Heeft hier iemand al eens de 520 conversie gedaan? (dus ipv een 530 ketting een 520 ketting met bijbehorende tandwielen gemonteerd?)
Wil dit namelijk de volgende keer gaan doen in combinatie met een iets groter achter tandwiel (45tandjes ipv de standaard 43? tandjes). Voordeel schijnt dat er minder vermogen verloren wordt in de aandrijving.
Leg mij eens uit hoe je meer pk's krijgt door minder gewicht..... gaat niet lukkenEen 520 is wat dunner en lichter en slijt sneller, je zal misschien 1 achterwiel pk meer krijgen...
Dat zijn beste schaamranden
Leg mij eens uit hoe je meer pk's krijgt door minder gewicht..... gaat niet lukken
Dat je sneller kan/gaat accelereren omdat er minder rotatie massa is geloof ik wel
Zelfs verhaal met carbon wielen, of bijvoorbeeld een lichter vliegwiel op een auto-motorblok.
Een 520 is wat dunner en lichter en slijt sneller, je zal misschien 1 achterwiel pk meer krijgen...
Dat zijn beste schaamranden
@ Triple T
[afbeelding]
hoest met ut uitlaatbeugeltje al vorderingen of is het alleen maar gebleven bij een mooie tekening van een hielplaatje dat niet gaat passen
Lekker standaard 530 laten.............520 is alleen in de racerij interessant.Heeft hier iemand al eens de 520 conversie gedaan? (dus ipv een 530 ketting een 520 ketting met bijbehorende tandwielen gemonteerd?)
Wil dit namelijk de volgende keer gaan doen in combinatie met een iets groter achter tandwiel (45tandjes ipv de standaard 43? tandjes). Voordeel schijnt dat er minder vermogen verloren wordt in de aandrijving.
Lag echt aan de rijderZo'n oude fireblade modelletje 96/97 meende me eens even zijn piep te laten zien.
Rechtdoor niet, en in de bochten al helemaal niet
Hehehe, goed bezigZo'n oude fireblade modelletje 96/97 meende me eens even zijn piep te laten zien.
Rechtdoor niet, en in de bochten al helemaal niet