FlowDesign
MF veteraan
- 11 sep 2008
- 18.729
- 1.418
- Onderwerp starter
-
- #201
Een andere mapping zou ik dan aanraden.Jeujj, vandaag de triple opgehaald bij Roké !
Ff lekker gerede , wel beetje warm haha
1 ding, ze hebben een full systeem race map geladen, ? Maar sindsdien knalt de uitlaat Heel hard als ik het gas dicht doe....ik merkte op de terug rit dat ik dat echt verschrikkelijk vind....is dit op te losse door en db killer of een andere map?
Een andere mapping zou ik dan aanraden.
Wat voor uitlaat heb je erop zitten?
Op tuneecu.com staan zowel verschillende OEM als Custom mappings.Ik rij met een Zard uitlaat
Normaal rij ok zonder db killer, op motor weekend met db killer
Dat ploffen in de uitlaat heeft meer te maken met het type uitlaat dan met de mapping.
Dat is raar. Al mijn moto's met open uitlaten knalden als ik van de gas ging, ook met rijke mappings. Met een dichte pijp erop was dat gedaan. Heeft te maken met een onderdruk die gecreëerd wordt in brede open uitlaten als je plots van de gas gaat. Koude buitenlucht komt dan in de uitlaat in aanraking met warme uitlaatgassen en dat geeft...'gedonder'.
Misschien dat de uitlaatgassen met de andere mapping nu wat warmer zijn??
Nooit van gehoord. Wel dat er onverbrande benzine alsnog verbrand...en vandaar de vlam uut de pijp.
Heb genoeg 2 cilinders gereden die te rijk stonden en daardoor lekker aan het knallen en vuurspuwen waren..weet wel zeker dat het hier ook het geval is...maar bij deze vind ik dat net niet fijn, dacht gisteravond dat me uitlaat er af en toe onder vandaan knalde
veel plezier en hou het rubber op het asvaltZoo dan, helemaal klaar voor de 11-daagse trip naar de Franse Alpen
[afbeelding]
[afbeelding]
Routes des Grandes Alpes gaat het worden, nog meer van ons in dat gebied te vinden vanaf vrijdag om even te?
Nooit van gehoord. Wel dat er onverbrande benzine alsnog verbrand...en vandaar de vlam uut de pijp.
Heb genoeg 2 cilinders gereden die te rijk stonden en daardoor lekker aan het knallen en vuurspuwen waren..weet wel zeker dat het hier ook het geval is...maar bij deze vind ik dat net niet fijn, dacht gisteravond dat me uitlaat er af en toe onder vandaan knalde
Dan wil je die van mij niet horen. Zodra ik van het gas ga is het niet 1 knal. Het is net onweer af en toe. Ik vind het gaaf
Gaaf enjoy. Neem rustig vier dagen voor Routes de Grandes Alpes. Wij hebben 'm vanwege planning in drie gedaan, maar dat is eigenlijk zonde.Zoo dan, helemaal klaar voor de 11-daagse trip naar de Franse Alpen
[afbeelding]
[afbeelding]
Routes des Grandes Alpes gaat het worden, nog meer van ons in dat gebied te vinden vanaf vrijdag om even te?
Ik vind dat ook wel gaaf klinken!
Zoo dan, helemaal klaar voor de 11-daagse trip naar de Franse Alpen
[afbeelding]
[afbeelding]
Routes des Grandes Alpes gaat het worden, nog meer van ons in dat gebied te vinden vanaf vrijdag om even te?
Net contact gehad met de chef werkplaats van Roké
Het hoort bij de triple..dat heeft triumph er express ingezet ..is een secundaire luchtklep (die afgedopt was bij mij) die zorgt voor een correct mengsel ofzo en die zorgt voor de klappen, en dat wou triumph..door de niet originele uitlaat word het effect versterkt...
Zijn onverbrande benzine deeltjes volgens bas
En bij stationair lopen zorgt hij ervoor dat de emissie eisen gehaald worden...
Ik heb al wel gemerkt dat deze mapping meer uit de motor haalt....hij trekt iets veller op en trekt langer door...
Als ik volgende week me db killer erin doe, moet ik eerst de motor 10 minuten stationair lopen...dan regelt de motor zelf dat hij correct met de db killer loopt..
Ik vind dat ook wel gaaf klinken!
Secundaire luchtinjectie afkoppelen, de aansluitingen op het kleppendeksel afsluiten en de aansturing (SAI) uitzetten in Tune Ecu. Probleem van knallen opgelost.Jeujj, vandaag de triple opgehaald bij Roké !
Ff lekker gerede , wel beetje warm haha
1 ding, ze hebben een full systeem race map geladen, ? Maar sindsdien knalt de uitlaat Heel hard als ik het gas dicht doe....ik merkte op de terug rit dat ik dat echt verschrikkelijk vind....is dit op te losse door en db killer of een andere map?
Net contact gehad met de chef werkplaats van Roké
Het hoort bij de triple..dat heeft triumph er express ingezet ..is een secundaire luchtklep (die afgedopt was bij mij) die zorgt voor een correct mengsel ofzo en die zorgt voor de klappen, en dat wou triumph..door de niet originele uitlaat word het effect versterkt...
Zijn onverbrande benzine deeltjes volgens bas
En bij stationair lopen zorgt hij ervoor dat de emissie eisen gehaald worden...
Ik heb al wel gemerkt dat deze mapping meer uit de motor haalt....hij trekt iets veller op en trekt langer door...
Als ik volgende week me db killer erin doe, moet ik eerst de motor 10 minuten stationair lopen...dan regelt de motor zelf dat hij correct met de db killer loopt..
Zijn SAI is fysiek afgesloten, maar of die in de mapping die hij er nu in heeft staan ook uitgeschakeld is is nog maar de vraagMet andere worden. Je SAI staat uit in de map die je nu hebt
Heb ik ook. Heerlijk die plofroffels ik heb ze zelfs met DB