Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet heel best..
Typisch dat ik op Amerikaanse fora eigenlijk alleen maar lees over beslagen klokken en andere kleine dingen. Misschien dat de duurtester een maandagmorgen model was. Deze review houdt mij niet tegen om er 1 te gaan kopen iig.
Heb 2 Aprilia's gehad dus ben niet zo snel bang.. 😅
dan ben jij verder ook niet afhankelijk van de motor en is het vooral jammer als t even niet werkt, gok ik..
Toen ik nog alle dagen op de motor naar t werk ging (ook in de winter) was er maar 1 voorwaarde: altijd werken! Dat deed die FJR dan ook wel *O*
 
Dat is niet heel best..
Typisch dat ik op Amerikaanse fora eigenlijk alleen maar lees over beslagen klokken en andere kleine dingen. Misschien dat de duurtester een maandagmorgen model was. Deze review houdt mij niet tegen om er 1 te gaan kopen iig.
Heb 2 Aprilia's gehad dus ben niet zo snel bang.. 😅
Aprilia's met V2 Rotax blokken waren toch best betrouwbaar? Alleen de electronica liet het vaak afweten. Maar als een motorblok telkens allerlei mankementen gaat vertonen zou ik daar toch niet vrolijk van worden.
 
Aprilia's met V2 Rotax blokken waren toch best betrouwbaar? Alleen de electronica liet het vaak afweten. Maar als een motorblok telkens allerlei mankementen gaat vertonen zou ik daar toch niet vrolijk van worden.

V2 blokken zijn kogelvrij, 1e generaties V4 zijn veel problemen mee.
Electronica is over het algemeen om te huilen.

Ik ga eens goed inlezen etc, zoals het nu lijkt rij ik komend seizoen nog op de Speed en ga ik dan eens kijken voor iets anders halverwege het seizoen.
Neem volgend jaar de Speed nog mee op motor vakantie naar Oostenrijk, in 2020 gaan we naar de IOM TT en dan hoop ik een nieuwe motor mee te nemen daar heen. 🙂
 
V2 blokken zijn kogelvrij, 1e generaties V4 zijn veel problemen mee.
Electronica is over het algemeen om te huilen.

Ik ga eens goed inlezen etc, zoals het nu lijkt rij ik komend seizoen nog op de Speed en ga ik dan eens kijken voor iets anders halverwege het seizoen.
Neem volgend jaar de Speed nog mee op motor vakantie naar Oostenrijk, in 2020 gaan we naar de IOM TT en dan hoop ik een nieuwe motor mee te nemen daar heen. 🙂
Leuk vooruitzicht8-)
 
Ben net weer terug
Dealer blijft erbij dat het in de abs unit zit een dat er niks aan gedaan kan worden
Volgens hen zijn de schijven ook niet krom
Misschien even 2nd opinion halen bij andere dealer die je goed kent?

Ik ken geen verhalen dat abs units die kunnen veroorzaken maar goed dat is misschien mijn gebrek..
 
B|
Maar als je daar in de showroom loopt en je voelt bij andere motoren met ABS, voelt het dan vergelijkbaar?
Goedemorgen
Stond niet nog zo'n speed-O-
Ga vandaag naar de dealer bij mij in de buurt een kijk daar effen
Zijn hebben middag al gekeken en het geconstateerd wilde alleen het bij de dealer laten doen waar ik haar gekocht heb.
 
Begrijp ik het goed, en heeft de dealer waar je de motor gekocht hebt je laten zitten en een andere (Triumph) dealer gaat je schijven kosteloos vervangen?
Van wanneer is je motor en welke dealers betreft het?
 
Begrijp ik het goed, en heeft de dealer waar je de motor gekocht hebt je laten zitten en een andere (Triumph) dealer gaat je schijven kosteloos vervangen?
Van wanneer is je motor en welke dealers betreft het?
Dat heb jij goed.
De speed is van 2017 dus zit nog in de fabrieksgarantie.
De dealers die het zijn hou ik even voor mijzelf.
Vindt ik niet netjes om het zo te doen.
Ook al ben ik het niet eens met hun werkwijze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan