Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een K verhaal! Ga je toch niet pikken!? Is een helm van Euro 600,-!!! En ook nog eens een "stille" Shubert...
Ik heb de sr1 pro en die is fluitsterstil _O-
Ding moet zo stil zijn dat je claustrofobische neigingen krijgt :Y
De sr1 is trouwens wel :}
 
heb een nieuwe helm gekocht
de schubert sr1,
dacht dat hij wel stil zou zijn, maar tijdens het rijden fluit hij aan de rechterkant, als ik me hooft omdraai is de fluit weg, ik dus terug naar de dealert,

antword deze, deze helmen worden getest in een windtunnel op superbike
en ja u heeft een Naakte fiets SPEED TRIPLE en dan fluit tie... duuuuuuuuuuu

dus van wie kan ik een superbike lenen, zodat ik kan uitsluiten, dat het aan de helm ligt, en niet aan mijn SPEED TRIPLE :)

leufie1970, had ik zaterdag maar ff op je dasy gereden, want dat is pas een echte SUPER BIKE :)
[afbeelding]
Dat mag echt geen reet uitmaken :N |(
 
Tuurlijk wel :Y maar daar ben ik raar in en hou ik gewoon me principes vast.
Het loopt zo op he. Je kijkt naar iets en denkt voor een twee honderd euro meer heb ik dat. Dan ben je blij en ga je verder zoeken en denk je: maar voor 500 euro heb ik een nog betere en het verschil tussen 500 en 800 euro is ook niet veel en dan ga je daar weer voor kijken etc etc. Op een gegeven punt moet je gewoon stoppen en dat was voor mij die 150 euro.

Ut verschil tussen 0 euro en 150 euro is inderdaad veel... :+

ook procentueel.. :Y


*D
 
TENA.jpg
 
Ik zat lekker voor de buis :YOeps! -O-[afbeelding]Nice pics mate! :}Nou, beste herkansing..........dit filmpje is verwijderd! -O-[afbeelding]Da's niet zo moeilijk hé? :+Welcome back! :WJe hebt in ieder geval 't rubber van je band daar dus wel benut! :}
Rijdt toch lekkerder op de weg dan de beemer hé? *D-O- -O- -O-Ja ja, dat mocht je willen! ;)Ik heb een hoop van die vrouwen wel gezien :Y , maar jullie niet '(_O- _O- _O-Fuck!!! |(Hij is gewoon een goede leerling! *O*Ik zal 't proberen ;)[afbeelding]SR1000RRMooi muts! :9~

Beetje een lulverhaal van die dealer lijkt me :/
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Welcome back Master :}
 
Moguh iedereen :W

Even een vraagje aan de andere Speed Triple rijders. Gisteren heb ik na 1,5 week ofzo weer gereden en hij reed niet helemaal lekker. Soms heb ik met het gas geven dat ie een beetje inhoud, zeer irritant. Alsof je over een hobbeltje rijd zegmaar. Het enige wat er anders is, is dat ie een update van de software heeft gehad bij de dealer. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Ik ga morgen sowieso de dealer even bellen, maar ik was benieuwd of iemand het hier al eens heeft gehad.

Ik ben vandaag bij de dealer geweest en er was een verkeerde tune opgezet. Nu stond ie ingesteld op Octaan 91 en dat klopt natuurlijk niet. Eventjes de juiste erop gezet en hij rijd weer zoals ie hoort te rijden *O*
 
Ik ben vandaag bij de dealer geweest en er was een verkeerde tune opgezet. Nu stond ie ingesteld op Octaan 91 en dat klopt natuurlijk niet. Eventjes de juiste erop gezet en hij rijd weer zoals ie hoort te rijden *O*
Beterrrrrrrrrrrrr *O*
 
Ik ben vandaag bij de dealer geweest en er was een verkeerde tune opgezet. Nu stond ie ingesteld op Octaan 91 en dat klopt natuurlijk niet. Eventjes de juiste erop gezet en hij rijd weer zoals ie hoort te rijden *O*

:? dat heb ik nog nooit gehoord _O- _O-
 
Ik heb het zelf gezien, dus het is echt zo :P

Ach, alleen maar lekker dat het zo een klein dingetje was.
 
Laatst bewerkt:
monteurtje gezocht.... in brabant.....
Zou komend weekeind naar Zolder gaan...... word lastig denk ik...

wie o wie kent r iemand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan