Startmotor, dynamo, nokkenasketting.
Als je budget hebt voor een model vanaf 2008 zou ik je dat aanbevelen.
Ik ga de mijne binnenkort inruilen op een KTM bij JTX in Cuijk. Zie ook mijn motorshopper advertentie.
Startmotor, gewisseld. Maar die was al voorzien een keer van nieuwe koolborstels. Ik heb extreem veel start en go een klein stukkie.
Diynamo, gewisseld die was wel dood R&R ook 2x
NAK niet mee aan de hand
maar ik heb net meer dan een ton gereden. Is dat slecht dan?
bekijk de kabelboom. Van een 2008 zijn die significant beter. Maar een 07 model is de speed
Het zijn dingen die bij veel Speeds op den duur een keer kapot gaan, voornamelijk bij modellen t/m 2007. Het is niet te zeggen bij welke kilometerstand het stuk gaat.Zijn dit dan wel of niet echt structurele problemen die bij veel 07 speeds langskomen? Zijn de eventuele reparatiekosten hiervoor erg hoog? Kan je iets doen om dit te voorkomen?
Het zijn dingen die bij veel Speeds op den duur een keer kapot gaan, voornamelijk bij modellen t/m 2007. Het is niet te zeggen bij welke kilometerstand het stuk gaat.
Dynamo kun je voor relatief weinig geld opnieuw laten wikkelen. Startmotor vervangen weet ik niet hoeveel die kost, maar ik denk dat je die zelf wel kunt vervangen. Nokkenasketting komt niet zo vaak voor dat die verspringt of uitrekt, maar komt toch af en toe wel voor bij modellen t/m 2007.
Ik heb 4 jaar een 2007 gehad en nooit wat gehad ermee.Thanks! Ga ik nog even verder kijken of een 08 model er misschien inzit!
Uitzonderingen bevestigen de regelIk heb 4 jaar een 2007 gehad en nooit wat gehad ermee.
Double UTB heeft een 2008 gehad en heeft er best wat gezeur meegehad je kan geluk en pech hebben.
No one touches my babydie eerste 1000km scheppen een band voor het leven... Mijn andere kinderen zijn nu al jaloers
Maar inderdaad... wachten duurt lang als je eenmaal het besluit hebt genomen
Dat is snel gegaan!Whoop de motor is in da shop! En ga hem maandag of dinsdag ophalen afhankelijk van werk!
Lekker snel!
Heeft het bij jullie eigenlijk nog hard gewaaid en/of veel geregend?
Zijn dit dan wel of niet echt structurele problemen die bij veel 07 speeds langskomen? Zijn de eventuele reparatiekosten hiervoor erg hoog? Kan je iets doen om dit te voorkomen?
Whoop de motor is in da shop! En ga hem maandag of dinsdag ophalen afhankelijk van werk!
Lekker snel!
joe hoeWhoop de motor is in da shop! En ga hem maandag of dinsdag ophalen afhankelijk van werk!
Lekker snel!
Mogguh [~[url="http/www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/coffee/smileys-coffee-592956.gif"]afbeelding~][/url]
Lang verhaal kort, ik ben recent onderuit gegaan met mijn Street en sta nu voor de keuze deze te laten repareren of om hem in te wisselen.
Een speed vind ik ook een hele gave fiets en zou beter bij mijn nickname passen
Nu heb ik een speed uit 2011 gezien en vroeg mij af of er nog aandachtspunten zijn waar ik op moet letten bij dit bouwjaar, had dit jaar last van de stator?
Verder nog tips?
Zij is binnen
Fotos volgen wanneer t weer wat beter is!
Zij is binnen
Fotos volgen wanneer t weer wat beter is!
Ik heb zojuist een zonnetje gezienZij is binnen
Fotos volgen wanneer t weer wat beter is!
Van het weekend proef gereden op een zwarte Speed uit 2011.
Reed heerlijk en zag er verder puntgaaf uit, dus ik kom mij voortaan hier melden i.p.v. het Street topic
Fijn hé...nu lekker inrijdenZij is binnen
Fotos volgen wanneer t weer wat beter is!
Wel maandagmiddag opgehaald maar nee niet op een ktmVanmiddag opgehaald? Reed je niet toevallig met een ktm 390 of 125?
Is hartstikke droog hierWel maandagmiddag opgehaald maar nee niet op een ktm
Zodra t weer wat beter is ligt de prio op rijdenmaar nu dus nog ff niet...