Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

Na jarenlang trouw meegelezen te hebben, en af en toe een reactie, vraag of foto te hebben geplaatst, zal dat minder worden want ik heb de Speed verkocht. Ik heb nu een Tiger Sport en zal het Tiger topic meer gaan volgen.
Ik heb de onderstaande vraag ook al in het Tiger topic gesteld, maar geen reactie.
Wie kan en wilt mij helpen met het laden van een een andere mapping? Ik ben niet zo handig met computers etc..

Liefst omgeving Amsterdam en/of Haarlem.

Gr. Martijn
 
Heren,

Na jarenlang trouw meegelezen te hebben, en af en toe een reactie, vraag of foto te hebben geplaatst, zal dat minder worden want ik heb de Speed verkocht. Ik heb nu een Tiger Sport en zal het Tiger topic meer gaan volgen.
Ik heb de onderstaande vraag ook al in het Tiger topic gesteld, maar geen reactie.
Wie kan en wilt mij helpen met het laden van een een andere mapping? Ik ben niet zo handig met computers etc..

Liefst omgeving Amsterdam en/of Haarlem.

Gr. Martijn

Hoi Martijn,

Toevallig heb ik gisteren een ODBII kabeltje besteld. Ik kan je helpen mits het met Tuneecu gebeurd. met Tuneboy geen ervaring. Wel iets verder naar het noorden (net onder den helder)
 
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...
 
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...

:P Wat voor antwoord verwacht je in een S3 topic ;) Ik zou gewoon weer voor een S3 gaan 8-)
 
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...
Tsja ik had hetzelfde gevoel gezien mijn problemen met de speed, maar na de proefrit op de street was ik toch gelijk weer verkocht. Ik hoop maar dat qua electronica en t feit dat de street in Azie is gemaakt het nu toppie is :+
 
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...
Ik heb voor 2. Jaar een 2012 gereden en nul problemen gehad.
Ik heb de speed verkocht omdat wij een huis gekocht hebben en ik er een super prijs voor kon krijgen.
Ik zeg volg je hart :j
Succes met de keuze
Oja een van 2014 stuurt veeeeeel beter als je oude speed :Y
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...

Gewoon weer un SPEED... weinig problemen vanaf nov. 2012 :t
 
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...

Z1000 ziet er supermooi uit maar kan qua remmen, vering en stuurgedrag echt niet tegen een Speed op. Speed heeft ook meer en vooral veel bruikbaarder koppel.
De series vanaf 2008 tm heden zijn over het algemeen betrouwbaarder dan de oudere series.
Ik heb 3 Triumph's gehad maar nog nooit problemen! Vind het echt wel betrouwbare fietsen maar ja, rij nu (nog) een Italiaan dus dan vind je dat al snel.. :+
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje hier aan ervaringsdeskundigen...
Ik ben van plan volgend jaar een andere motor kopen.
Nu rij ik nog met mijn Z1000 2008. Deze had ik gekocht nadat mijn S3 2006 mij enkele keren in de steek had gelaten. Veelal electronische problemen, heb ik hier ook regelmatig gepost.
Ik zit nu erg te twijfelen tussen een z1000 2014+ of een S3 van rond hetzelfde bouwjaar.
De Z1000 vind ik er erg bruut uitzien en staat garant voor japanse betrouwbaarheid.
Echter buiten de problemen die ik gehad heb met mij S3 vond ik dit de beste motor die ik gehad heb qua rijden en sturen.
Ik denk dus ook weer aan een S3. :X
Hoe is het met de betrouwbaarheid van een S3 van rond ca. 2014? Heeft deze specifieke problemen waar ik rekening mee zou moeten houden.
Blijf toch een beetje achterdochtig na mijn eerdere ervaring...

Je had gewoon pech met je vorige speed. Ik ben na 3 jaar superduke ook weer terug. Blijft de beste machine die je kan kopen imo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan