Triumph Speed Triple topic deel 54

DSC_0821.JPG

Readyyyy:]8-)
 
Goedemiddag allen,

Na een lange tijd afwezig te zijn geweest wil ik hier mijn Speed triple aanbieden voor verkoop.

Het is een Speed triple 1050 ABS uit 2011 met 36XXXkm.

Nederlandse motorfiets, dealer onderhouden en compleet met boekjes en 2 sleutels.

Zard uitlaat met db-killer en mapping
LED Knippers + koplampen
Bellypan
Bar end Mirrors (Originele spiegels aanwezig)
Korte kentekenplaathouder

Vaste verkoopprijs €7000,-

Heb je interesse in mijn Speed stuur me even een prive bericht! :W

Alvast bedankt

2.jpg
4.jpg
1.jpg
 
Hallo allen,

Ik heb een vraagje hopende dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vorige maand dan eindelijk een speed triple gekocht. Echter het probleem is dat hij soms bij het terugschakelen naar de 1 uitvalt. Hij start hierna meteen weer dus ik weet niet wat dit kan zijn. Het gaat hier om een 2011 model.
 
Hallo allen,

Ik heb een vraagje hopende dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vorige maand dan eindelijk een speed triple gekocht. Echter het probleem is dat hij soms bij het terugschakelen naar de 1 uitvalt. Hij start hierna meteen weer dus ik weet niet wat dit kan zijn. Het gaat hier om een 2011 model.
Schakelaar van de jiffy wellicht niet in orde.
En de schakelaar bij je koppeling hendel controleren.
Ook de stekkers/bedrading er naar toe.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Ik heb een vraagje hopende dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vorige maand dan eindelijk een speed triple gekocht. Echter het probleem is dat hij soms bij het terugschakelen naar de 1 uitvalt. Hij start hierna meteen weer dus ik weet niet wat dit kan zijn. Het gaat hier om een 2011 model.
misschien even teruggaan naar degene van wie je hem heeft gekocht? Misschien heeft ie ergens aan zitten pielen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan