Ik wilde je erbij zetten maar kan nergens een foto vinden om te gebruiken.
Doe maar deze.............t'is een R1200gs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wilde je erbij zetten maar kan nergens een foto vinden om te gebruiken.
Weet iemand hier waar ik het beste shims kan bestellen voor de Speed?
wie o wie kan me helpen: trek zojuist zadel van de fiets (Speed Triple 2006 VIN 24XXXX) om mijn ECU uit te lezen: Geen stekker te vinden?!?!?
Heb vervolgens ff tank, luchtfilter en heel de kabelboom van voren tot achter, van beneden tot boven gechecked en serieus GEEN STEKKER. Deze zit toch bij een 2006 vlak achter de ECU stekker? pak m beet 40 cm.
Ik snap hier niks van. Er zijn door vorige eigenaar van die xenonlampies voor in gegooid en achterlicht heeft geintegreerde blinker in het LEDachterlicht, dan vind je links en rechts wat tape maar de gehele ECUstekker is niet terug te vinden....
Weet iemand hier waar ik het beste shims kan bestellen voor de Speed?
Ligt die niet onder de fuse kastjes? Die gaan niet tot de bodem van het bakkie. Daaronder kan die verstopt zijn en ligt de mijne ook. Die zekeringen kastjes , mijn nederlands vervaagt door de caribische variant...., kun je lost trekken om eronder te kijken.
Wat voor een shims heeft de speed nodig? Raar genoeg heb ik ze nog nooit hoeven wisselen. Ik heb een bak vol voor mijn KTM crossert maar weet niet of dat de zelfde zijn. Kun je een foto van die shimmetjes doen? Wie weet kan ik de delfde gebruiken., of iig uit het zelfde doosje....
Ik heb onder de relais gekeken, zekeringkast opgetild, niks.... Afgelopen november nog een nieuwe gelijkrichter ingebouwd en toen ben ik 'm ok nie tegen gekomen....Klopt, maar bij mijn 2005 speed zat ie op dezelfde plekje.
Ik denk dat de vorige eigenaar niet van ODB stekker hield
Je Nederlands is nog prima en ook daar heb ik gechecked. Daarom heb ik ook tank en airbox uitgebouwd... Maar nog steeds geen stekker Dinsdag kleppen stellen, gaat iemand anders voor me doen. Die vind 'm misschien. Kan me bijna niet voorstellen dat motor loopt zonder de stekker vanwege evt sluiting via de draadboom.Ligt die niet onder de fuse kastjes? Die gaan niet tot de bodem van het bakkie. Daaronder kan die verstopt zijn en ligt de mijne ook. Die zekeringen kastjes , mijn nederlands vervaagt door de caribische variant...., kun je lost trekken om eronder te kijken.
Wat voor een shims heeft de speed nodig? Raar genoeg heb ik ze nog nooit hoeven wisselen. Ik heb een bak vol voor mijn KTM crossert maar weet niet of dat de zelfde zijn. Kun je een foto van die shimmetjes doen? Wie weet kan ik de delfde gebruiken., of iig uit het zelfde doosje....
Heeft iemand hier trouwens een links naar de software van de Speed 2008-2010? Zal de boel moeten synchroniseren straks. En sowieso wel handig voor uitlezen van foutmeldingen... nu even obd2 kabel bestellen
Bedoel je tune-ecu? die kun je in google intoetsen de eerste hit is tune-ecu
Shims met diameter 9.48
Zijn dus hetzelfde als die van KTM allebei 9,5 diameter
www.tuneecu.comHeeft iemand hier trouwens een links naar de software van de Speed 2008-2010? Zal de boel moeten synchroniseren straks. En sowieso wel handig voor uitlezen van foutmeldingen... nu even obd2 kabel bestellen
tijdens het rijden, oogjes op de weg hea, niet op je smartphone tenzij t is voor navigatiewww.tuneecu.com
Er zijn ook apps van TuneEcu voor op je smartphone voor wanneer je met een odb2 naar Bluetooth stekker werkt.
Op zich best vet want dan kun je zelfs tijdens het rijden info zien
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tuneecu
Zijn dus hetzelfde als die van KTM allebei 9,5 diameter
Op die doosje van mij staat geschreven, 1.72 - 2.60 8.90
Denk dat sjimmies wat kleiner zijn. Aan de andere kant dan past het altijd
Mij KTM is een SX450f crossert. Alles is klein en licht aan dat ding. Behalve haar appeteit voor benzine als ik haar echt laat blaffen.
Vandaag de klepspeling van de speed gecheckt (prima binnen de toleranties, gelukkig), nieuw luchtfilter, nieuwe olie en oliefilter.
Nu alleen nog ff remvloeistof vervangen en dan kan ik er mee op pad.
Maar wat een sleutel vriendelijke motor is zo'n speed zeg, had ik niet verwacht.
Bij de 990 was het allemaal net iets voller en moeilijker bereikbaar.
De duke was wel een top motor kwa rijden een lekkere hooligan fiets, wel helemaal mijn ding. Ik ben benieuwd of de speed met net zo gaat bevallen, is wel wat smeuïger allemaal verwacht ik.
Vandaag de klepspeling van de speed gecheckt (prima binnen de toleranties, gelukkig), nieuw luchtfilter, nieuwe olie en oliefilter.
Nu alleen nog ff remvloeistof vervangen en dan kan ik er mee op pad.
Maar wat een sleutel vriendelijke motor is zo'n speed zeg, had ik niet verwacht.
Bij de 990 was het allemaal net iets voller en moeilijker bereikbaar.
De duke was wel een top motor kwa rijden een lekkere hooligan fiets, wel helemaal mijn ding. Ik ben benieuwd of de speed met net zo gaat bevallen, is wel wat smeuïger allemaal verwacht ik.
Voor iets meer hooligan kun je altijd nog een groter achtertandwiel erop zettenVandaag de klepspeling van de speed gecheckt (prima binnen de toleranties, gelukkig), nieuw luchtfilter, nieuwe olie en oliefilter.
Nu alleen nog ff remvloeistof vervangen en dan kan ik er mee op pad.
Maar wat een sleutel vriendelijke motor is zo'n speed zeg, had ik niet verwacht.
Bij de 990 was het allemaal net iets voller en moeilijker bereikbaar.
De duke was wel een top motor kwa rijden een lekkere hooligan fiets, wel helemaal mijn ding. Ik ben benieuwd of de speed met net zo gaat bevallen, is wel wat smeuïger allemaal verwacht ik.