Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een rustige Street moet nog uitgevonden worden, de Speed is in vergelijking met de Street juist een toonbeeld van rust, veel stabieler, minder nerveus, en een stuk ruimer met 1,90. En daardoor veel allrounder dan de Street.

Maar je moet ze echt back to back eens testrijden, het zou zo maar kunnen dat de Street je toch meer ligt dan een Speed als je van een Gixxer af komt.


Deze meneer heeft helemaal gelijk :Y

Ikzelf heb ook 'n Street gehad :} :}
Maar ben errug blij :P met mun SPEED :} :} :}

:W
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat niet werken, als het met overnachting is dan kunnen we dat niet 2 weken van te voren nog in gaan plannen, zeker niet wanneer het om drukke weekenden gaat zoals met Pasen.

Dus als je mee wilt en je wilt een overnachting dan is het gewoon nu ja of nee en anders niet, zo simpel is het anders is het niet te doen :)


Oh, maar dat hoeft geen probleem te zijn, genoeg slaapgelegenheid in de Eifel, dan pak ik een gasthof om de hoek mocht het niet meer lukken. ;)

Je hebt gelijk dat je van te voren zoveel mogelijk vast moet leggen, maar ik zit ook nog enigszins vast aan het rekening houden met vrouw en kind, en kan mij dus nu nog niet direct vastleggen.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je budget? Die witte bij Bollenstreek vind ik persoonlijk erg mooi! Ik ga voor een jonger model, maar als je geen inruil hebt, kun je hier nog wel wat van af praten lijkt me.

Dank! En budget ligt inderdaad rond de 6K.

De verschillen zijn me in ieder geval al een stuk duidelijker geworden dankzij jullie ervaringen.
 
Dank! En budget ligt inderdaad rond de 6K.

De verschillen zijn me in ieder geval al een stuk duidelijker geworden dankzij jullie ervaringen.

No Probs! Ik ben al zoveel geholpen hier, blij dat IK een keer iemand kan helpen, haha..Je zit wel meteen in het leukste topic op dit forum..;-))
 
Oh, maar dat hoeft geen probleem te zijn, genoeg slaapgelegenheid in de Eifel, dan pak ik een gasthof om de hoek mocht het niet meer lukken. ;)

Je hebt gelijk dat je van te voren zoveel mogelijk vast moet leggen, maar ik zit ook nog enigszins vast aan het rekening houden met vrouw en kind, en kan mij dus nu nog niet direct vastleggen.
Ok, snap ik. Maar vergis je niet hoe snel in het Paasweekend alles vol zot. Met name bij Am Tunnel en dat is toch zeker de leukste slaaplocatie in de omgeving :Y

Dus:

"Schat, van 25 t/m 28 maart volgend jaar ben ik op de motor naar de Eifel, schrijf je dat even op de kalender?"

Zo, geregeld *D
 
Laatst bewerkt:
Poll: Naar de Eifel: Met of zonder overnachting?
Tussenstand:
results.cgi


De mensen die dichterbij de Eifel wonen en slechts één dag mee willen kunnen gewoon 's ochtend vroeg vertrekken en aanhaken :)

Pasen valt komend jaar vrij vroeg (eind maart al) en Pinksteren is weer vrij laat en voor mijzelf geen optie vanwege verjaardagen.
Feestdagen 2018

Graag je naam, e-mailadres en telefoonnummer aan mij sturen per e-mail:
127


Dan ga ik Angela van Am Tunnel vragen of ze dan nog wat vrij heeft :)

EDIT:
Het risico nemen met van tevoren al wat boeken met Pasen als het zo vroeg in het jaar is lijkt me toch wat te groot. Met name wat hoger in de Eifel kan er theoretisch gezien nog sneeuw liggen.

Ik zie dat Hemelvaart en Bevrijdingsdag samen op 5 mei 2016 vallen.
Is het misschien een optie om dan te gaan? Van do 5 t/m zo 8 mei.
Lijkt me een goed weekend en kost je maar één vrije dag mits het geen verplichte vrije dag is.
Wijziging:

Nieuw voorstel: Hemelvaart, do 5 mei t/m zo 8 mei.
 
Laatst bewerkt:
zo ook weer vakantie centjes binnen :Y

Kuipset van de speed is verkocht. Iemand die nu een oranje speed heeft heel blij gemaakt met een transformatie naar een limited edition *O* :+
 
zo ook weer vakantie centjes binnen :Y

Kuipset van de speed is verkocht. Iemand die nu een oranje speed heeft heel blij gemaakt met een transformatie naar een limited edition *O* :+

Verbaast me dat je er zolang mee te koop hebt moeten staan, je zou toch zeggen, wie wil dat niet?
 
Kom je uit de buurt van Hoogeveen ivm Jager? Ik zou even wat recensies lezen her en der..Gemengde reacties over deze zaak.

Ik woon zelf dicht bij Hoogeveen, als je van geïmporteerde schade fietsen houdt en motoren met terug gedraaide km standen dan moet je naar Jager gaan, hebben genoeg uit beide categorieën staan.. :')
 
~
Ik woon zelf dicht bij Hoogeveen, als je van geïmporteerde schade fietsen houdt en motoren met terug gedraaide km standen dan moet je naar Jager gaan, hebben genoeg uit beide categorieën staan.. :')[/quot

Ik woon er ook dichtbij..Haha
 
Met tussenstop in de Eifel? ;)


:Y
Op de heenweg vrijwel altijd, meestal van dinsdag op woensdag. Soms hebben we mazzel en is de Nordschleife open, woensdag dan mooi lekker tussendoor tot aan de grens lux/fr, en dan de laatste paar 200 kilometer snelweg. Naar huis is altijd in 1 streep, every man for himself, keep up, or shut up })
 
Deze meneer heeft helemaal gelijk :Y

Ikzelf heb ook 'n Street gehad :} :}
Maar ben errug blij :P met mun SPEED :} :} :}

:W

Ik heb ook een Street gehad maar vond hem niet super zenuwachtig, zeker niet in vergelijking met de Daytona. Vind wel dat de Speed een stuk soepeler is door het hoge koppel!
 
De mijne wordt trouwens aankomende zaterdag afgesteld op een dyno bank, ik laat jullie de resultaten weten!
 
Waar en mag ik vragen wat voor kosten? Gezien ik ook uit Drenthe kom, wellicht interssant voor de toekomst...
 
:Y
Op de heenweg vrijwel altijd, meestal van dinsdag op woensdag. Soms hebben we mazzel en is de Nordschleife open, woensdag dan mooi lekker tussendoor tot aan de grens lux/fr, en dan de laatste paar 200 kilometer snelweg. Naar huis is altijd in 1 streep, every man for himself, keep up, or shut up })
OK, die tussenstop in de Eifel zal dus niet tussen donderdag en zondag plaatsvinden. Of jullie zouden de Eifel op de terugweg kunnen pakken. Dat je op vrijdagavond bij Am Tunnel aankomt bijvoorbeeld.
 
Waar en mag ik vragen wat voor kosten? Gezien ik ook uit Drenthe kom, wellicht interssant voor de toekomst...

Via via bij een ex- tuner gekomen die af en toe nog motoren afstelt. Schijnt er ontzettend goed in te zijn. Is een vriend van een vriend van mij.

Hij rekent in ieder geval nog niet eens de helft van wat je bij HdeB kwijt bent. Zal hem zaterdag eens vragen of hij interesse heeft om dit vaker te doen omdat hij eigenlijk gestopt is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan