Triumph Speed Triple topic deel 54

Hoi allemaal.

Ik heb gisteren een speed triple 2009 gekocht na lange tijd een bandit 1200 te hebben gereden. Wat een beest!! Ik wil een korte kentekenplaathouder erop zetten,maar hoe hebben jullie de originele kont aangepast zodat een korte houder erop past? Plastic loopt door rond achterlamp.

Groeten Richard
Kan je evt zelf maken als je beetje handig bent
 
F806CFB9-7686-4072-A640-CBA99669C700.jpeg
F806CFB9-7686-4072-A640-CBA99669C700.jpeg
 
De taartschep en de demper gaan er snel vanaf. Rij af en toe in Duitsland en de zard heeft volgens mij geen e keur.... Ben aan het denken aan de mivv suono black steel. Is dit een goede optie?
Dat is een goede keuze, had ik ook op m'n Speed :)
Met dBkiller erin is die redelijk beschaafd ook nog en inderdaad met E-keur.
 
Voor:
DSC_0090.JPG


Na:
DSC_0110.JPG


Whaha op foto niet heel goed te zien😅, maar de LEDs zijn een stuk witter. Wel een minpuntje dat die er niet standaard al op zitten.
De dagrijverlichting is dat nml al wel.
 
Iedereen die meegedacht heeft, bedankt ik heb alle voors en tegens afgewogen (ahum) en ben voor de mat zwarte gegaan, woensdag avond ga ik hem ophalen (duurt lang...). Momenteel heeft de motor geen alarm, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het originele Triumph alarm, is daar mee te leven of is elk alarm een hel en gaan ze alleen maar af als je er niet om vraagt?
 
Iedereen die meegedacht heeft, bedankt ik heb alle voors en tegens afgewogen (ahum) en ben voor de mat zwarte gegaan, woensdag avond ga ik hem ophalen (duurt lang...). Momenteel heeft de motor geen alarm, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het originele Triumph alarm, is daar mee te leven of is elk alarm een hel en gaan ze alleen maar af als je er niet om vraagt?

Origineel triumph alarm is zwaar ruk en zonde van je centjes.
 
Iedereen die meegedacht heeft, bedankt ik heb alle voors en tegens afgewogen (ahum) en ben voor de mat zwarte gegaan, woensdag avond ga ik hem ophalen (duurt lang...). Momenteel heeft de motor geen alarm, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het originele Triumph alarm, is daar mee te leven of is elk alarm een hel en gaan ze alleen maar af als je er niet om vraagt?
Als niet nodig, dan niet doen:N
 
Terug
Bovenaan Onderaan