Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het schijnt dat de 1100 beter is, maar ik weet niet of ik het risico zou durven nemen.

Ik zou dan toch eerder voor een Ducati gaan.

Stukgaatie~!
(ik mag het nu zeggen haha)


Heb zelf een paar Appie's gehad waar ik toch erg tevreden over was. Nooit echt problemen mee gehad en vond ze goed gebouwd.
Je moet er maar net pech mee hebben denk ik. Bij mijn eerste fiets vloog ook het big end lager eruit na 1700 km, en dat was toch een betrouwbare jap.
 
Goedenavond triple lovers! Mischien hier nog iemand die een orginele Triumph linker bar end spiegel heb liggen en mischien ook meteen een dynamo deksel het liefst in Nieuwstaat? Ik zou daar erg geholpen mee zijn! Thankss
 
Goedenavond triple lovers! Mischien hier nog iemand die een orginele Triumph linker bar end spiegel heb liggen en mischien ook meteen een dynamo deksel het liefst in Nieuwstaat? Ik zou daar erg geholpen mee zijn! Thankss
Er zit er één op 2dehands in België (een soort marktplaats) die vaak opgelapte dynamodeksels verkoopt.Misschien heeft ie nog wat liggen.
Voor de originele bar end spiegel maakt het volgens mij niet uit of ie links of rechts is maar ken het mis hebben.
Heb nog wel een beschadigde triumph bar end spiegel liggen maar dat zal je wel niet zoeken. Beugeltje geschaafd, spiegel nog ok.
 
Laatst bewerkt:
wel leuk bij de Speed,snelheidsmeter blijft nog goed zichtbaar tijdens wheelies
 
Laatst bewerkt:
wel leuk bij de Speed,snelheidsmeter blijft nog goed zichtbaar tijdens wheelies
Niet iedereen Let daarop ;).
.
.
.
..
full
 
Er zit er één op 2dehands in België (een soort marktplaats) die vaak opgelapte dynamodeksels verkoopt.Misschien heeft ie nog wat liggen.
Voor de originele bar end spiegel maakt het volgens mij niet uit of ie links of rechts is maar ken het mis hebben.
Heb nog wel een beschadigde triumph bar end spiegel liggen maar dat zal je wel niet zoeken. Beugeltje geschaafd, spiegel nog ok.
 
Er zit er één op 2dehands in België (een soort marktplaats) die vaak opgelapte dynamodeksels verkoopt.Misschien heeft ie nog wat liggen.
Voor de originele bar end spiegel maakt het volgens mij niet uit of ie links of rechts is maar ken het mis hebben.
Heb nog wel een beschadigde triumph bar end spiegel liggen maar dat zal je wel niet zoeken. Beugeltje geschaafd, spiegel nog ok.

Ok thanks! Zal ff kijken.. Aan een beschadigde heb ik niks nee die heb ik al haha😁
 
Ik had dit weekend graag een stukje willen rijden, maar dat gaat helaas niet lukken. Ik heb nogal last van een "plakkerige" gaskabel. Afgelopen woensdag is een nieuwe set besteld, maar blijkbaar zijn de levertijden onbekend. Net ook een email gestuurd naar een Triumph dealer in Belgie, kijken of die een set gaskabels hebben liggen. -O-
 
Ik had dit weekend graag een stukje willen rijden, maar dat gaat helaas niet lukken. Ik heb nogal last van een "plakkerige" gaskabel. Afgelopen woensdag is een nieuwe set besteld, maar blijkbaar zijn de levertijden onbekend. Net ook een email gestuurd naar een Triumph dealer in Belgie, kijken of die een set gaskabels hebben liggen. -O-

Waar heb je die besteld? Als je een goede dealer in de buurt zoek, ga dan naar BMC in Assenede.
 
Ik had dit weekend graag een stukje willen rijden, maar dat gaat helaas niet lukken. Ik heb nogal last van een "plakkerige" gaskabel. Afgelopen woensdag is een nieuwe set besteld, maar blijkbaar zijn de levertijden onbekend. Net ook een email gestuurd naar een Triumph dealer in Belgie, kijken of die een set gaskabels hebben liggen. -O-
Niet toevallig je kabels te strak gespannen?
Of de gashendel zelf die wat stroef gaat?
 
Niet toevallig je kabels te strak gespannen?
Of de gashendel zelf die wat stroef gaat?

Nee, er is daadwerkelijk veel "troep" in de hoes, dit klopt ook, omdat wanneer er teflonspray in de hoes gespoten wordt, het uiteindelijk alleen maar stroever wordt, doordat meer "troep" loskomt en de kabel gaat blokkeren.
 
Teflon spuit je op een ketting en niet in een kabelhoes... Teflon plakt.
Klopt, wat ik op andere fora heb gelezen moet je zo min mogelijk in de hoes spuiten. De monteur heeft echter geprobeerd het probleem op zo goedkoop mogelijke manier op te lossen. Het heeft niet geholpen, dus worden de kabels deze week vervangen. Dat had zowiezo gemoeten, afteraf gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan