Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje erg last minute, ik heb morgen wat anders te doen.

België en Nederland staan bekend om hun wisselvallige klimaat. Ik ga geen rit weken op voorhand plannen als uiteindelijk op de bewuste dag de regen met bakken uit de lucht valt of het 35° drukkend warm is.

't Is goed weer nu, ik ga dadelijk m'n spannende lycra pakje aantrekken en me tussen de wielerterroristen gaan begeven. Da's ook plezant!
 
Voor jou is het een ritje in je achtertuin, voor anderen is het verder weg en moeten ze het plannen.

Houd het rubber aan de goede kant

Maak je ook een filmpje? Of heb je geen camera op je motor?
 


Ik lees het zelfs te laat...
 


Dat is leuk nieuws!
 
Voor jou is het een ritje in je achtertuin, voor anderen is het verder weg en moeten ze het plannen.

Houd het rubber aan de goede kant

Maak je ook een filmpje? Of heb je geen camera op je motor?

Voor mij is het RV een half uur binnendoor. RV ligt vlak naast autosnelweg, 120 km autosnelweg leg je al gauw in een uurtje af. 10:30u is een mooi uur voor mensen die van verder moeten komen.

Ik plan niet graag lang op voorhand ivm de weersomstandigheden. De zondagen per jaar dat het goed motorweer is in en rond de haven kan je op twee handen tellen. Voorts moet ik soms ook in het weekend werken. Soms moet je prioriteiten stellen en kort op de bal spelen... vind ik.

Ik heb een fietstraining achter de rug, dat film ik niet. Ik heb wel een GoPro... .

Hier enkele baantjes van in de haven:
Nu, ik doe nog wel eens een poging binnenkort.
 
Even een klein rondje gemaakt vandaag voor een foto voor in de OP...@Flow..Mag onderstaand in de OP?

 

De organisator bepaald!

Ik zal het forum vaker checken!
 
Minder nice: blijkbaar is er een probleem met de nieuwe Honda Fireblade. John McGuinness had op de NW200 een ontzettende crash en nu is Guy Martin op de IoM TT ook hard onderuit gegaan doordat ie bij terugschakelen in een valse neutraal schoot

Als je op YouTube zoekt naar Guy Martin crash 2017 dan vind je wel een filmpje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.