Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dana was weer heerlijk, ze was dit keer alleen met haar gitarist maar helemaal in haar element!
je moet haar echt live zien want ze zingt met d'r hele lijf

Dunlop geeft inderdaad 2,5/2,9 aan maar omdat ze erg stijf zijn mag je de druk vrij veel verlagen, zelf heb ik momenteel 2,3/2,6


idd live is zoveel beter...

ben net even op de Dunlop site geweest en voor de street geven ze 2,3 / 2,5 op..

dat zou dus ook zomaar 2,1 / 2,1 kunnen zijn tijdens een circuitdag...?...of nog lager?
 
een tijd geleden heb ik bij Dunlop gelezen dat je achter tot 1,9 mag gaan
Heb op Lelijkstad met 2.1 en 1.9 gereden tijdens tracktraining. Ging super.
Op de openbare weg rij ik 2.4 2.4. KTM advies. Misschien maar eens wat meer spelen met de bandendruk.
KTM weegt minder dan de S3 dus kan veel uitmaken. Maar eens zien. Ga komend weekend twee dagen naar het zure land met een vriend en zijn collega's. Met de motor heen en terug knallen met één overnachting.
 
nu we het toch over bandenspanning hebben.

Bij mij zitten er Metzler sporttec M5 onder.
Wat is de beste spanning hier voor?

eigenlijk vergeten te vragen aan de vorige eigenaar :/
 
FF een vraagje tussendoor (en het zal vast al wel eens eerder gevraagd zijn).

Ik wil die taartschep achter op mijn modelletje 2007 verwijderen/inkorten, maar ik heb alleen nog maar oplossingen gezien waarbij de knipperlichten dan zeer dicht tegen de uitlaten aankomen, en dat vind ik niet mooi. (En nee, ik wil geen 3-in-1 pijp).

Mogelijke oplossingen?

Wat vind je hiervan? Ik vind het zelf heel mooi. Weet niet of het ook past op een s3 van 2007. Knipperlichten zitten wel dicht bij de uitlaten maar met een achterlicht waarin de knippelichten geintergreerd zijn staat het volgens mij heel vet :Y
full
 
nu we het toch over bandenspanning hebben.

Bij mij zitten er Metzler sporttec M5 onder.
Wat is de beste spanning hier voor?

eigenlijk vergeten te vragen aan de vorige eigenaar :/

Die heb ik er Donderdag ook onder *O*
Ik rij met de meeste banden 2.4 voor en 2.6 achter, kom je vast
een heel eind mee in de goede richting.
 
Wat vind je hiervan? Ik vind het zelf heel mooi. Weet niet of het ook past op een s3 van 2007. Knipperlichten zitten wel dicht bij de uitlaten maar met een achterlicht waarin de knippelichten geintergreerd zijn staat het volgens mij heel vet :Y [afbeelding]

Ik zit nog steeds te kijken welke kenteken plaat houder ik wil. Er zijn er genoeg om uit te kiezen.

Evotech
R&G
Rizoma
LSL

Rizoma valt af omdat de knippers halverwege de kentekenplaat zitten.

Zaterdag ga ik een weekje met een vriend Duitsland in. Hebben jullie nog tips waar we zeker moeten gaan :] :]

Zuiden van Duitsland lijkt mij handig :). Eerst 2 dagen spelen in de Eifel, daarna doorsteken richting Zwarte Woud/Vogezen.
 
Wat vind je hiervan? Ik vind het zelf heel mooi. Weet niet of het ook past op een s3 van 2007. Knipperlichten zitten wel dicht bij de uitlaten maar met een achterlicht waarin de knippelichten geintergreerd zijn staat het volgens mij heel vet :Y [afbeelding]
sorry maar ik vind t geen porum :N maar ja, wie is ik
 
Laatst bewerkt:
Heb op Lelijkstad met 2.1 en 1.9 gereden tijdens tracktraining. Ging super.
Op de openbare weg rij ik 2.4 2.4. KTM advies. Misschien maar eens wat meer spelen met de bandendruk.
KTM weegt minder dan de S3 dus kan veel uitmaken. Maar eens zien. Ga komend weekend twee dagen naar het zure land met een vriend en zijn collega's. Met de motor heen en terug knallen met één overnachting.


jij blijft ook heen en weer rijden!

ik ben trouwens weer lichter als jij, dan maakt het weer niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan