Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrouwlief in huize brian heeft wel d'r rijbwijs gehaald voor een woon werk skoet

je raad het al nu , 1 jaar en 3 maanden verder staat er al 1500km op(waarvan zeker 1000 door mij)
maw als je haar nu een rijbwijs kado doet
dan kunnen we eens praten over onze 500cc skoet

denk niet dat ik haar daar een plezier mee doe, ze gaat maar lekker brommeren, of snorren :), en snor kan je ook 40 laten lopen :), en de route die ze rijd is via het fietspad korter dan over de weg :)
 
Mogguh :W
@Hallokidoki: Vind Vespa's overrated, koop gewoon een Kymco (Agility) voor 1100,- nieuw. Als ze er eigenlijk alleen die lange afstanden mee gaat rijden kan ze beste voor de 4takt gaan trouwens.

vrouwlief vind de SYM Fiddele II , en de Piaggio Fly mooi,

ik vind deze wel gaaf alleen niet in 50 cc :(
Lambretta-LN-125.jpg
 
He lui, ik mag me sinds afgelope vrijdag ook een trotse Speed Triple bezitter noemen.
tis een matzwarte geworden uit 2007, bij Goedhart vandaan *D

Nu de eerste 200 km erop zitten, wat een geweldig apparaat ! Alleen gaat het verbruik richting de 1:13 .. op binnenwegen. Is dat normaal? :)

23wjn7q.jpg
 
maar 4 takt is onderhouds vriendelijker toch en zuiniger dan een 2 takt? dus dan is een 2 takt duurder in gebruik, en ze mogen toch niet harder dan 45 :)

plus dat in dit geval snelheid waarschijnlijk niet het grootste issue is? :N

inderdaad lekker viertakt doen, minder onderhoudsgevoelig, prettiger rijden en zuiniger :Y
 
He lui, ik mag me sinds afgelope vrijdag ook een trotse Speed Triple bezitter noemen.
tis een matzwarte geworden uit 2007, bij Goedhart vandaan *D

Nu de eerste 200 km erop zitten, wat een geweldig apparaat ! Alleen gaat het verbruik richting de 1:13 .. op binnenwegen. Is dat normaal? :)

[afbeelding]

Gefeliciteerd! Ik moet ook na 200 km tanken... Dus ja, dat is wel normaal
 
He lui, ik mag me sinds afgelope vrijdag ook een trotse Speed Triple bezitter noemen.
tis een matzwarte geworden uit 2007, bij Goedhart vandaan *D

Nu de eerste 200 km erop zitten, wat een geweldig apparaat ! Alleen gaat het verbruik richting de 1:13 .. op binnenwegen. Is dat normaal? :)

[afbeelding]
Teerd!
Hangt er vanaf hoe je rijdt, als ik 80 in 6 rijd doet de mijne (2011) minder dan 5 l/100km volgens de boordcomputer.
 
He lui, ik mag me sinds afgelope vrijdag ook een trotse Speed Triple bezitter noemen.
tis een matzwarte geworden uit 2007, bij Goedhart vandaan *D

Nu de eerste 200 km erop zitten, wat een geweldig apparaat ! Alleen gaat het verbruik richting de 1:13 .. op binnenwegen. Is dat normaal? :)

[afbeelding]
*O* *O* *O* *O* *O*
full

full

:}
Gaaf man!!! das genieten hey ?!?!? 200km op een tank is echt helemaal normaal :Y
Door het koppel ga je zelf ook wat vaker met het gas spelen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan