarten
 
echt vervelen doe je je niet als ik het zo hoor
 

Met zoveel hobbys heb je gewoon geen tijd meer om te werken.
 

Sow Pina, vervelen doe je niet... dat wordt stressen als je een baan vindt....

Wil het zoeken van een nieuwe baan een beetje vlotten ?
 
wel weer even leuk; brienenoord was dicht op de route naar zeeland, onder genot van een peukie met de andere motorrijders daar besloten dat t een ultieme moment was voor een sprintje ... toen ik bij 200 kmh mn gas dichtdraaide was t voor meneertje fireblade (geloof '03) en zx9 eindelijk mogelijk de triple te passeren
 
echt vervelen doe je je niet als ik het zo hoor
Niet echt nee!


En dan tussendoor ook nog af en toe aan de koffie
, en natuurlijk ook nog solliciteren


Met zoveel hobbys heb je gewoon geen tijd meer om te werken.
Ik snap nu ook niet meer dat ik altijd full time heb kunnen werken
Sow Pina, vervelen doe je niet... dat wordt stressen als je een baan vindt....

Wil het zoeken van een nieuwe baan een beetje vlotten ?
Ik vrees inderdaad dat werken me te veel tijd gaat kosten , maar ach, tegen de tijd dat de herfst in volle glorie in het land is ingetreden zal ik me thuis best wel gruwelijk gaan vervelen

Nou, ik vind het aanbod aan vacatures hier in de streek best wel tegenvallen, maar ik kom wel aan mijn aantal verplichte sollicitaties. Tot nu toe nog nergens op gesprek geweest , maar ben wel een keer door een potentiële werkgever opgebeld, die gelijk al het vermoeden uitsprak dat mijn salariswensen waarschijnlijk te hoog zouden zijn.....hij had gelijk
 


Joe is aardig druk voor werkloos zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.