Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff een vraagje,
is bij een speed triple 2008/2010 teller nou ook de weergave van mile naar km te zetten?
 
Ja ik heb wat gevonden.
Moet lukken dus.

Apr 03, 2012 · #2
For 1050 Sprints & Triples:
1. Turn on ignition
2. Press all 3 buttons until speedo display shows 1,2 or 3
3. To change the the display units press the 'SCR' button (Left button)
4. When you have the correct display press SET (Middle button)

Display modes:
1 - km/h + liters
2 - mph + UK (Imperial) gallons
3 - mph + US gallons
 
Vanmiddag nog een klein rondje gereden met de vriendin achterop... op haar CB500 :P :)

Zo'n ding is voor zo'n rustig tochtje prima om een beetje mee vooruit te pruttelen, maar je merkt wel dat ie eigenlijk te weinig kracht heeft voor 2 personen. Achja, het rijdt wel relaxed. Beetje om je heen kijken enzo :)
 
Boys, ik ga jullie verlaten :W
Ik heb de Speedtriple ingeruild... :/

Maar wel voor wat anders moois, een Triumph Tiger 800. :] :}
Nog steeds een triumph, eens een triumph rider, altijd een triumph rider :] 8-)

full
 
Boys, ik ga jullie verlaten :W
Ik heb de Speedtriple ingeruild... :/

Maar wel voor wat anders moois, een Triumph Tiger 800. :] :}
Nog steeds een triumph, eens een triumph rider, altijd een triumph rider :] 8-)

[afbeelding]
Nice and shiny!!

Eerste beurtje is geweest... volgens t boekje nog wat verder inrijden maar de dealer zegt: gas op die lolly :]

:9~ brullen dat ding :9~
 
Ja ik heb wat gevonden.
Moet lukken dus.

Apr 03, 2012 · #2
For 1050 Sprints & Triples:
1. Turn on ignition
2. Press all 3 buttons until speedo display shows 1,2 or 3
3. To change the the display units press the 'SCR' button (Left button)
4. When you have the correct display press SET (Middle button)

Display modes:
1 - km/h + liters
2 - mph + UK (Imperial) gallons
3 - mph + US gallons


En nou naar Engeland?
 
Vanmiddag nog een klein rondje gereden met de vriendin achterop... op haar CB500 :P :)

Zo'n ding is voor zo'n rustig tochtje prima om een beetje mee vooruit te pruttelen, maar je merkt wel dat ie eigenlijk te weinig kracht heeft voor 2 personen. Achja, het rijdt wel relaxed. Beetje om je heen kijken enzo :)


Vast oefenen voor je ouwe dag...
 
Speed heeft het hoofd weer koel. Mijn koelventilator was vast gelopen. Dan is het heel snel klaar. Dat takke ding is moeilijk uit elkaar te halen. Het enige wat ik open haalde waren mijn handen en vingers. Dus na een kannanade scheldwoorden, maar ebay geraadpleegd en een tweedehandse gekocht voor een derde van het geld. Nu glimt de koelven het hardste van mijn brommert. Ook draaien als een drol.

Trouwens ook mijn radiator dop naar de kloten. Met de nieuwe koelven aan, stationair lopend zeven streepies op de dash, begint tie water te spuiten. Dop van de crossert gehaald, dat is een 1.8 bar ipv 1.2 bar dop en nu wordt er niets gespoten of gelekt. Dus maar snel een nieuwe 1.2 bar dop halen zodat de druk niet te hoog op kan lopen.

is dit avontuur ook weer klaar.
 
Speed heeft het hoofd weer koel. Mijn koelventilator was vast gelopen. Dan is het heel snel klaar. Dat takke ding is moeilijk uit elkaar te halen. Het enige wat ik open haalde waren mijn handen en vingers. Dus na een kannanade scheldwoorden, maar ebay geraadpleegd en een tweedehandse gekocht voor een derde van het geld. Nu glimt de koelven het hardste van mijn brommert. Ook draaien als een drol.

Trouwens ook mijn radiator dop naar de kloten. Met de nieuwe koelven aan, stationair lopend zeven streepies op de dash, begint tie water te spuiten. Dop van de crossert gehaald, dat is een 1.8 bar ipv 1.2 bar dop en nu wordt er niets gespoten of gelekt. Dus maar snel een nieuwe 1.2 bar dop halen zodat de druk niet te hoog op kan lopen.

is dit avontuur ook weer klaar.
Mooie verhalen uit ut verre... :t
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan