Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
@FlowDesign : ik heb je 2 of 3x getagd..............dat zijn meldingen die je automatisch ziet.
Bij de laatste tag heb ik vermeldt dat de foto een paar pagina's terug staat.

Nadat het je "ontschoten" is om de foto in de OP te zetten, is het je blijkbaar ook teveel moeite om 2 à 3 pagina's terug te bladderen.................doe er dan helemaal geen moeite meer voor.
Voor jouw informatie, ik had de OP net een dag eerder geüpdatet met alle nieuwe foto's waarvoor ik ook al het halve topic door had zitten struinen om alles bij elkaar te zoeken, dus toen had ik even geen tijd en zin om dat meteen weer te doen. Daarnaast heb ik het de laatste tijd gewoon erg druk op het werk.

In plaats van te zitten zeuren had je ook gewoon ff kunnen helpen en mij zeggen waar die foto staat.
Wees dankbaar dat iemand überhaupt de moeite neemt om om de zoveel tijd de OP bij te werken.

Dus, stuur ff je foto dan zet ik 'm erin.
 
Wil de knipperlichten vervangen voor kleine led knippers. Is het aansluiten en klaar of moet ik ergens rekening mee houden.
M6 of M8 moet je even rekening mee houden en meestal kun je ze niet op de originele stekkertjes aansluiten, tenzij je originele LED van Triumph neemt.
 
Voor jouw informatie, ik had de OP net een dag eerder geüpdatet met alle nieuwe foto's waarvoor ik ook al het halve topic door had zitten struinen om alles bij elkaar te zoeken, dus toen had ik even geen tijd en zin om dat meteen weer te doen. Daarnaast heb ik het de laatste tijd gewoon erg druk op het werk.

In plaats van te zitten zeuren had je ook gewoon ff kunnen helpen en mij zeggen waar die foto staat.
Wees dankbaar dat iemand überhaupt de moeite neemt om om de zoveel tijd de OP bij te werken.

Dus, stuur ff je foto dan zet ik 'm erin.
Zitten zeuren? En dan moet ik ook nog dankbaar zijn voor deze opmerking.

Gast als je gewoon de eerste keer dat ik je tagde de foto in de OP gezet had, had je nergens hoeven struinen.
De foto stond namelijk direct onder de tag.

Laat maar zitten. :W
 
Wil de knipperlichten vervangen voor kleine led knippers. Is het aansluiten en klaar of moet ik ergens rekening mee houden.

als je nu nog ouderwetse gloeibollen hebt zullen ze sneller gaan knipperen. een led knipperlicht van aliexpress voor een paar euries en ze knipperen weer normaal.
 
als je nu nog ouderwetse gloeibollen hebt zullen ze sneller gaan knipperen. een led knipperlicht van aliexpress voor een paar euries en ze knipperen weer normaal.
Dus maar een led knipperlicht setje
Bestellen op aliexpres en dan is het plug en play en klaar🤔
 
Zitten zeuren? En dan moet ik ook nog dankbaar zijn voor deze opmerking.

Gast als je gewoon de eerste keer dat ik je tagde de foto in de OP gezet had, had je nergens hoeven struinen.
De foto stond namelijk direct onder de tag.

Laat maar zitten. :W

Jongens ..geef mekaar de ruimte,
Kleine moeite lijkt mij, je mag gerust wat ongenoegen posten maar dit kan gerust anders.
Voor jouw informatie, ik had de OP net een dag eerder geüpdatet met alle nieuwe foto's waarvoor ik ook al het halve topic door had zitten struinen om alles bij elkaar te zoeken, dus toen had ik even geen tijd en zin om dat meteen weer te doen. Daarnaast heb ik het de laatste tijd gewoon erg druk op het werk.

In plaats van te zitten zeuren had je ook gewoon ff kunnen helpen en mij zeggen waar die foto staat.
Wees dankbaar dat iemand überhaupt de moeite neemt om om de zoveel tijd de OP bij te werken.

Dus, stuur ff je foto dan zet ik 'm erin.
 
Zitten zeuren? En dan moet ik ook nog dankbaar zijn voor deze opmerking.

Gast als je gewoon de eerste keer dat ik je tagde de foto in de OP gezet had, had je nergens hoeven struinen.
De foto stond namelijk direct onder de tag.

Laat maar zitten. :W
Ik ben hier niet om wanneer jij iets wil direct op te springen om dat meteen te gaan doen. Er zijn regelmatig mensen met verzoeken en dan doe ik om de zoveel tijd alles in één keer. Als je op zou letten had je gezien dat ik de afgelopen topics dat meerdere malen gedaan heb en andere topic-openers voor mij ook.

Hoe vaak heb jij de OP al bijgehouden?
 
Nee niet origineel truimph. Lees iets over andere relai of weerstandjes🤔 m6 m8?????????
als je nu nog ouderwetse gloeibollen hebt zullen ze sneller gaan knipperen. een led knipperlicht van aliexpress voor een paar euries en ze knipperen weer normaal.
Dus maar een led knipperlicht setje
Bestellen op aliexpres en dan is het plug en play en klaar🤔
De meeste knippers hebben een dikkere bout dan de originele van Triumph, dus moet je meestal het gat groter maken.

Je kunt het te snel knipperen oplossen door een weerstandje ertussen te plaatsen, maar makkelijker is een ander relais erin drukken.
Het relais onder je zadel dat je hoort klikken als je je knippers aanzet is die je dan moet vervangen.
 
deze heb ik er 2 weken geleden ingezet, werkt perfect en kan ik eenvoudig de snelheid mee regelen.
Ik moest alleen even de + en - omleggen maar dat is appeltje-eitje met een paar stukje draad en kabelschoentjes :+
 
Wil de knipperlichten vervangen voor kleine led knippers. Is het aansluiten en klaar of moet ik ergens rekening mee houden.
Is aansluiten en een ander knipperlicht relais plaatsen. Ik heb nog een setje orginele Triumph led knipperlichten met Triumph led relais liggen. Stuur maar een PB als je interesse hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ola Bas die is al weer een tijdje weg daarna een MV Augusta brutale gehad deze vandaag verkocht.
Net als jij maar weer terug naar de Triple ;);) zón fijne motor om mee te rijden nu nog ff een knappe opsnorren :Y:Y:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan