Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jumping-Jack

MF veteraan
17 mei 2008
3.650
121
Onder de rook van Schiphol
.....en hier al weer deel 32 over de

Triumph Speed Triple!!!




Hier begon het allemaal mee in 1994
500.000e Triumph
Sinds 2011 ook leverbaar als R

Triple kontjes


Triple's in actie



Speed Triple 1050 G&G Bike Titanium
Triumph Speed Triple in action (TORS fitted)

Vorige topics:
Triumph Speed Triple topic deel 31
Triumph Speed Triple topic deel 30
Triumph Speed Triple topic deel 29
Triumph Speed Triple topic deel 28
Triumph Speed Triple topic deel 27
Triumph Speed Triple topic deel 26
Triumph Speed Triple topic deel 25
Triumph Speed Triple topic deel 24
Triumph Speed Triple topic deel 23
Triumph Speed Triple topic part 22
Triumph Speed Triple topic deel 21
Triumph Speed Triple topic deel 20
Triumph Speed Triple topic deel 19
Triumph Speed Triple topic deel 18
Triumph Speed Triple topic deel17
Speed Triple topic deel 16
Speed Triple topic deeltje 15
Triumph Speed Triple Topic deel 14
Triumph Speed Triple topic deel 13
Triumph Speed Triple deeltje 12
Triumph Speed Triple part 11
Triumph Speed Triple part 10
Triumph Speed Triple part 9
Triumph Speed Triple-topic - Part 8
Triumph Speed Triple-topic - Part 7
Triumph Speed Triple-topic - Part 6
Triumph Speed Triple Topic - part 5
Triumph Speed Triple topic - part 4
Triumph Speed Triple-topic - part 3
Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2
't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Andere oudere Speed Triple-topics:
Witte Triumph Speed Triple 2006
triumph speed triple
Triumph speed triple model 2002-2004
2005 Speed Triple
2005 Speedtriple
speedtriple...ben verliefd

In willekeurige volgorde de rijders

MDS


























mr.X



Renj

BrumBy
lompje
toeteraar
tyn1000
PeterV

Gasten centrum

pingwing Dissident met een Tiger 800​

dewpro Street Triple R​

Werthers Original Street Triple​
Prikkie infiltrant mit Super Duke
Nino infiltrant met een Kwaak Zlet 750​
Robertd8 Afvallige met Stucgati Monster 1100 S​



brian kwijlende infiltrant
hvdvfr

Handige links
Triumph Speed Triple
Motorcycle Service Manual
Part Number T3856080 issue 1, 03.2005

Online databank voor alle originele Triumph accessoire instructies
Engelstalige owners manual van het 2010 model
Engelstalige owners manual van het 2011 model
Nederlandstalig handboek 2011 Speed Triple en Speed Triple R
Kleurcodes Triumph

Carbonstuff en zo
Speed 2011 Carbon project op Triumph Rat forum
carbon4u vanaf Speed Four t/m Speed Triple 2011
Triumph Torque 2011 Speed carbon parts
Triumph HF Carbon Parts Int.
SBF Exclusiv Triumph
Triumph G&G Shop
TM accessories

Vering afstellen
Aanbevolen instellingen vering @SportRider.com
Motorfietsvering afstellen algemeen
HYPERPRO 3D Shock Handleiding
HK-Suspension De juiste instelling

Vervangingsuitlaten Speed Triple
Vervangingsuitlaten voor diverse modeljaren van de Speed Triple
SC project
AKRAPOVIČ
BOS
ARROW
Triumph en ARROW
REMUS
LeoVince
HP Corse
Zard
MiVV
EXAN
BSM
Superpole
SHARK
BlueFlame
Bodis
Scorpion
Two Brothers
Beowulf
devil
G&G
NIKKO
COBRA
Hurric
TAKKONI
Ixil
FRESCO
G.P.R.
TERMIGNONI
Sebring
 
Laatst bewerkt:
Heeft hier iemand al eens de 520 conversie gedaan? (dus ipv een 530 ketting een 520 ketting met bijbehorende tandwielen gemonteerd?)

Wil dit namelijk de volgende keer gaan doen in combinatie met een iets groter achter tandwiel (45tandjes ipv de standaard 43? tandjes). Voordeel schijnt dat er minder vermogen verloren wordt in de aandrijving.
 
Laatst bewerkt:


Een 520 is wat dunner en lichter en slijt sneller, je zal misschien 1 achterwiel pk meer krijgen...
 


@ Triple T



hoest met ut uitlaatbeugeltje al vorderingen of is het alleen maar gebleven bij een mooie tekening van een hielplaatje dat niet gaat passen
 
Een 520 is wat dunner en lichter en slijt sneller, je zal misschien 1 achterwiel pk meer krijgen...
Leg mij eens uit hoe je meer pk's krijgt door minder gewicht..... gaat niet lukken
Dat je sneller kan/gaat accelereren omdat er minder rotatie massa is geloof ik wel

Zelfs verhaal met carbon wielen, of bijvoorbeeld een lichter vliegwiel op een auto-motorblok.
 


Minder transmissieverlies, dus het verschil tussen krukas pk's en achterwiel pk's wordt kleiner
 
Ff een snelle n'avond!


Zat stukje terug te lezen, zie mooie dingen maar ook niet zulke mooie..
gecondoleerd met de overleden rijder! Blijft naar
 
Dat zijn beste schaamranden

schaam me ook diep

deze waren overigens op t zelfde moment genomen, wat misschien een ander beeld geeft van de werkelijkheid....







plaatjes zijn altijd leuk toch zo voor in een topic



@ Triple T

[afbeelding]

hoest met ut uitlaatbeugeltje al vorderingen of is het alleen maar gebleven bij een mooie tekening van een hielplaatje dat niet gaat passen



moet m s achter zn broek gaan aanzitten ja
 
Lekker standaard 530 laten.............520 is alleen in de racerij interessant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.