Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de weersvoorspelling gezien. Zondag droog. :]
Kunnen we dan niet beter rijden op dezelfde tijd?

Alleen kan zoef dan niet want die heeft een motormeiden rit :X

Wat vinden jullie hier van?????????????????
Hier zondag andere verplichtingen. Op dit moment vallen er een paar druppies, we kijken het nog even aan :Y
 
ten eerste Mandy ,
beterschap meid altijd balen zo,n ongeluk :X
hoop dat je pols spoedig hersteld :Y


tweer voor morgen wordt niet beter als vandaag als ik het zo zie :X

Weeronline | Cookies
ik denk dat uitstellen naar morgen niet veel zin heeft
Als er mensen zijn van verderaf die het zien zitten :} :} :}
kom ik ook gewoon :Y
met een beetje geluk blijft de regen nog een poosje weg in de middag .
Zodat we tog nog ff kunnen rijden :]
Lama weetuh mensen :P wat doen we :)
 
Mandy is helaas na een leuke rit onderuit gegleden op een rotonde die glibberig geworden was door modder. De motor heeft schade maar is te repareren.Mandy heeft een gecompliceerde polsbreuk, haar pols is gezet en zit in gegipst. Maandag wordt opnieuw gekeken of de breuken voldoende aansluiten. Bij een negatieve uitslag zal ze alsnog geopereerd moeten worden.
-O- Succes met herstel :Y
 
Wij komen vanuit het oosten en moeten vanaf apeldoorn binnendoor naar harderwijk. Op de veluwe heeft het geregend of gaat het regenen. Weinig zin in om regenpak mee te nemen.
Ik zwaai af want ik heb nog een klus in de tuin liggen die in elkaar gezet moet worden. Een tuinkast.
Wat zoef wil weet ze nog niet maar dat laat ze wel weten.
-O- Succes met klussen ;)
 
ten eerste Mandy ,
beterschap meid altijd balen zo,n ongeluk :X
hoop dat je pols spoedig hersteld :Y


tweer voor morgen wordt niet beter als vandaag als ik het zo zie :X

Weeronline | Cookies
ik denk dat uitstellen naar morgen niet veel zin heeft
Als er mensen zijn van verderaf die het zien zitten :} :} :}
kom ik ook gewoon :Y
met een beetje geluk blijft de regen nog een poosje weg in de middag .
Zodat we tog nog ff kunnen rijden :]
Lama weetuh mensen :P wat doen we :)

Ik ga :] :]
:W
 
Swifty UC: ik vind t echt matig qua weer, dus komen we niet...


veel plezier allemaal :W
 
Balen Mandy, Wens je een voorspoedig herstel.
dyn007_original_265_285_gif_2545386_1ce5edbe1b5b5dc1acfcc14a559d6eeb.gif
 
Ik wil wel ff komen. Heb de motor ff gestart en hij doet het nog na al die weken. Tot zo.
Boulevard bij de Dolfinarium toch? Die rotonde?
 
Ik wil wel ff komen. Heb de motor ff gestart en hij doet het nog na al die weken. Tot zo.
Boulevard bij de Dolfinarium toch? Die rotonde?


Swifty UC nogmaals: ok, ok, Rummer gaat dan toch komen :P tenzij t hier regent over een half uur

ik kom echt niet helaas, moet werken om half vier en heb geen zin om nat te regenen voor die tijd :X
 
Bedankt allemaal!! veel plezier vanmiddag! en ik heb nu heeeeeel veeeeeel tijd om berichten te plaatsen dus zal julie op de hoogte houden!!

:j vanuit Zeeland!!
 
Hallo allemaal,

Zal me ook hier maar even voorstellen ik ben 33 jaar kom uit purmerend en ben sinds 2 maanden trots en gelukkige eigenaar van een triumph speed triple uit 2011.Ik wil er graag nog aantal dingen aan veranderen maar dan moeten er eerst centjes komen :P en hopelijk kom ik hier nog ergens achter wat een handige manier is om me ketting te smeren en te onderhouden.

zo het het totaal eruit met mooi weer






DSC02184.jpg
 
Hallo allemaal,

Zal me ook hier maar even voorstellen ik ben 33 jaar kom uit purmerend en ben sinds 2 maanden trots en gelukkige eigenaar van een triumph speed triple uit 2011.Ik wil er graag nog aantal dingen aan veranderen maar dan moeten er eerst centjes komen :P en hopelijk kom ik hier nog ergens achter wat een handige manier is om me ketting te smeren en te onderhouden.

zo het het totaal eruit met mooi weer






[afbeelding]
*O* *O* *O* GEFELICITEERD *O* *O* *O*


ketting smeren doe ik met een OSCO
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Zal me ook hier maar even voorstellen ik ben 33 jaar kom uit purmerend en ben sinds 2 maanden trots en gelukkige eigenaar van een triumph speed triple uit 2011.Ik wil er graag nog aantal dingen aan veranderen maar dan moeten er eerst centjes komen :P en hopelijk kom ik hier nog ergens achter wat een handige manier is om me ketting te smeren en te onderhouden.

zo het het totaal eruit met mooi weer

[afbeelding]

Welkom op het topic
Ziet er mooi gekleurd uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan