Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaaf kerel, wel piccies posten hea! En ja komende week veel regen verwacht maar de pekel kan dan maar weg zijn. Vrees alleen dat ze eerst nog gaan bijstrooien vanwege de nnachtvorst
 
Gaaf kerel, wel piccies posten hea! En ja komende week veel regen verwacht maar de pekel kan dan maar weg zijn. Vrees alleen dat ze eerst nog gaan bijstrooien vanwege de nnachtvorst
Hier bij Nijmegen gaat het voorlopig niet meer vriezen, maar idd wel veel regen de komende tijd
Achja, dan staat ie maar vast klaar voor het geval de eerste mooie voorjaarsdag komt
 
Laatst bewerkt:
Hier bij Nijmegen gaat het voorlopig niet meer vriezen, maar idd wel veel regen de komende tijd
Achja, dan staat ie maar vast klaar voor het geval de eerste mooie voorjaarsdag komt
met regen kan je prima rijden, tis alleen dat je erna vaak onder de drek zit.. bij de speed/street in ieder geval wel

ik moet donderdag weer eens naar een plek waar je lastig kunt komen met OV, dus wellicht dat ik de cbr maar eens pak.. twee motoren is ook wel fijn
 
[imgat]
Zo nieuwe uitlaat is binnen en gemonteerd... Sta versteld hoe compleet dit geleverd wordt en sta versteld van de afwerking! (Oke, op 1 ding na.. de ophangbeugel van het frame naar de uitlaat toe ..)
 
Laatst bewerkt:


Niets is perfect, zelfs ik niet, misschien dat de Speed daarom zo goed bij mij past...
 
Is Flow nog steeds niet uitgereden op zijn nieuwe KTM?
Ik was wel terug, maar moest nog eten en werken

Ben met een kleine omweg naar huis gereden, maar had ook langer mogen zijn! Maar goed, mooi weer afwachten dan maar

 
Thanks y'all

Mijn dealert heeft echt hele riante openingstijden, ook op maandag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.