Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds kort gelzadel, is een verbetering.
En sinds 2 weken Hyperpro streetbox, met low friction seals, hele verbetering.
Een zwarte Remus hexacone uitlaat, meer herrie maar niet helemaal wat ik eigenlijk wil.
En een andere tune, weet niet welke er geplaatst is maar maakt Speedy meer de moeite waard.
En uiteraard een, enkele maar, Triumph spiegel.
Ook sinds 2 weken een setje PR5 er op, de oude banden waren, bleek beetje overjarig.
Van een oud mannetje gekocht, in mijn geval letterlijk dus, de beste man liep mank door het huis en kon niet meer rijden.

Overigens zitten bij mij alle covers er op, dus radiator, fly-screen, en de bug-spoiler.
Alleen de duoseatcover ontbreekt.
De taartschep zit er ook nog op, net als bij jou.

Vind je handvat achter de buddy wel iets hebben.

Gr. Damnbit
Klinkt goed! Vond je het originele zadel niet fijn? Ik wil uiteindelijk ook een andere uitlaat en vraag me af of hij dan beter rijdt dan nu..Dank je, mijn vriendin is er erg blij mee ;)
 
Aankomend paasweekend de speed even los laten in de eifel. Vooraf pension/hotel reserveren voor 2 man of kijken welke plek heeft?
 
Aankomend paasweekend de speed even los laten in de eifel. Vooraf pension/hotel reserveren voor 2 man of kijken welke plek heeft?

Ik zou ff checken vooraf of er eentje plaats heeft. hoewel het is nog vroeg in het seizoen. Het wordt wel mooi weer. Veel plezier.
Wij trekken naar Sauerland voor het paasweekend. Hebben een huisje op een vakantiepark. Kinderen kunnen dan lekker zwemmen en wij op de motor:]
 
Ik zou ff checken vooraf of er eentje plaats heeft. hoewel het is nog vroeg in het seizoen. Het wordt wel mooi weer. Veel plezier.
Wij trekken naar Sauerland voor het paasweekend. Hebben een huisje op een vakantiepark. Kinderen kunnen dan lekker zwemmen en wij op de motor:]
Haha, wij doen hetzelfde in de Eifel. Vrouw en kind in de auto, ik met de motor er heen.:]
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!
 
Zoooo jammer van de motor......................da's maar materiaal.

Belangrijkste is dat je er zelf goed vanaf gekomen bent.
Dat er nog spiegels op auto's geleverd worden.................. 🖕

Veel plezier op je 2011. :]
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!
Fotootje ? :]*O*:W
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!
Zonde man, maar gelukkig zelf geen ernstige schade opgelopen.

Was het leuk op dat eiland? Hebben jullie ook nog gecrossed?
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!
-O-
Gelukkig heb je zelf niks
Dus
*O*
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!


Gelukkig heb je er zelf niets aan overgehouden.
 
Ik heb nog wat spullen liggen van een speed (die niet op mijn Tiger passen ;-0)
Arrow tussenstuk (dus vanaf catalysator naar de twee dempers) tussenstuk is langer waardoor de catalysotor komt te vervallen (vrp 75,-) is voor model 2009 >
Losse einddemper ziet er uit als een Zard cone, maar zit geen type plaatje oid op. Heb de voorbochten gebruikt voor mijn Tiger. Aansluit diameter is groter dan origineel. (vrpr: 75,-). Foto's op verzoek te versturen.
 
Ik heb nog wat spullen liggen van een speed (die niet op mijn Tiger passen ;-0)
Arrow tussenstuk (dus vanaf catalysator naar de twee dempers) tussenstuk is langer waardoor de catalysotor komt te vervallen (vrp 75,-) is voor model 2009 >
Losse einddemper ziet er uit als een Zard cone, maar zit geen type plaatje oid op. Heb de voorbochten gebruikt voor mijn Tiger. Aansluit diameter is groter dan origineel. (vrpr: 75,-). Foto's op verzoek te versturen.
Bedoel je voor model 2010 en nieuwer? Of t/m 2009?
En 2 einddempers voor onder het zadel?
 
Ik heb de radiator en olie guard binnen van Evotech mooi spul ziet er super strak uit. Nu nog ff installeren.

IMG_20190415_203719_709.jpg
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!
Gelukkig er goed afgekomen ondanks het vliegwerk (afgekeken bij de buren ofzo :P )...

En meteen maar gefeliciteerd met de '11 speed triple! Ik geloof niet dat je lang hebt getwijfeld over welke motor het zou moeten worden, hooguit het jaartal.

Veel veilige km toegewenst
 
Bedoel je voor model 2010 en nieuwer? Of t/m 2009?
En 2 einddempers voor onder het zadel?

Weet ik niet zeker. Ik had een 2005 speed triple en daar paste het niet op. De verkoper had zijn catalystor er afgeslepen en een stuk aangelast waardoor hij op zijn speed paste. Daar weet ik het bouwjaar niet zeker van. Kan dus beide zijnO-) Maar kan een foto maken en ff op meten. Is wel voor het model met twee dempers. Dempers zelf heb ik er niet bij.

De Zard is een enkele ronde conische demper.
 
Weet ik niet zeker. Ik had een 2005 speed triple en daar paste het niet op. De verkoper had zijn catalystor er afgeslepen en een stuk aangelast waardoor hij op zijn speed paste. Daar weet ik het bouwjaar niet zeker van. Kan dus beide zijnO-) Maar kan een foto maken en ff op meten. Is wel voor het model met twee dempers. Dempers zelf heb ik er niet bij.

De Zard is een enkele ronde conische demper.
Post eens wat foto's want ik snap er geen reet van _O-
Joris21 is volgens mij nog op zoek naar een uitlaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan