Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk heb ik er ook één! Ik vond 'm al prachtig in 2005, maar toen was hij financieel niet binnen bereik. Nu maar wachten op wat warmer weer!

 
~
 
Eindelijk heb ik er ook één! Ik vond 'm al prachtig in 2005, maar toen was hij financieel niet binnen bereik. Nu maar wachten op wat warmer weer!

Jeuh goede keuze. Kan max een vroege 07 zijn. Heeft een grote olie koeler. Halvewege het jaar is er een kleinere oliekoeler opgekomen en een stalen tank. Ik heb een mix, kleine koeler en plastiek tank. Maar doet er niets aan af dat het nog steeds een super brommer is.


 
Laatst bewerkt:
Jij hebt ook altijd geluk
Dat je een bijzondere hebt
 

Het is een 2005. Op de tank (en op het zijkapje rechtsachter) zit een Britse vlag, en ook op de tank een "Phil Read" handtekening. Ik heb dat niet eerder gezien - is het een aparte uitvoering?
 
 

Gefeliciteerd................
Wel aparte sprongen met motorsmaak......niet dat mijn sprongen logisch zijn.
Bij veel motoren zie ik wel iets moois........maar bij deze Duc kan ik niet veel bedenken.

Je smaak met de S3 valt niets op tegen te brengen.

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen maar ik denk dat ik mijn 2008 met 27000 km binnenkort in de verkoop zet.

[afbeelding]
Wel zonde, erg strak................niet ff wachten? Of verwacht je niet meer te rijden met deze?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.