Triumph Speed Triple topic deel 54

Wisten jullie dat er op de Lekdijk ergens (blijkbaar) vaak een fotograaf staat? Ik kwam er afgelopen zondag achter :] .



Speed Triple Lekdijk september 2020.jpg
 
Paar Honda's gehad en niets mis mee, behalve het standaard NAKS en omvormer gezeik.
Maar omdat het concept gewoon klopt (elke prutser kan er op rijden) lijkt het allemaal erg makkelijk te gaan en zit er weinig beleving in.
Tel daar de veilige ontwerpen bij en je hebt een slaapverwekkende motor...............maar nog steeds niets mis mee. :t
 
Gisteren nog even een stukje gemaakt in de regio. Gruwelijk veel motorrijders onderweg, ook in extreem grote groepen (30+ motoren).
Zelf ben ik echt een einzelganger en rij het liefst alleen of hooguit met klein groepje.

Ik vroeg me af, rijden jullie hier wel eens met grote groepen? (10+)
Dat kun je toch nooit allemaal bij elkaar houden?
Ik heb soms al moeite om de achterste in de gaten te houden wanneer we met 6+ mensen rijden.
 
Gisteren nog even een stukje gemaakt in de regio. Gruwelijk veel motorrijders onderweg, ook in extreem grote groepen (30+ motoren).
Zelf ben ik echt een einzelganger en rij het liefst alleen of hooguit met klein groepje.

Ik vroeg me af, rijden jullie hier wel eens met grote groepen? (10+)
Dat kun je toch nooit allemaal bij elkaar houden?
Ik heb soms al moeite om de achterste in de gaten te houden wanneer we met 6+ mensen rijden.
Meestal rijd ik met 2/3/4/5 man.
Dat is inderdaad soms al lastig om bij elkaar te blijven.
Goede afspraken vooraf voorkomt mekaar zoek rijden.
Jaren terug ook met grotere 🏍 gereden.( niet iedereen had toen al navigatie 🤓)
Dit vergt extra afspraken maken vooraf.
I.v.m. veranderingen t.o.v. verantwoordelijkheid betreft zulke toerritten organiseren, doe ik dit niet meer.
Ps, ik rijd ook regelmatig alleen 👍🏻😎

 
Terug
Bovenaan Onderaan