Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Km stand geen probleem?
En benieuwd naar het geluid van dit. Rij nogal eens in Duitsland. Persoonlijk vindt ik hoog geplaatste uitlaten mooier maar kan niet alles hebben.
 
Km stand geen probleem?
En benieuwd naar het geluid van dit. Rij nogal eens in Duitsland. Persoonlijk vindt ik hoog geplaatste uitlaten mooier maar kan niet alles hebben.

Km stand zeker geen probleem, duurtest motor (moto73?) geweest met meer als 100.000 km .....

Ach ja, als je in Duitsland je eigen een beetje gevraagd heb je daar ook niet snel een probleem. En een set standaard hoge uitlaten kosten ook niet de wereld
 
Ja dat is ook weer een mooie. Deze is het die ik weet. Staat bij een motorzaak.
Triumph 1050 SPEED TRIPLE (bj 2009)
€ 6.450,00
http://link.marktplaats.nl/m1267329...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Ik vind het wel een riante vraagprijs.
Zou 'm voor hooguit €6000 meenemen.

Even ter vergelijking:
Mijn eveneens zwarte Speed van hetzelfde model maar dan bouwjaar 2008 had slechts 26.000 km op de teller staan, had alles wat deze heeft plus nog een Wilbers 641 achtershock, 1 jaar jonge Hyperpro veren in de voorvork plus revisie van de voorvork, een Hyperpro stuurdemper en nog wat kleinigheden en is voor ongeveer €6500 à €6600 verkocht door de KTM-dealer waar ik 'm had ingeruild.
 
Vandaag gekeken en gelukt om iets van de prijs te krijgen. Deze gekocht. Voorstellen en beter foto's komt nog.
full
 
Gelijk maar een vraag over de speed. Die enorme taartschep op de achterkant is foei lelijk vindt ik. Wat voor oplossing hebben jullie daarvoor.
 
Vraagje over de speed. Ik weet een speed staan met bijna 40000 km van het bouwjaar 2009 voor ongeveer 6500.00 euro.standaard uitlaat is vervangen door een enkele. Zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten.

Ik kan op jou vraag geen antwoord geven. Ik heb wel een rode Speed Triple te koop met 36.000 km op de teller. Op de bar end spiegels na origineel. Misschien een alternatief? Uitlaat kun je dan zelf uitzoeken. :-)
Ps": Zou het bijna vergeten. Model 2011 en bouwjaar juli 2010. Vraagprijs is vergelijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Om de mogelijke zoeker naar een mooie Speed Triple een handje te helpen.
Hier een link naar mijn in de verkoop staande motor.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij (de eerdere modellen hebben het wel in ieder geval) heeft iedere koplamp een eigen stekker.
De stekker bevind zich onder de tank. Een beetje verstopt tussen het frame en luchtfilterhuis.

Je kunt ook proberen om de bedrading uit de koplamp te halen maar volgens mij ging dat nét niet. Is wel een poging waard te proberen natuurlijk. (Even het glas eruit en even pielen..)

De koplampen kun je inderdaad tegelijk demonteren door de half rond beugel los te halen.

Het was even zoeken naar de connectors, maar ze zitten inderdaad links en rechts verstopt half onder het frame en het luchtfilter.

Staan nu in de 3de laag sprayplast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan