Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat de Speed Triple de deur uit is heb ik over:
een bok en het Triumph alarm.
Wie heeft er interesse in 1 van de 2 of beide.....
full
 
Mochten er meerdere geïnteresseerden zijn, zo'n alarm heb ik ook nog in de aanbieding :)


PS.
Ik zal later vandaag ff een nieuw topic aanmaken.
 
Mijn Triumph heb ik helaas niet rechtstreeks kunnen verkopen aan een liefhebber.... ;(

Omdat de ruimte in de schuur niet genoeg is om een tweede motor te stallen bleef de keuze van een handelaar over. Vanmorgen nog een laatste blik op de motor geworpen en afscheid (tijdelijk?)genomen van 10 jaar Speed Triple rijden.



Vanmiddag de opvolger ophalen... *D :] [afbeelding]
Veel plezier met de nieuwe :Y
 
- is het plug and play? Of moeten er in de draadboom geknipt worden?
- is het alarm erkend door verzekeringen?
- boekjes / type nummer?
In mijn '08 was het plug & play. Zo'n witte stekker met 10 of 12 polen, 2 rijen dik.

Ik heb er verder niks bij. Als het SCM moet zijn, dan kan dat misschien wel aangezien het het af-fabriek alarm van Triumph is. Maar ik denk dat je er niet aan ontkomt om het te laten keuren ivm een certificaat.
 
Mijn Triumph heb ik helaas niet rechtstreeks kunnen verkopen aan een liefhebber.... ;(

Omdat de ruimte in de schuur niet genoeg is om een tweede motor te stallen bleef de keuze van een handelaar over. Vanmorgen nog een laatste blik op de motor geworpen en afscheid (tijdelijk?)genomen van 10 jaar Speed Triple rijden.



Vanmiddag de opvolger ophalen... *D :] [afbeelding]
Veel :] plezier met je nieuwe :t
 
Laatst bewerkt:
- is het plug and play? Of moeten er in de draadboom geknipt worden?
- is het alarm erkend door verzekeringen?
- boekjes / type nummer?

Het is plug en play. Er zat bij mijn Speed Triple een steker onder de buddy seat met een doorlus. Deze gaat van de kabelboom af en de steker van het alarm wordt daar aangesloten. Dat is in de basis het aansluiten. Daarnaast zit er nog een microschakelaar bij die volgens mij zo kan worden geïnstalleerd dat het alarm ook afgaat wanneer de buddy seat verwijderd wordt.

Ik had het alarm vooral voor mij zelf. Ik ben eens een motor kwijt geraakt in de schuur als gevolg van een stelletje onverlaten. Het jaar daarop bijna een tweede keer een motor onvrijwillig kwijt.
Vandaar het alarm.
 
Het is plug en play. Er zat bij mijn Speed Triple een steker onder de buddy seat met een doorlus. Deze gaat van de kabelboom af en de steker van het alarm wordt daar aangesloten. Dat is in de basis het aansluiten. Daarnaast zit er nog een microschakelaar bij die volgens mij zo kan worden geïnstalleerd dat het alarm ook afgaat wanneer de buddy seat verwijderd wordt.

Ik had het alarm vooral voor mij zelf. Ik ben eens een motor kwijt geraakt in de schuur als gevolg van een stelletje onverlaten. Het jaar daarop bijna een tweede keer een motor onvrijwillig kwijt.
Vandaar het alarm.
Klopt, aansluiten is easy en dat dingetje is idd een trigger voor het zadel :Y

Je hebt trouwens toch de Super Adventure gekocht zie ik, nice :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan