Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met die koffers?! Echt wel! Een gewone Z1000 gaat nog maar vind die SX helemaal niks.. Smaken verschillen gelukkig.

Motorsport Klazienaveen is die zaak. Ben nu al tijdje niet geweest maar ga normaal met rondje om de kerk altijd wel ff bakkie doen. :)

Ja die moet je er ff af denken ;) haha... Smaken verschillen inderdaad :Y zijn we het wel eens dat de Speed een mooie brommert is ;)
 
Wie rijd er in leer op de triple en wie in textiel?
En waarom?

Ik merk dat ik liever een sportieve textiel jas draag dan min leren combi....voel me iets vrijer in textiel..altijd chopper gereden met een spijkerbroek/t shirt etc etc en merk dat ik meestal geen zin heb om dat hele pak aan te trekken...dus misschien komt mijn mooi dainese pak te koop...
 
Na uitvoerig testen werkt de nieuwe accu perfect! Dus ik ben weer een heel blij mens :] !

Ik kan nu gaan beginnen aan het ding weer een beetje op te knappen. Te beginnen bij de kentekenplaat. De plaat zelf is zo strak tegen de undertail aangezet dat ze zelfs een stukje van de bovenkant van de kentekenplaat hebben afgezaagd |(. Daarnaast ontbreekt de kentekenverlichting en zitten de knippers in het achterlicht.

Heeft iemand een linkje of foto van hoe het bij hun zit? Dus niet de standaard taartschep maar wel de verkorte versie. En weet iemand waar een mooi exemplaar te krijgen is?
 
Wie rijd er in leer op de triple en wie in textiel?
En waarom?

Ik merk dat ik liever een sportieve textiel jas draag dan min leren combi....voel me iets vrijer in textiel..altijd chopper gereden met een spijkerbroek/t shirt etc etc en merk dat ik meestal geen zin heb om dat hele pak aan te trekken...dus misschien komt mijn mooi dainese pak te koop...

Als het mooi weer is wil ik bij een toerrit / ritje in de buurt mijn leren combi wel eens aan doen. Woon-werk in de zomer is vaak Kevlar jeans met een leren jas / doorwaaijas (afhankelijk van de temperatuur), als het wat kouder wordt trek ik dan mijn textiele pak aan.
 
Wie rijd er in leer op de triple en wie in textiel?
En waarom?

Ik merk dat ik liever een sportieve textiel jas draag dan min leren combi....voel me iets vrijer in textiel..altijd chopper gereden met een spijkerbroek/t shirt etc etc en merk dat ik meestal geen zin heb om dat hele pak aan te trekken...dus misschien komt mijn mooi dainese pak te koop...

Ik rijd standaard in beide. Jas en broek zijn half textiel en half leer. Met diverse voeringen voor de verschillende weersomstandigheden. Ik kan dus in principe het hele jaar met dezelfde kleding doen. Echter als t echt warm word laat ik de broek zitten en doe ik een kevlar spijkerbroek aan.
 
Meestal in leer. Zit lekker en flappert niet en ziet er goed uit.
Bij erg warm weer, kevlar jeans en textiel jas.
Bij erg koud weer en woon-werk verkeer thermobroek en jas.
Voorkeur heeft leer.
 
Met die koffers?! Echt wel! Een gewone Z1000 gaat nog maar vind die SX helemaal niks.. Smaken verschillen gelukkig.

Motorsport Klazienaveen is die zaak. Ben nu al tijdje niet geweest maar ga normaal met rondje om de kerk altijd wel ff bakkie doen. :)

Kwaaks zijn traaaaaaaaag :+



:z
 
Op de speed meestal leren broek (omdat ik geen textiel broek heb) en textiel jas.
Op de Duc altijd met leer. Maar dat is een 1-delige race overall en da's best een gedoe dus op de speed kies ik voor los.
 
Wie rijd er in leer op de triple en wie in textiel?
En waarom?

Ik merk dat ik liever een sportieve textiel jas draag dan min leren combi....voel me iets vrijer in textiel..altijd chopper gereden met een spijkerbroek/t shirt etc etc en merk dat ik meestal geen zin heb om dat hele pak aan te trekken...dus misschien komt mijn mooi dainese pak te koop...

Leren race overall, nagenoeg zonder uitzondering.
Dan maar 5 min later op de motor, is wel het veiligste wat er is en het zit ook nog eens geweldig wanneer je op de motor zit.

Alleen als ik op de hoek ff moet tanken of testrit om bijvoorbeeld quickshifter af te stellen doe ik leren jas met jeans aan.
 
Laatst bewerkt:
Wie rijd er in leer op de triple en wie in textiel?
En waarom?

Ik merk dat ik liever een sportieve textiel jas draag dan min leren combi....voel me iets vrijer in textiel..altijd chopper gereden met een spijkerbroek/t shirt etc etc en merk dat ik meestal geen zin heb om dat hele pak aan te trekken...dus misschien komt mijn mooi dainese pak te koop...

boven de 15grd heb ik mijn leren combi aan... eronder of bij wisselvallig weer dan trek ik het textiel pak aan... maar het lerenpak vind ik wel fijner & veiliger (maar dat zit denk ik meer tussen de oren :+ ) rijden.
 
Jeans met textiel of leren jas in het voorjaar, zomer en najaar (totdat het niet meer kan) Dan textiel broek + textiel jas (in de wintermaanden)
 
Na uitvoerig testen werkt de nieuwe accu perfect! Dus ik ben weer een heel blij mens :] !

Ik kan nu gaan beginnen aan het ding weer een beetje op te knappen. Te beginnen bij de kentekenplaat. De plaat zelf is zo strak tegen de undertail aangezet dat ze zelfs een stukje van de bovenkant van de kentekenplaat hebben afgezaagd |(. Daarnaast ontbreekt de kentekenverlichting en zitten de knippers in het achterlicht.

Heeft iemand een linkje of foto van hoe het bij hun zit? Dus niet de standaard taartschep maar wel de verkorte versie. En weet iemand waar een mooi exemplaar te krijgen is?

Ben er inmiddels achter wat er nou mee gedaan is. Ze hebben gewoon de kentekenplaathouder voor de helft afgezaagd en het kenteken omhoog geplaatst. Dat wordt dus een nieuwe bestellen.
 
Boven de 15 graden leren doorwaai jas en broek.
Onder de 15 graden leren jas met voering, beetje ruim gekocht dus ken ook nog met trui eronder, en kevlar jeans met onderkleding.
Misschien komt er ooit een textiel broek maar dat zien we wel.
Textiel jas heb ik ook nog hangen met verschillende lagen maar die doe ik bijna nooit meer aan.
Voor mij heeft het dus vooral met temperaturen te maken wat ik aan heb maar liever in me tweedelige leren pak.
Ps :W topic ook gevonden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan