Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk je uit? Vragen naar kosten of prijzen. Oei oei oei :+ :') O-)



Via via bij een ex- tuner gekomen die af en toe nog motoren afstelt. Schijnt er ontzettend goed in te zijn. Is een vriend van een vriend van mij.

Hij rekent in ieder geval nog niet eens de helft van wat je bij HdeB kwijt bent. Zal hem zaterdag eens vragen of hij interesse heeft om dit vaker te doen omdat hij eigenlijk gestopt is.

Dit klinkt enorm als hier op Curacao. Wij hebben hier ook veel van die vage bekenden die zich aanbieden.

Niet denken dat ik aan je tuner twijfel hoor! Maar het klinkt zo....... hier _O-


:W
 
OK, die tussenstop in de Eifel zal dus niet tussen donderdag en zondag plaatsvinden. Of jullie zouden de Eifel op de terugweg kunnen pakken. Dat je op vrijdagavond bij Am Tunnel aankomt bijvoorbeeld.

Zou een optie zijn, maar gaat hem helaas niet worden. Eifel op de terugweg is altijd een tegenvaller als je net de Vogezen en Zwarte Woud achter de rug hebt.
 
Hallo allemaal,

Ben sinds gister de trotse eigenaar van een Speed uit 2012 !

Ik heet Sander en woon ergens in de Utrechtse heuvelrug :+

Reed hiervoor een Suzuki GSX-R 750

Zal binnenkort wat foto's posten

Heeft iemand nog een Paddock stand te koop staan ??
 
Nou ik heb ook weer wat hoor.. -O-

Reed net terug van de IDM SBK in Assen, rustig met een gangetje van 80-90 in zn 4-5, begint m'n temperatuur opeens als een dolle op te lopen! Fan slaat aan dus ik denk prima.. Maar op een gegeven moment werd het al snel 8 blokjes en toen 9 en jawel, het temperatuur lampje begon mooi te branden!
Pappie zet z'n fiets natuurlijk aan de kant, helmpje af, pijltjes controleren en noem maar op!
Nou zal ik wel een kneus zijn maar ik kan geen expansie vaatje vinden van het koelreservoir..

Ik vermoed dat OF de temp sensor een black out kreeg OF dat ik een luchtbel in m'n koelvloeistof heb gehad want toen ik een kwartiertje later rustig naar huis reed liep hij heel even op naar 7 blokjes om uiteindelijk te zakken naar de normale 5 en daar te blijven voor de rest van de rit..

Ook voelt het blok na het rijden echt gloeiend heet aan, niet normaal.. :?

Ik ga vanavond wanneer hij helemaal koud is ook even goed motorolie peilen, over 2 weken krijgt hij een vervroegde grote beurt want dit soort dingen hou ik niet van.. :(
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb ook weer wat hoor.. -O-

Reed net terug van de IDM SBK in Assen, rustig met een gangetje van 80-90 in zn 4-5, begint m'n temperatuur opeens als een dolle op te lopen! Fan slaat aan dus ik denk prima.. Maar op een gegeven moment werd het al snel 8 blokjes en toen 9 en jawel, het temperatuur lampje begon mooi te branden!
Pappie zet z'n fiets natuurlijk aan de kant, helmpje af, pijltjes controleren en noem maar op!
Nou zal ik wel een kneus zijn maar ik kan geen expansie vaatje vinden van het koelreservoir..

Ik vermoed dat OF de temp sensor een black out kreeg OF dat ik een luchtbel in m'n koelvloeistof heb gehad want toen ik een kwartiertje later rustig naar huis reed liep hij heel even op naar 7 blokjes om uiteindelijk te zakken naar de normale 5 en daar te blijven voor de rest van de rit..


Ook voelt het blok na het rijden echt gloeiend heet aan, niet normaal.. :?

Ik ga vanavond wanneer hij helemaal koud is ook even goed motorolie peilen, over 2 weken krijgt hij een vervroegde grote beurt want dit soort dingen hou ik niet van.. :(

Pijlen met warme motor, uitzetten en dan een paar minuten laten staan. pijlstok indraaien voor een juiste peiling.

En je expansievat zit onder je zadel, ter hoogte van de achterzijde van je tank.
 
Laat bij die beurt voor de zekerheid je thermostaat vervangen. Ding kost 50 Euro maar kan een hoop elende veroorzaken.

Ik heb hetzelfde gehad. Soms ineens warm worden en andere keren niks aan de hand. De thermostaat bleek soms te knellen aan de sporen hierop te zien.
 
lijkt me ook een thermostaat geval, als het tekort aan olie of zo was dan zou het blok niet plots terug afkoelen.
 
Hallo allemaal,

Ben sinds gister de trotse eigenaar van een Speed uit 2012 !

Ik heet Sander en woon ergens in de Utrechtse heuvelrug :+

Reed hiervoor een Suzuki GSX-R 750

Zal binnenkort wat foto's posten

Heeft iemand nog een Paddock stand te koop staan ??
Welkom hier op het mooiste topic van het Motor-Forum. O-)

Gefeliciteerd met je aankoop. *O*

:]
 
Hallo allemaal,

Ben sinds gister de trotse eigenaar van een Speed uit 2012 !

Ik heet Sander en woon ergens in de Utrechtse heuvelrug :+

Reed hiervoor een Suzuki GSX-R 750

Zal binnenkort wat foto's posten

Heeft iemand nog een Paddock stand te koop staan ??

Ik heb m'n Speed ingeruild en nu een originele Triumph paddock stand over.
Over te nemen voor € 30,-.
Wel zelf af halen in Arcen. (Net iet boven Venlo).
Zal morgen wel even een foto plaatsen.
 
Ik heb m'n Speed ingeruild en nu een originele Triumph paddock stand over.
Over te nemen voor € 30,-.
Wel zelf af halen in Arcen. (Net iet boven Venlo).
Zal morgen wel even een foto plaatsen.
Wat vind je van de Z1000 tot nu toe tov de Speed?
 
Hallo allemaal,

Ben sinds gister de trotse eigenaar van een Speed uit 2012 !

Ik heet Sander en woon ergens in de Utrechtse heuvelrug :+

Reed hiervoor een Suzuki GSX-R 750



Zal binnenkort wat foto's posten

Heeft iemand nog een Paddock stand te koop staan ??

*O* *O* *O*
Welkom :W

Vandaag ook weer lekker :] gereden met wat
full

maten :j
Ut blijft 'n :9~ geweldige motor, de SPEED triple :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan