Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat kan denk ik niet, de aansluiting van de dempers van de Highmounts is namelijk veel kleiner dan de aansluiting van de demper van de Lowmount. Als je een highmount demper voor de lowmount zou gaan gebruiken ga je de doorstroom in de uitlaat 'knijpen' en dat wil je niet, want dat kost je vermogen.

Als je de lowmount wil houden zou ik rustig op zoek gaan naar een demper met de juiste diameter en E-keur. Je zou dan deze highmounts weer kunnen verkopen. Het zijn originele Triumph accesoires waar over het algemeen veel vraag naar is.

Voor Duitsland is een demper met E-keur een goede oplossing, het blijft echter wel illegaal. In de 5 jaar dat ik Speedtriple rij, heb ik echter nog nooit gehoord of gelezen dat iemand met de lowmount een boete heeft gekregen.
Ik heb die gehad :Y

Maar dat kwam omdat ik zonder de dBkiller reed O-)
 
Hoi mede Speed rijders, Ik heb pas een 2007 Speed Triple aangeschaft en ben op zoek naar een zwarte seat cowl en eventueel een tail tidy setje met kenteknen plaat houder en achterlicht
 
Kleine excel update ;):

Onderstaande delen zijn nog te koop:

1548624013382.png


Tailpack verkocht aan Sven & Ohlins gaat naar cupra 4x4.
 
Jawel, meerdere ook.:+

Maar zelf vind ik het ook niet echt een goed idee om mn motor in huis te zetten om ff te sleutelen hoor. 8)7

Zal dan wel een voordeel zijn van het vrijgezellige leven voor mij dan. Ik vind het een super idee. Als ik een boutje laat vallen dan vind ik die meestal wel direct terug of anders kom ik het wel weer in de wasmachine tegen. Buiten donderd dat skroefje in de grind en dan kan ik weer een nieuwe zoeken. En je kijkt er tegen aan dus je maakt het snel af. Dan kan de crossert weer uitelkaar. Sua maakt alles kapot :'):')

mijn (vogel)huisje is niet groot genoeg om beide brommers binnen te hebben. De loc tite, verschillende potjes vet en andere enorm belangrijke frutsels vechten om plaats met de tandenborstel. Maar ja prioriteiten stellen:P
 
Zal dan wel een voordeel zijn van het vrijgezellige leven voor mij dan. Ik vind het een super idee. Als ik een boutje laat vallen dan vind ik die meestal wel direct terug of anders kom ik het wel weer in de wasmachine tegen. Buiten donderd dat skroefje in de grind en dan kan ik weer een nieuwe zoeken. En je kijkt er tegen aan dus je maakt het snel af. Dan kan de crossert weer uitelkaar. Sua maakt alles kapot :'):')

mijn (vogel)huisje is niet groot genoeg om beide brommers binnen te hebben. De loc tite, verschillende potjes vet en andere enorm belangrijke frutsels vechten om plaats met de tandenborstel. Maar ja prioriteiten stellen:P
Hier ook lekker in de huiskamer. Vrouw vindt het helemaal prima.
75D95C1E-4500-4C04-8D64-80EA0B3785CB.jpeg
 
Hier ook lekker in de huiskamer. Vrouw vindt het helemaal prima. Bekijk bijlage 1350723
hoe mijn vrouw het vind... nou ja dat kan ik eigenlijk wel raden. Mijn kinderen zouden het helemaal geweldig vinden, allemaal kabeltjes waar je aan kan trekken, iets om op te klimmen, erop tekenen, ballen tegenaan schieten enz...

Oftewel, motor staat buiten onder zeil en afdakje :P
 
hoe mijn vrouw het vind... nou ja dat kan ik eigenlijk wel raden. Mijn kinderen zouden het helemaal geweldig vinden, allemaal kabeltjes waar je aan kan trekken, iets om op te klimmen, erop tekenen, ballen tegenaan schieten enz...

Oftewel, motor staat buiten onder zeil en afdakje :P

Ik zou dezelfde zorgen hebben. Is natuurlijk een heerlijk apparaat om met een blokkendoos tegenaan te raggen _O-

Mijn vriendin zou mij bij een dergelijk voorstel waarschijnlijk laten kiezen; 'motor in de garage of jij in de garage.'.
 
Ik zou dezelfde zorgen hebben. Is natuurlijk een heerlijk apparaat om met een blokkendoos tegenaan te raggen _O-

Mijn vriendin zou mij bij een dergelijk voorstel waarschijnlijk laten kiezen; 'motor in de garage of jij in de garage.'.
Ik had vroeger op de middelbare school een typisch vreemde leraar Duits met als hobby modeltreintjes...

Zijn vrouw zei ook "Of die treintjes gaan eruit of ik ben weg". Volgens mij zijn ze daarna gescheiden :')
 
Ik zou dezelfde zorgen hebben. Is natuurlijk een heerlijk apparaat om met een blokkendoos tegenaan te raggen _O-

Mijn vriendin zou mij bij een dergelijk voorstel waarschijnlijk laten kiezen; 'motor in de garage of jij in de garage.'.
ja of kijk, ik heb de motor gewassen met dit staalborsteltje :) mooi he papa :)

Mijn jongens, inmiddels 4 en 6jr oud laat ik altijd helpen met het omwisselen van de autobanden. Zet met stoepkrijt dan altijd op de banden waar ze zaten. En dan mogen ze van mij de banden (alleen op t rubber) de banden inkleuren :P en mocht het dan een droge periode zijn rij ik dus zo 2 a 3 weken met regenboog-gekleurde autobanden rond 8-)
Zij vinden t geweldig en helpen met de moeren enz. echt twee minions zeg maar _O- en trots dat ze zijn als t klusje geklaard is *O*
 
Hmm, ben best wel blij met mijn grote garage.
plaats voor 2 werkbanken, motorbrug, auto, 4 fietsen, 3 motoren, 2 klikko's en een koelkast vol bier. :Y
Het voorstel om de motor in de woonkamer te zetten ivm temperatuur werd met een ijzige blik beantwoord..
 
Hmm, ben best wel blij met mijn grote garage.
plaats voor 2 werkbanken, motorbrug, auto, 4 fietsen, 3 motoren, 2 klikko's en een koelkast vol bier. :Y
Het voorstel om de motor in de woonkamer te zetten ivm temperatuur werd met een ijzige blik beantwoord..
Ik heb gewoon verwarming en warm en koud stromend water in mijn garage *D

Huis is ooit uitgebouwd inclusief een nieuwe garage door een ex NL kampioen motocross die nogal veel sleutelde in zijn garage ;)
 
5F60E1CB-6EDA-470C-B277-61F9D39DA81E.jpeg
Oude speedy in oude huis in mijn vrijgezellige tijd :+

Nu, getrouwd, kind, ander huis en geen motor meer in de woonkamer. Heb het wel nog geprobeerd, want ruimte is er zat. Maar ook ik kreeg een ijzige blik.
Daarintegen wel een verbreedde garage met heftafel, werkbank, tv, computer, en nog geen koelkast met bier :+ wel op de 2e verdieping van de garage de mancave / game hol
 
We hebben het best goed voor elkaar, als ik bovenstaande lees😉 ik zou hem ook in de garage kunnen zetten, maar hij staat hier zo lekker, kan ik er de hele winter naar kijken. Vind ik fijn.
 
Ik lees hier als, kleine broertje, Triumph rijder uiteraard altijd mee en mag mij volgende winter in het nieuwe huis ook verblijden met de Street in de kamer.
Prachtig hoekje over waar die goed kan staan. Vriendin vind het goed als ze boven maar 1 kamer mag opeisen als kledingkamer.

Nu zoek ik alleen nog een mooie zwarte (millieu) mat waar hij op kan staan, iemand suggesties?
 
Ik lees hier als, kleine broertje, Triumph rijder uiteraard altijd mee en mag mij volgende winter in het nieuwe huis ook verblijden met de Street in de kamer.
Prachtig hoekje over waar die goed kan staan. Vriendin vind het goed als ze boven maar 1 kamer mag opeisen als kledingkamer.

Nu zoek ik alleen nog een mooie zwarte (millieu) mat waar hij op kan staan, iemand suggesties?
Even op triumph mat google en er is keus zat
Kan op de tel lastig knippen en plakken
 
Ik lees hier als, kleine broertje, Triumph rijder uiteraard altijd mee en mag mij volgende winter in het nieuwe huis ook verblijden met de Street in de kamer.
Prachtig hoekje over waar die goed kan staan. Vriendin vind het goed als ze boven maar 1 kamer mag opeisen als kledingkamer.

Nu zoek ik alleen nog een mooie zwarte (millieu) mat waar hij op kan staan, iemand suggesties?

Je hebt bij HBM ook soort van garage tegels. Zijn niet duur. Of een mat zoals ik had op bovenstaande fotos
 
Bedankt! Ga ik gewoon even simpelweg googlen (jaja is officieel een woord sinds een paar jaar haha)

Tegels is een idee voor in de schuur (zomer) maar in huis is een mat mooier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan