Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm ja, nouja ik ga het nogmaals testen met een nieuwe multimeter, besloot gisteren om dan nogmaar een keer de multimeter te testen door hem op ACV te zetten en in het stopcontact te doen, alleen zonder dat ik iets deed gaf hij allemaal al rare waardes aan opeens, daarna deed ik hem in het stopcontact en toen zei de meter "BOEM" en vlogen de stoppen eruit, chinese rotzooi. ik ga maar even op zoek naar een goede iets duurdere multimeter die wel gewoon zekeringen heeft haha |(


Haha
En wat Se Sua schreef, stationair draaiend zal de spanning wat lager zijn
 
Of je pakt gewoon een batterij?

Heb jij als kind niet geleerd dat je nooit zomaar dingen in het stopcontact mag steken? :+ :P

Haha als ik wisselspanning moet meten dan doe ik dat niet met een batterij :P
en als er op de multimeter staat "max 500v" dan stop ik hem gewoon in het stopcontact *O*
 
Je mist gewoon je crosser, dat is het :Y :+


Daar heb je helemaal gelijk in. Maar nog meer mis ik het geld om er een te kopen :(

Maar speedy hoeft zich niet met die fratsen uit te sloven. Dat doe ik toch echt liever op de crossbaan dan tussen de auto's. Trouwens ook liever met een crossert.Die zijn toch gemakkelijker in toom te houden. Maar controle is een illusie :P
 
Ik denk dat ik de goede heb gepakt maar ik ga het nogmaals testenhmm ja, nouja ik ga het nogmaals testen met een nieuwe multimeter, besloot gisteren om dan nogmaar een keer de multimeter te testen door hem op ACV te zetten en in het stopcontact te doen, alleen zonder dat ik iets deed gaf hij allemaal al rare waardes aan opeens, daarna deed ik hem in het stopcontact en toen zei de meter "BOEM" en vlogen de stoppen eruit, chinese rotzooi. ik ga maar even op zoek naar een goede iets duurdere multimeter die wel gewoon zekeringen heeft haha |(

Whoehahahahahaha nu weet je zeker dat die meter kadoek is. Sua houdt ook niet van twijfels.

Succes in de herkanzing.
 
Bijlange niet. Gewoon wat rustig rijden in 't begin.
Tegenwoordig is het een stuk minder maar ik heb menig maal dwars gestaan met nieuwe banden. Grootste angstmoment was met gloednieuwe R1 . net opgehaald bij dealert in Alkmaar en bij rotonde in Purmerend bijna op mijn plaat met nog geen 20 km op de teller. Billenknijpmomentje.....🙈
 
Ja dat snap ik. Maar zijn die banden echt zo glad dan als ze nieuw zijn?

Ja.
Heb ook al aantal x gehad dat de achterkant ff weg stapt. Als het warm weer is en het asfalt is lekker heet dan merk je er vaak weinig van btw..

Zit van dat preserveer vet op wat er ff af moet slijten, ken ook gasten die dat met een burn out doen..! :z

Bij de voorband is dat dan weer wat lastiger ;)
 
Zit van dat preserveer vet op wat er ff af moet slijten, ken ook gasten die dat met een burn out doen..! :z
Da's mooi met die burnout........daarna ga je vervolgens alsnog liggen bij de eerste de beste bocht.
Ik doe namelijk burnouts niet op hellingshoek. ;)

Als je het al wil, ga gewoon op een parkeerplaats of stukje industrie, wel met asfalt..........en ga een paar scherper wordende achtjes draaien, dan ben je het laagje zekers kwijt.

Maar zoals met meerdere dingen........vertrouwen zit vaak tussen de oren. 8-)
 
Joh gewoon eerste 50km wat rustiger rijden en niet de grenzen opzoeken en daarna opbouwen. Beter een keer goed opwarmen met lange rit en t is klaar.

Zijn overigens niet de conserveerders maar het is een soort anti-plakmiddel om rubber uit de mal te krijgen. Er blijft altijd iets aan de band zitten. Zou niet best zijn voor de band als de conserveermiddelen uitlogen. Rubber is nogal broos namelijk
 
Joh gewoon eerste 50km wat rustiger rijden en niet de grenzen opzoeken en daarna opbouwen. Beter een keer goed opwarmen met lange rit en t is klaar.

Zijn overigens niet de conserveerders maar het is een soort anti-plakmiddel om rubber uit de mal te krijgen. Er blijft altijd iets aan de band zitten. Zou niet best zijn voor de band als de conserveermiddelen uitlogen. Rubber is nogal broos namelijk
Inderdaad, de band moet een keer goed heet worden en dan is dat spulletje weg :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan