Tropic
Die hard MF'er
- 11 mrt 2012
- 668
- 0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Morning@all…Alles goed gegaan met verkoop motor van mijn maat. Geld en vrijwaring, alles!
Ik ga mijn zoektocht verder vervolgen. Zoals het nu lijkt heb ik 3 opties:
1- Ik koop een ouder type speed, 2007 (bijv de witte bij Bollenstreek, iemand die die motor kent?)
gezien ik dus niet erg veel rij per jaar. 3000km met ritje Eifel incl. Dan heb ik wel een motor, maar weinig afschrijving meer. Alleen heeft die witte 22k gelopen. Hoeft geen probleem te zijn toch?
2- Ik koop een 2008 type speed weer. Iets duurder en heb ik al gehad. Beviel goed hoor, kon ik mooi op sturen.
3- Ik koop mijn motor met ABS, maar dan geen Triumph, maar een CBF1000ABS. Ik weet, weinig spannend, maar dit wil ook goed vooruit en je zit heerlijk rechtop en in bochten ook goede fiets. Dan heb ik een toermotor, maar gezien ik 3000km per jaar rij, is dit dan de juiste optie?
Zo ben ik alles een beetje naast elkaar aan het zetten, want ik wil een goed overwogen beslissing maken.
Morning@all…Alles goed gegaan met verkoop motor van mijn maat. Geld en vrijwaring, alles!
Ik ga mijn zoektocht verder vervolgen. Zoals het nu lijkt heb ik 3 opties:
1- Ik koop een ouder type speed, 2007 (bijv de witte bij Bollenstreek, iemand die die motor kent?)
gezien ik dus niet erg veel rij per jaar. 3000km met ritje Eifel incl. Dan heb ik wel een motor, maar weinig afschrijving meer. Alleen heeft die witte 22k gelopen. Hoeft geen probleem te zijn toch?
2- Ik koop een 2008 type speed weer. Iets duurder en heb ik al gehad. Beviel goed hoor, kon ik mooi op sturen.
3- Ik koop mijn motor met ABS, maar dan geen Triumph, maar een CBF1000ABS. Ik weet, weinig spannend, maar dit wil ook goed vooruit en je zit heerlijk rechtop en in bochten ook goede fiets. Dan heb ik een toermotor, maar gezien ik 3000km per jaar rij, is dit dan de juiste optie?
Zo ben ik alles een beetje naast elkaar aan het zetten, want ik wil een goed overwogen beslissing maken.
optie 1&2: als dit serieuze opties zijn, ben je toch wel een redelijke pannenkoek dat je de speed 08 heb weggedaan. Als je graag geld weggeeft, heb ik nog wel een leuk adresje voor je of anders aan goede doelen ofzoMorning@all…Alles goed gegaan met verkoop motor van mijn maat. Geld en vrijwaring, alles!
Ik ga mijn zoektocht verder vervolgen. Zoals het nu lijkt heb ik 3 opties:
1- Ik koop een ouder type speed, 2007 (bijv de witte bij Bollenstreek, iemand die die motor kent?)
gezien ik dus niet erg veel rij per jaar. 3000km met ritje Eifel incl. Dan heb ik wel een motor, maar weinig afschrijving meer. Alleen heeft die witte 22k gelopen. Hoeft geen probleem te zijn toch?
2- Ik koop een 2008 type speed weer. Iets duurder en heb ik al gehad. Beviel goed hoor, kon ik mooi op sturen.
3- Ik koop mijn motor met ABS, maar dan geen Triumph, maar een CBF1000ABS. Ik weet, weinig spannend, maar dit wil ook goed vooruit en je zit heerlijk rechtop en in bochten ook goede fiets. Dan heb ik een toermotor, maar gezien ik 3000km per jaar rij, is dit dan de juiste optie?
Zo ben ik alles een beetje naast elkaar aan het zetten, want ik wil een goed overwogen beslissing maken.
optie 1&2: als dit serieuze opties zijn, ben je toch wel een redelijke pannenkoek dat je de speed 08 heb weggedaan. Als je graag geld weggeeft, heb ik nog wel een leuk adresje voor je of anders aan goede doelen ofzo
Zonder gein, als het geld wat krap is dan zou ik je aanraden minder impulsief te werk te gaan. Dat gezegd hebbende, geld is maar geld en een motor is cooler dan geld. Als je opties 1 en 2 dus echt serieus zijn, moet je niet eens aan optie 3 willen denken. En een toermotor beledigen met slechts 3000km per jaar
Dus denk er eens iets langer over na dan een paar minuten, slaap er zelfs een nachtje over en koop daarna gewoon direct die dikke speed triple uit >2011. Dat is wat je echt wil. Alles ertussen is puur een waste of time and money! Geld heb je al weggegooid door de speed 08 te verkopen en direct iets terug te willen, dus dan kun je die afschrijving ook wel hebben. Beloof me dan wel er minstens 3 tot 5 jaar mee te rijden.
Zonder gein deel 43: als je echt puur wilt overbruggen, koop dan een redelijk goed sturend brikje wat je door de herfst, winter en lente helpt om die speed >2011 te kunnen kopen. Daar schrijf je vrijwel niets op af, behalve wat onderhoud.
De Speed was hoe dan ook weggegaan. 30k is voor mij een max om een andere motor te kopen. Dom? Dat is gewoon hoe ik dat doe. Optie 1 hou ik een smak geld over en kan ik 3 jaar op rijden om hem vervolgens met 30k weer te verkopen.
Optie 2 is een Speed met aanzienlijk minder km's dan mijn oude..
Optie 3 is Honda. Betrouwbare blokken en een geweldige stuurmachine. Keer opgereden van een kennis van me.
Het is jouw leven maar als je zegt dat geld krap is dan was het qua financieen niet je beste optie. Van motor wisselen kost geld... dus je moet dat ervoor over hebben, of niet...De Speed was hoe dan ook weggegaan. 30k is voor mij een max om een andere motor te kopen. Dom? Dat is gewoon hoe ik dat doe. Optie 1 hou ik een smak geld over en kan ik 3 jaar op rijden om hem vervolgens met 30k weer te verkopen.
Optie 2 is een Speed met aanzienlijk minder km's dan mijn oude..
Optie 3 is Honda. Betrouwbare blokken en een geweldige stuurmachine. Keer opgereden van een kennis van me.
Tanx.Die vrouw heeft zo te zien een boel pannenkoeken gegeten
Leuke foto's
Met zo'n nickname heb je vast al eens in de regen gereden met de SPEEDzo ff een nieuwe nickname want bij een triple past Z1000 niet meer
Zweet momentje rond 09:40 min.
Morning@all…Alles goed gegaan met verkoop motor van mijn maat. Geld en vrijwaring, alles!
Ik ga mijn zoektocht verder vervolgen. Zoals het nu lijkt heb ik 3 opties:
1- Ik koop een ouder type speed, 2007 (bijv de witte bij Bollenstreek, iemand die die motor kent?)
gezien ik dus niet erg veel rij per jaar. 3000km met ritje Eifel incl. Dan heb ik wel een motor, maar weinig afschrijving meer. Alleen heeft die witte 22k gelopen. Hoeft geen probleem te zijn toch?
2- Ik koop een 2008 type speed weer. Iets duurder en heb ik al gehad. Beviel goed hoor, kon ik mooi op sturen.
3- Ik koop mijn motor met ABS, maar dan geen Triumph, maar een CBF1000ABS. Ik weet, weinig spannend, maar dit wil ook goed vooruit en je zit heerlijk rechtop en in bochten ook goede fiets. Dan heb ik een toermotor, maar gezien ik 3000km per jaar rij, is dit dan de juiste optie?
Zo ben ik alles een beetje naast elkaar aan het zetten, want ik wil een goed overwogen beslissing maken.
Of een nette cb1000raMorning@all…Alles goed gegaan met verkoop motor van mijn maat. Geld en vrijwaring, alles!
Ik ga mijn zoektocht verder vervolgen. Zoals het nu lijkt heb ik 3 opties:
1- Ik koop een ouder type speed, 2007 (bijv de witte bij Bollenstreek, iemand die die motor kent?)
gezien ik dus niet erg veel rij per jaar. 3000km met ritje Eifel incl. Dan heb ik wel een motor, maar weinig afschrijving meer. Alleen heeft die witte 22k gelopen. Hoeft geen probleem te zijn toch?
2- Ik koop een 2008 type speed weer. Iets duurder en heb ik al gehad. Beviel goed hoor, kon ik mooi op sturen.
3- Ik koop mijn motor met ABS, maar dan geen Triumph, maar een CBF1000ABS. Ik weet, weinig spannend, maar dit wil ook goed vooruit en je zit heerlijk rechtop en in bochten ook goede fiets. Dan heb ik een toermotor, maar gezien ik 3000km per jaar rij, is dit dan de juiste optie?
Zo ben ik alles een beetje naast elkaar aan het zetten, want ik wil een goed overwogen beslissing maken.
zo ff een nieuwe nickname want bij een triple past Z1000 niet meer
De Speed was hoe dan ook weggegaan. 30k is voor mij een max om een andere motor te kopen. Dom? Dat is gewoon hoe ik dat doe. Optie 1 hou ik een smak geld over en kan ik 3 jaar op rijden om hem vervolgens met 30k weer te verkopen.
Optie 2 is een Speed met aanzienlijk minder km's dan mijn oude..
Optie 3 is Honda. Betrouwbare blokken en een geweldige stuurmachine. Keer opgereden van een kennis van me.
Leuk filmpje, het valt me wel op dat je steeds wijd uitkomt (te vroeg aansnijden van de bocht, daarna wijd uitkomen), doe je dat bewust?
Zweet momentje rond 09:40 min.
Triumpf ??????
Ik heb toch niet voor niks deHmm, nee niet bewust. Dus beter wat wijder erin en dat je dan krapper eruit komt?
Het viel mij ook op in het filmpje inderdaad. Je houdt geen marge over tot de rand van de weg, terwijl het bij die snelheden in feite niet nodig is om je lijn zo wijd te rijden. Probeer gewoon niet over het midden van de weg te komen bij bochten naar rechts en probeer ook ruimte over te laten bij bochten naar links. Mocht er dan iets gebeuren dan zit je niet meteen op het grasHmm, nee niet bewust. Dus beter wat wijder erin en dat je dan krapper eruit komt?
Niet elk Honda blok is betrouwbaar hoor Maar van de jaartallen waar jij naar kijkt kun je weinig fout doen. Echter heb je dan wel een beetje een saai apparaat natuurlijk.De Speed was hoe dan ook weggegaan. 30k is voor mij een max om een andere motor te kopen. Dom? Dat is gewoon hoe ik dat doe. Optie 1 hou ik een smak geld over en kan ik 3 jaar op rijden om hem vervolgens met 30k weer te verkopen.
Optie 2 is een Speed met aanzienlijk minder km's dan mijn oude..
Optie 3 is Honda. Betrouwbare blokken en een geweldige stuurmachine. Keer opgereden van een kennis van me.