Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit ook aan een ritje te denken, misschien aankomend weekend.

Maar eerst heb ik nog wel wat te doen. Ik heb namelijk een fout-code in het motormanagement omdat het gele lampje constant blijft branden :(
TuneEcu kabel is onderweg en dus hopelijk op tijd binnen zodat ik 'm aan de laptop kan hangen en hopelijk is het niets ernstigs :Y

Paar keer een zekering er door laten gaan met het uitvissen wat de vorige eigenaar met z'n knipperlichten/achterlicht/remlicht bekabeling heeft gedaan. Allemaal van die losse fastonnetjes. Ik haat dat soort knutselwerk. Gewoon een paar goed connectoren kopen en een krimptang en dan wordt het al een stuk professioneler.

Geven doorgeslagen zekeringen een fout-code in het motormanagement?
 
Ha!
Nou deze mag in de openingspost. Het is de fiets van MrBullmastif dus hem mag je eruit knikkeren (tenzij hij nog meeleest natuurlijk).
Enne... neem de tijd, maakt mij niet wanneer hij wordt toegevoegd 😬

20181208_152938.jpg
 
Had
Ha!
Nou deze mag in de openingspost. Het is de fiets van MrBullmastif dus hem mag je eruit knikkeren (tenzij hij nog meeleest natuurlijk).
Enne... neem de tijd, maakt mij niet wanneer hij wordt toegevoegd 😬

Bekijk bijlage 1353322
Had je dat niet gisteren kunnen posten? _O-;)

Mooie fiets, gefeliciteerd! Ga je veel plezier mee hebben *O*
 
Had

Had je dat niet gisteren kunnen posten? _O-;)

Mooie fiets, gefeliciteerd! Ga je veel plezier mee hebben *O*

Was een poging om jou ff gek te maken 😂
Thanks, ben er al ff mee bezig hem helemaal naar mijn zin te maken. Heerlijk fiets idd!! Deze week maar weer eens de weg op!
 
Potverdikkie, als de weervoorspellingen zo blijven dan stap ik zondag nog wel ff op de brommert.
Dan wordt het mijn eerste ritje op een speed :] ik heb er nu al zin in :+
 
Qua temperatuur zou ik het wel aandurven................maar het heeft gisteren en vanochtend/vannacht "gesneeuwd" bij ons.
De wegen zijn mooi wit. |(
Ik denk niet dat er genoeg regen valt om die meuk weg te spoelen.

Maar mocht je wel gaan...............!enjoy, you never forget your first ride *D
 
Hier wordt er 'gewoon' gestrooid 's morgens vroeg ivm de nachtvorst. Ik dacht er aan om maandagmorgen met de motor naar het werk te gaan, toch niet gedaan, ik kwam halverwege de strooiwagen tegen.
 
Heren, ik zag tijdens onze oefening afgelopen dinsdagmorgen een witte Speed R rijden met rode accenten en een low mount uitlaat in Barneveld, iemand van hier? Ik zat gecamoufleerd in een open terreinwagen met een ghilly er omheen.. 🤣
 
De eerste kms weer gemaakt, wat een machine is het.

Gisteren even een rondje gemaakt, Zaterdag en Zondag richting de Eifel (woon er 45 minuutjes vanaf).
Zondagmiddag eventjes poetsen en weer de garage in, wachtend op de volgende set mooie dagen.

Global Warming *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan