Triumph Speed Triple topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


mooi plaotie...
 
Gelukkig ben jij de meeste niet....
Waarschijnlijk is het gewichtsverschil de reden dat ik het niet merk qua vermogen...Meer geluid lijkt sneller. En die klappen zijn gewoon })
:W

Doe ook mijn best niet zo te zijn als de meeste _O- _O-


Zal wel het leeftijd verschil zijn :$
 
Laatst bewerkt:
Welke MIVV had je eronder?

Ik merk zeer zeker dat ik met de Mivv Suono 3-in-1 meer vermogen heb dan met de originele uitlaten op mijn 2008 model. Ook bij lage toeren. En dat met verder alles hetzelfde.

Vervolgens nog K&N filter erin en Tune of Death mapping, groter achtertandwiel en gaan met die banaan :]

Maar goed, de mijne had ook een topsnelheid van 265 km/h met originele tandwielen wat al vrij uitzonderlijk is. Op een of andere manier heb ik het blok van de beste Triumph monteur erin ofzo, iig geen maandagmorgen model :+

Next stop: vering vervangen en dan is ie af en klaar. Niks meer aan doen :P


Speed met MIVV

full


Speed met Arrow

full


Speed met SC Projects

full


Speed met LeoVince

full


Lijk wel een uitlaten dealer _O- _O-
 
Ik denk dat ik volgende weekeinde een nieuwe foto zal plaatsen , volgende deel van de uitlaten historie :P


Wat een slap gelul weer , maar daar staat het hele motorforum mee vol toch ? _O-


full
 
Laatst bewerkt:
Gewoon blijven testen Ed die uitlaten, de Leo's bevallen mij uitstekend! Ploffen minder dan de standaarduitlaten. :+

Ook even het achterbandje (M7RR) met Thinner gedaan, kwam inderdaad een hoop zwarte troep vanaf!

Misschien vanmiddag nog even rijden.
full
 
Gewoon blijven testen Ed die uitlaten, de Leo's bevallen mij uitstekend! Ploffen minder dan de standaarduitlaten. :+

Ook even het achterbandje (M7RR) met Thinner gedaan, kwam inderdaad een hoop zwarte troep vanaf!

Misschien vanmiddag nog even rijden.[afbeelding]


Zwart afgeven zal het altijd Jasper , thinner lost rubber een beetje op maar het belangrijkste is dat je de coating van de matrijs er af haalt ( dat glibberige laagje )

Ga zo ook maar eens een klein rondje doen , zonnetje is eindelijk gaan schijnen hier. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan