Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke Metzelers liggen er eigenlijk standaard op een Speed van 2010?
Die banden lagen erop toen ik hem kocht maar dat vond ik echt geen fijne banden..
Waren dat niet de M5's ofzo?
Hoorde daar ook weinig goeds over, duurde ook een eeuwigheid voordat die dingen warm waren.

M7RR's heb ik op basis van veel positieve reviews besteld.
Maar als ik nog ergens een setje Sportsmarts 1 had kunnen kopen voor wènahg dan had ik die besteld.
 
Waren dat niet de M5's ofzo?
Hoorde daar ook weinig goeds over, duurde ook een eeuwigheid voordat die dingen warm waren.

M7RR's heb ik op basis van veel positieve reviews besteld.
Maar als ik nog ergens een setje Sportsmarts 1 had kunnen kopen voor wènahg dan had ik die besteld.

M7RR hoor je idd veel positieve dingen over! Hoe is de prijs verhouding in vergelijking met bijvoorbeeld Michelin of Conti?
 
Waren dat niet de M5's ofzo?
Hoorde daar ook weinig goeds over, duurde ook een eeuwigheid voordat die dingen warm waren.

M7RR's heb ik op basis van veel positieve reviews besteld.
Maar als ik nog ergens een setje Sportsmarts 1 had kunnen kopen voor wènahg dan had ik die besteld.



Op mijn '08 zaten inderdaad sportec M5's, die waren niet slecht maar de sportsmarts waren en duidelijke verbetering.
M7RR vind ik vergelijkbaar met de sportsmart alleen de achterband slijt wat sneller dus daarom heb ik nou een roadtec 01 achterband genomen in combinatie met de M7RR voorband, kijken hoe dat bevalt.
 
hmmm maar deze is nog niet dicht.... mijn oude liefde maar even spammen :P
full
 
t begon met een Kawasaki gpz750

Toen de div600, leuk leerfietsje
full


dan ga je werken, dus neem je een zakenmannenmotor, VROEM
full


Spelen is toch veul leuker met een opgevoerde brommmmmmerrrrr
full


Uiteindelijk, aangezien ik blijkbaar geen vaste motorsmaak heb en je dan deze geile fiets tegenkomt :9~ ah wel, volgende zou zo maar een naked op hoge poten of een allroad achtige zijn, al lonkt de nieuwste speed mij ook erg :9~ Voor nu lekker raggen op deze black beauty *D
full
 
en ja dat zwarte smeerplekje, was nog van de Triump :P --> krijg je als je gaat spelen met olie en het karton eronder net verschoof :(
 
Op de Speed 2011 lagen metzeler racetec k3, met droog en warm weer prima banden maar met koud en/of nat weer bagger!

Waren dat niet de M5's ofzo?
Hoorde daar ook weinig goeds over, duurde ook een eeuwigheid voordat die dingen warm waren.

M7RR's heb ik op basis van veel positieve reviews besteld.
Maar als ik nog ergens een setje Sportsmarts 1 had kunnen kopen voor wènahg dan had ik die besteld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan