Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na uitvoerig testen werkt de nieuwe accu perfect! Dus ik ben weer een heel blij mens :] !

Ik kan nu gaan beginnen aan het ding weer een beetje op te knappen. Te beginnen bij de kentekenplaat. De plaat zelf is zo strak tegen de undertail aangezet dat ze zelfs een stukje van de bovenkant van de kentekenplaat hebben afgezaagd |(. Daarnaast ontbreekt de kentekenverlichting en zitten de knippers in het achterlicht.

Heeft iemand een linkje of foto van hoe het bij hun zit? Dus niet de standaard taartschep maar wel de verkorte versie. En weet iemand waar een mooi exemplaar te krijgen is?
Ik heb deze eronder gezet:

Kurzes Heck für die Triumph Speed Triple 1050 . Tail Tidy
 
Hmm, ik rij eigenlijk overal in:)
Woonwerk/toeren met mooi weer jeans en leren jas, slecht weer volledig textiel. Vooral op m'n werk vind ik de jeans handig, dan hoef ik niet zo veel om te kleden.
Heb wel een leren broek, maar betrap me erop dat ik liever de kevlar jeans gebruik, ook al is leer veiliger. Leren broek gebruik ik eigenlijk alleen met de wat langere toer ritten.
 
Leren race overall, nagenoeg zonder uitzondering.
Dan maar 5 min later op de motor, is wel het veiligste wat er is en het zit ook nog eens geweldig wanneer je op de motor zit.

Alleen als ik op de hoek ff moet tanken of testrit om bijvoorbeeld quickshifter af te stellen doe ik leren jas met jeans aan.
:^
Dat dus, alleen met een leren combi ipv overall. En bij gebrek aan een quickshifter ( ;( ) voor gewone testritjes.
 
Wie rijd er in leer op de triple en wie in textiel?
En waarom?

Ik merk dat ik liever een sportieve textiel jas draag dan min leren combi....voel me iets vrijer in textiel..altijd chopper gereden met een spijkerbroek/t shirt etc etc en merk dat ik meestal geen zin heb om dat hele pak aan te trekken...dus misschien komt mijn mooi dainese pak te koop...


Ik wissel ook al naar gelang het weer
 
Dat is zeker een mooie oplossing. Is die prijs inclusief verzendkosten? Of verzenden ze niet naar Nederland?
Naar Nederland komt er nog 17 Euro verzendkosten bij.

De pasvorm is iig zeer goed en het geeft de motor een mooi smalle en korte achterkant.
 
Ik ben ook alvast opzoek naar een korte kentekenhouder voor de aanstaande S3 maar deze staat nogal in een hoek (te veel) of lijkt dat slechts zo?
Klopt, heb er 1 keer een waarschuwing voor gekregen in Duitsland. Maar toen ik zei dat het van Duitse makelij was met E-keur waren ze stil })

Je kunt 'm wel een beetje bijbuigen trouwens.
 
Ik zag trouwens dat er nog helemaal geen goudgele rakker op pagina 1 staat :+

Dus huppakee: [~[url="http://i897.photobucket.com/albums/ac175/mogesabel/20160827_113300_zpsyhhikjhe.jpg"]afbeelding~][/URL]

*O*
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
De allermooiste kleurstelling die er is *O*
Ik hoop na het weekend ook deze kleurstelling op de foto te kunnen zetten :')

En die dempers... :9~
Onder mijn potentieel nieuwe fiets zitten dubbele Arrows en samen met de Bos Competition vind ik dat toch wel de mooiste dempers.


Klopt, heb er 1 keer een waarschuwing voor gekregen in Duitsland. Maar toen ik zei dat het van Duitse makelij was met E-keur waren ze stil })

Je kunt 'm wel een beetje bijbuigen trouwens.

Als ie iets te buigen is het prima, dan zet ik hem op het "potentiële lijstje' ;)
Thanks!
 
Ik wissel ook al naar gelang het weer

Ik ook! Heb net keflar flipflops en zwembroek gehaalt. Tering wat is het warm. Dacht dat het wel wat zou afkoelen na die near miss hurricane. Wet tshirt competition (en niet alleen dat ;( ) waardig. 6 liter water tijdens werkdag zuipen en niet hoeven te pissen...

zonder helm is niets. tropische (huge) insecten tegen je harses en boven 140 kmh 'spuiten' mij de tranen over de wangen.
Zonder jas, wel lekker maar die insecten en de freaking zon!
Zonder motorbroek, brand ik mijn poten aan het frame van de motorhitte die opstijgd, vooral in stad verkeer

Ik moet bekennen dat ik vaak geen laarzen draag maar mijn klompen. Hoe dat is gekomen weet ik ook niet meer |( en ik heb een schurft hekel aan handschoenen. Hoewel ik ze bij het crossen wel draag, maar die zijn anders :X

Maar met mijn textiel broek en jas, laarzen en helm op met vizier dicht, dan wordt het echt gevaarlijk :')
 
Ik ook! Heb net keflar flipflops en zwembroek gehaalt. Tering wat is het warm. Dacht dat het wel wat zou afkoelen na die near miss hurricane. Wet tshirt competition (en niet alleen dat ;( ) waardig. 6 liter water tijdens werkdag zuipen en niet hoeven te pissen...

zonder helm is niets. tropische (huge) insecten tegen je harses en boven 140 kmh 'spuiten' mij de tranen over de wangen.
Zonder jas, wel lekker maar die insecten en de freaking zon!
Zonder motorbroek, brand ik mijn poten aan het frame van de motorhitte die opstijgd, vooral in stad verkeer

Ik moet bekennen dat ik vaak geen laarzen draag maar mijn klompen. Hoe dat is gekomen weet ik ook niet meer |( en ik heb een schurft hekel aan handschoenen. Hoewel ik ze bij het crossen wel draag, maar die zijn anders :X

Maar met mijn textiel broek en jas, laarzen en helm op met vizier dicht, dan wordt het echt gevaarlijk :')


Is het een keertje lekker warm daar bij jullie zit je weer te mekkeren...
 
Ok ik heb gisterenmiddag de grootste blunder in mijn motorcarriere meegemaakt.

Was even langs Motoport Wormerveer omdat ik voor de verzekering nog een ART goedgekeurd slot nodig had. Dus ik in de zeikende regen na m'n werk langs. Laatste stoplicht voordat ik er was viel de Speed al uit. Dus ik weer starten en doorgereden.

Winkel weer uit. Loopt weer slecht. 100 meter verder valt hij helemaal uit. Dus ik denk "Sh*t, toch een kat in de zak gekocht". Nou een klein beetje dus want het lampje van dat de bezine bijna op is werkt dus niet.....tank was gewoon droog :+.

Ik terug gelopen met de speed aan de hand, maar even vragen bij Motoport of ze een litertje benzine voor me hadden _O-. En ja hoor. Een druk op de knop en hij deed het weer :]

Nu dus kijken of het lampje zelf stuk is of de vlotter.
 
Ok ik heb gisterenmiddag de grootste blunder in mijn motorcarriere meegemaakt.

Was even langs Motoport Wormerveer omdat ik voor de verzekering nog een ART goedgekeurd slot nodig had. Dus ik in de zeikende regen na m'n werk langs. Laatste stoplicht voordat ik er was viel de Speed al uit. Dus ik weer starten en doorgereden.

Winkel weer uit. Loopt weer slecht. 100 meter verder valt hij helemaal uit. Dus ik denk "Sh*t, toch een kat in de zak gekocht". Nou een klein beetje dus want het lampje van dat de bezine bijna op is werkt dus niet.....tank was gewoon droog :+.

Ik terug gelopen met de speed aan de hand, maar even vragen bij Motoport of ze een litertje benzine voor me hadden _O-. En ja hoor. Een druk op de knop en hij deed het weer :]

Nu dus kijken of het lampje zelf stuk is of de vlotter.


Hahaha, mazzel dat je nog dichtbij was
 
Heb mijn nieuwe rev'it pak kunnen testen *O*, lekker droog gebleven, behalve dan de handjes en voetjes. De handschoenen en laarzen zijn ook aan vervanging toe.

Gisteren voor het eerst meegemaakt dat een blaadje uit de boom precies op mijn vizier viel en bleef plakken _O- even een black-out en erg fijn dat de autootjes voor mij niet op dat moment in de remmen gingen o.i.d.
 
Wie gaat er nou überhaupt met zulk takkeweer op een motor zitten?

Gisteren zag ik bij Utrecht geen hand voor ogen zo hard regende het, toch een paar van die dwazen in de stromende regen gezien.
 
Heb mijn nieuwe rev'it pak kunnen testen *O*, lekker droog gebleven, behalve dan de handjes en voetjes. De handschoenen en laarzen zijn ook aan vervanging toe.

Gisteren voor het eerst meegemaakt dat een blaadje uit de boom precies op mijn vizier viel en bleef plakken _O- even een black-out en erg fijn dat de autootjes voor mij niet op dat moment in de remmen gingen o.i.d.
Altijd zo agressief die blaadjes! Moet je echt voor oppassen. Ze vallen je aan! :+
 
Heb mijn nieuwe rev'it pak kunnen testen *O*, lekker droog gebleven, behalve dan de handjes en voetjes. De handschoenen en laarzen zijn ook aan vervanging toe.

Gisteren voor het eerst meegemaakt dat een blaadje uit de boom precies op mijn vizier viel en bleef plakken _O- even een black-out en erg fijn dat de autootjes voor mij niet op dat moment in de remmen gingen o.i.d.

Ik heb alles van Rev'it op mijn handschoenen na. Ik blijf ook gewoon volledig droog, zelfs in de regen van de afgelopen dagen. Welk pak heb jij?
 
Ik heb alles van Rev'it op mijn handschoenen na. Ik blijf ook gewoon volledig droog, zelfs in de regen van de afgelopen dagen. Welk pak heb jij?
Sand geloof ik :? Beetje dat all-road model. Fantastisch pak :Y

@flowdesign, misschien was ik t wel, reed van Utrecht naar Amersfoort door die heerlijke stromende regen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan