FlowDesign
MF veteraan
- 11 sep 2008
- 18.729
- 1.418
Dat controleren van de rekening of het is bijgeschreven heeft uiteraard alleen zin wanneer beide dezelfde bank hebben hèMijn maat heeft voorgesteld om voor 1800 uur te komen, zodat het vrijwaren fysiek kan gebeuren met beide partijen. Ze gaan nu eerst vrijwaren, daarna eventueel proefrijden en dan betalen via internetbankieren op de laptop van mijn maat. Hij kijkt daarna ook op zijn iPad om te zien of het bedrag is bijgeschreven. Lijkt me een goede deal dan zo ipv de motor mee te geven zonder vrijwaring. De koper moest veel regelen om zo te kunnen komen, maar als serieus bent en de motor graag wilt, dan moet je er wat voor over hebben toch?
Wat versta je onder "wat jonger" en wat is je budget ongeveer?Ander verhaal..Ik ben nog steeds motorloos en mis het af en toe wel hoor. Maar ik wil nu eenmaal een wat jongere motor en moet daar eerst voor sparen. Geld van de speed bewaren we mooi hiervoor. Heb al in forum van KTM balletje opgegooid voor een Superduke, maar weet niet of dit is wat ik zoek.
De >2011 speed blijft een opvolger voor mijn 2008 Speed als optie. Ik wil gewoon een goede stuur motor, waar ik in bochten mijn makkers met de BMW's en KTM Adventures goed kan bijhouden. Supersport geen optie, al gehad. En wil graag ABS waar mogelijk. Misschien koop ik een oud barrel om toch te kunnen rijden tijdelijk van 500,- euro of zo, haha..
Ander verhaal..Ik ben nog steeds motorloos en mis het af en toe wel hoor. Maar ik wil nu eenmaal een wat jongere motor en moet daar eerst voor sparen. Geld van de speed bewaren we mooi hiervoor. Heb al in forum van KTM balletje opgegooid voor een Superduke, maar weet niet of dit is wat ik zoek.
De >2011 speed blijft een opvolger voor mijn 2008 Speed als optie. Ik wil gewoon een goede stuur motor, waar ik in bochten mijn makkers met de BMW's en KTM Adventures goed kan bijhouden. Supersport geen optie, al gehad. En wil graag ABS waar mogelijk. Misschien koop ik een oud barrel om toch te kunnen rijden tijdelijk van 500,- euro of zo, haha..
Wat versta je onder "wat jonger" en wat is je budget ongeveer?
Ja hoor.
Ik blijf hier nog wel even hangen.
Mijn maat heeft voorgesteld om voor 1800 uur te komen, zodat het vrijwaren fysiek kan gebeuren met beide partijen. Ze gaan nu eerst vrijwaren, daarna eventueel proefrijden en dan betalen via internetbankieren op de laptop van mijn maat. Hij kijkt daarna ook op zijn iPad om te zien of het bedrag is bijgeschreven. Lijkt me een goede deal dan zo ipv de motor mee te geven zonder vrijwaring. De koper moest veel regelen om zo te kunnen komen, maar als serieus bent en de motor graag wilt, dan moet je er wat voor over hebben toch?
Hier al net zo privé als in het Street topic.
Klinkt misschien stom, maar misschien hangt je ketting te slap?Goedemiddag,
Ik heb een klein vraagje over mijn 2007 Speed Triple. Als ik vanaf lage toeren (zeg 3000-4000) flink gas geef hoor ik wat getik wat ergens in de buurt van de uitlaatkant van de cylinder vandaan lijkt te komen. Nu is het natuurlijk een beetje moeilijk in te schatten, want ik hoor het alleen onder belasting en dus niet als ik gewoon stil sta en gas geef. Als ik eenmaal wat hoger in toeren kom houd het vanzelf weer op. Ik denk dat het bij 5000 tot 6000 alweer weg is. Bij normaal rijden is er niks aan de hand, alleen als de gashendel flink wordt opengedraaid hoor ik het geluid.
Nu heb ik een beetje zitten zoeken en lezen en de symptomen lijken op pingelen. Het gebeurt alleen onder zware belasting bij lage toeren en het klinkt als getik/gerinkel. Het zou echter ook kunnen zijn dat er ergens iets los zit natuurlijk wat bij die toerentallen gaat trillen of misschien een lek in de uitlaat, maar ik heb tot nu toe niks kunnen vinden. Komt dit verhaal iemand bekent voor en zo ja, wat is er aan de hand en kan het kwaad?
Ik wil in ieder geval de volgende tankbeurt euro 98 ipv 95 erin gooien om te kijken of dat verbetering brengt. Dan zou dat wijzen op pingelen, toch?
Je speelt met zijn privé!
Dat controleren van de rekening of het is bijgeschreven heeft uiteraard alleen zin wanneer beide dezelfde bank hebben hè
gefeliciteerd, ga je veel plezier aan beleven... ik ben net van de Zlet naar de triple over gestapt
kan je de Zetters aan bevelen ook leuk om te volgen
Hahaha.. typisch Wouter weer hoor. Als een malle wegrijden en geen idee van politie die achter hem staat
Goedemiddag,
Ik heb een klein vraagje over mijn 2007 Speed Triple. Als ik vanaf lage toeren (zeg 3000-4000) flink gas geef hoor ik wat getik wat ergens in de buurt van de uitlaatkant van de cylinder vandaan lijkt te komen. Nu is het natuurlijk een beetje moeilijk in te schatten, want ik hoor het alleen onder belasting en dus niet als ik gewoon stil sta en gas geef. Als ik eenmaal wat hoger in toeren kom houd het vanzelf weer op. Ik denk dat het bij 5000 tot 6000 alweer weg is. Bij normaal rijden is er niks aan de hand, alleen als de gashendel flink wordt opengedraaid hoor ik het geluid.
Nu heb ik een beetje zitten zoeken en lezen en de symptomen lijken op pingelen. Het gebeurt alleen onder zware belasting bij lage toeren en het klinkt als getik/gerinkel. Het zou echter ook kunnen zijn dat er ergens iets los zit natuurlijk wat bij die toerentallen gaat trillen of misschien een lek in de uitlaat, maar ik heb tot nu toe niks kunnen vinden. Komt dit verhaal iemand bekent voor en zo ja, wat is er aan de hand en kan het kwaad?
Ik wil in ieder geval de volgende tankbeurt euro 98 ipv 95 erin gooien om te kijken of dat verbetering brengt. Dan zou dat wijzen op pingelen, toch?
Bike service kit
Laat je motor weer als nieuw rijden!
Ik heb hier nog twee bike service kits liggen bestaande uit:
4 Liter Motul 7100 10w-40
[afbeelding]
1x K&N 303 Oliefilter
[afbeelding]
3x NGK CR9EK Bougies
[afbeelding]
Deze kits zijn over want een maat van me heeft zn triple helaas verkocht (eigenlijk omgeruild).
Deze complete kits mogen weg voor € 89,95 per kit.
Controleer even of de dekseltjes van de secundaire lucht op de klepdeksel nog vast zitten.
Die vrouw heeft zo te zien een boel pannenkoeken gegeten
Idd geeft een pokke getik, maar dan alleen bij gas los neem ik aan.
Of er moet 1 van die klepjes defect zijn?
Kijk ook even naar de tandwieldrager, als je die flink heen en weer kan halen wil dat ook een getik geven, of zelfs een wiellager.