Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen joh al dat gedoe om een beetje vet op je ketting te krijgen.
Heb i.d.d. van mijn dealer begrepen dat een Speed met het nieuwe logo net zoals de Street voor het modeljaar 2012 bedoeld is.

Goedhart is 2e Pinksterdag open, maar denk niet dat er dan een monteur aanwezig is.

Tja wat heet balen! Werd gisteren na ontvangen van het WPH wel een beetje 'moedeloos' maar kan de lol er weer van inzien. Was toch geen fantastisch rijweer en heb zodoende andere klusjes kunnen doen.

Verder is het ook weer leuk om 'apart' te zijn en kan ik eventuele Pro-Oiler eigenaren wat tips geven over de installatie (mocht ik inderdaad gelijk hebben).

@Hermie: Begrijp wat je bedoelt, MF geeft de laatste pagina weer terwijl er nog niets geposts is en je dus een pagina terug moet om wel berichten te zien?!
 
Laatst bewerkt:
plaatje van vanmiddag
full
 
DCMC: bedankt voor de rit heb me prima vermaakt.
:] :]
die paar spatjes waren te verwaarlozen

Het was weer lekker.
Dcmc mooie achtertuin! Thanx

was weer gezellig, thanks dcmc voor t wijzen van de weg :}
[afbeelding]

Hee DCMC, bedankt voor de rit en de rest voor de gezelligheid natuurlijk ;)
doen we nog eens over :Y

heee CLIFF mooie route mien jong :Y :]
we hadden toch nog onze regenoutfit nodig -O-
was zeker de moeite waard :P


Niks te danken jongens, ik heb ook van genoten :] Was wel ook fijn om met zo'n kleine groupje te rijden, minder kans om mensen kwijt te rakken :Y

full


full


full


full


Mooi fotos :}

Toen ik weg reed zag ik die grote wolk en dacht "daar ga ik niet in rijden" zo het was NOG EEN KEER de dijk naar Nijmegen pakken _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan