Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk juist niet, maar dat we gewoon langs elkaar af zitten te lullen en hetzelfde bedoelen :P

De GPS chip gebruikt ie altijd per definitie om z'n locatie te bepalen, ongeacht of je SMS gebruikt of die app.
Wat ik me afvroeg is hoe die data verstuurt over z'n locatie wanneer je de app gebruikt (dus niet via SMS). Of dat via 2G (GSM, GPRS), 3G (UMTS, HSDPA) of 4G (LTE) gaat.
De reden waarom ik dat vraag, is omdat 2G GPRS binnen een niet zo heel lange tijd hoogstwaarschijnlijk uitgefaseerd wordt.
 
Ik denk juist niet, maar dat we gewoon langs elkaar af zitten te lullen en hetzelfde bedoelen :P

De GPS chip gebruikt ie altijd per definitie om z'n locatie te bepalen, ongeacht of je SMS gebruikt of die app.
Wat ik me afvroeg is hoe die data verstuurt over z'n locatie wanneer je de app gebruikt (dus niet via SMS). Of dat via 2G (GSM, GPRS), 3G (UMTS, HSDPA) of 4G (LTE) gaat.
De reden waarom ik dat vraag, is omdat 2G GPRS binnen een niet zo heel lange tijd hoogstwaarschijnlijk uitgefaseerd wordt.

Ooohhh zoooo.

Ja geen idee. .+

Ik hou mn bundel strak in de gaten, die gaat niet rap naar beneden ofzo.
 
zijt gij weer in den Nederlande?


Nog niet. Volgende week donderdag dan wel.


Momenteel is het hier prima weer voor jou, ik weet niet of het nog zo is als jij hier bent...
In Duitsland is het leuker rijden, moeten we daar maar even naar toe!

Als het nu mooi is dan zit ik straks in klere weer ;( Maar ik ga ervoor. Het zou er op lijken dat ik sterf van kou maar ik denk het niet.

Dat is een goed idee


Heel goed idee!




:W
Wordt weer tijd om hierro rondtekarren :]

Hoogste tijd. Ik ben van 26 april tot 11 mei in NL.... Lets burn some fuel and generate some speed!
 
Ooohhh zoooo.

Ja geen idee. .+

Ik hou mn bundel strak in de gaten, die gaat niet rap naar beneden ofzo.


Denk dat ik mijn km teller strak in de gaten moet houden zodat mijn banksaldo niet kelderd door snelheids overtredingen. Hier kijk ik er nooit op, ga gewoon zo snel ik wil! Wel zo relaxed *D
 
Coole schoenen _O-
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan