Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jumping-Jack

MF veteraan
17 mei 2008
3.650
121
Onder de rook van Schiphol
.....en hier al weer deel 24 over de
Triumph Speed Triple!!!







Hier begon het allemaal mee


















Triple kontjes


Triple's in actie



Speed Triple 1050 G&G Bike Titanium
Triumph Speed Triple in action (TORS fitted)

Vorige topics:
Triumph Speed Triple topic deel 23
Triumph Speed Triple topic part 22
Triumph Speed Triple topic deel 21
Triumph Speed Triple topic deel 20
Triumph Speed Triple topic deel 19
Triumph Speed Triple topic deel 18
Triumph Speed Triple topic deel17
Speed Triple topic deel 16
Speed Triple topic deeltje 15
Triumph Speed Triple Topic deel 14
Triumph Speed Triple topic deel 13
Triumph Speed Triple deeltje 12
Triumph Speed Triple part 11
Triumph Speed Triple part 10
Triumph Speed Triple part 9
Triumph Speed Triple-topic - Part 8
Triumph Speed Triple-topic - Part 7
Triumph Speed Triple-topic - Part 6
Triumph Speed Triple Topic - part 5
Triumph Speed Triple topic - part 4
Triumph Speed Triple-topic - part 3
Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2
't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic


Andere oudere Speed Triple-topics:
Witte Triumph Speed Triple 2006
triumph speed triple
Triumph speed triple model 2002-2004
2005 Speed Triple
2005 Speedtriple
speedtriple...ben verliefd

In willekeurige volgorde de rijders

MDS
























MacMillan
Dré Pistolet
hvdvfr
BelgianTriple
Swifty
BrumBy
lompje
toeteraar
tyn1000
Kadett_GSX


Gasten centrum
dewpro Street Triple​
RedGiMO Street Triple​
The Hermenator infiltrant met een Tiger 1050​

Prikkie infiltrant mit Super Duke
El Niño infiltrant met een Kwaak Zlet 750​


brian infiltrant met een Super Duke
pingwing met Tiger 800


Handige links

Vervangingsuitlaten voor de Speed Triple

Triumph Speed Triple
Motorcycle Service Manual
Part Number T3856080 issue 1, 03.2005


Engelstalige owners manual van het 2010 model

Engelstalige owners manual van het 2011 model

Kleurcodes Triumph

Carbonstuff en zo
Speed 2011 Carbon project op Triumph Rat forum
carbon4u vanaf Speed Four t/m Speed Triple 2011
Triumph Torque 2011 Speed carbon parts
Triumph HF Carbon Parts Int.
SBF Exclusiv Triumph
Triumph G&G Shop
TM accessories
 
Laatst bewerkt:
Derde !!!!!


Lekker eerder dan Polly
 
Laatst bewerkt:
Meteen maar even een paar vragen.

Gister een toerritje gemaakt om even goed te wennen aan de Speed en vandaag in verband met een cursus ook de brommer maar gepakt.

Bij 240 kilometer op de teller brandde het benzinelampje nog niet en ik vertrouwde het toch niet helemaal dus toch maar even naar de pomp. De tankdop kwam met een plop los dus de ontluchting lijkt mij ook niet helemaal te werken.

Ging er 17,31 liter in.

Damn! stond ik bijna leeg aan de kant van de weg. Benzinelampje doet het dus niet...

Thuis de tank maar even losgehaald en de connector zat gewoon aangesloten... Ondanks dat de ontluchting niet goed lijkt te werken leverde dit geen problemen op tijdens het rijden.
Een aantal vragen dus...
*Kan het misschien dat de 2 ontluchtingsslangen verkeerd om zijn aangesloten?
*Is er überhaupt een effect bij het verkeerd om aansluiten van de ontluchtingsslangen?
*Zou het gebrek aan goede ontluchting invloed kunnen hebben op het benzinelampje?
*Bij welke stand zou het benzinelampje ongeveer moeten gaan branden?
*Hebben meer mensen problemen gehad met het benzinelampje? En zo ja, wat was de oplossing?

Ook kwam ik nog een losse grijze stekker tegen met geel/rood en bruin draad, heb in het WPHB gekeken, maar kan het zo snel niet vinden, iemand een idee waar deze voor dient?






*
 

mooie foto's
 

hmm...volgens mij heeft je brandstofsensor weinig te maken met ontluchting
heb ooit s met een lege tank gestaan ging bij mij toen 17,5 in...met een bolling erop


ontluchting/afvoerslangen zit een ventiel op, zou kunnen dat t ventiel verkeerd om zit. ook raken die slangen wel s verstopt (spreek ik uit ervaring....) meest vervelende resultaat is dat de waterafvoer verstopt raakt en r langzaam water je tank in sijpelt...ff doorblazen met hoge druk kan helpen!

weet me vaag te herinneren dat ze bij de speed van zoef na een beurtje bij goedhart ( ) de ontluchting van de tank hadden aangesloten op de overflow van t koelvloeistofexpansievat (wie speelt er wordfeud )

t stekkertje...tsja....zoveel stekkertjes...doet me een klein beetje denken aan de stekker die loopt vanaf de schakelaar bij de zijstandaard. is die draad ergens aan verbonden?
 
Heb ik ook gehad dat m'n tank vacuüm gezogen werd. Ad linkerkant vh blok zit een zwart "blokje" tussen de benzine slang. Daar zit een vlottertje in die waarschijnlijk vast zit. Paar tikjes er op, stikkie rijden, nog een paar fikkies er op en problemo opgelosto...
 

Leufie ik mis iets in je ondertitel, wil je geen S1000RR meer ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.