Triumph Speed Triple topic deel 54

star trek dance GIF


Soms zegt een plaatje meer dan duizend woorden, een gifje daarentegen zegt soms meer dan een tienduizenden woorden :9

En nu weer on-topic:

tom cruise GIF
 
iemand ervaring met dit apparaat?


kost een fractie van alle piggyback units. Als je leest lijkt het te mooi om waard te zijn. Alleen zal bolski geen rotzooi verkopen in zn winkel. :?
 
iemand ervaring met dit apparaat?


kost een fractie van alle piggyback units. Als je leest lijkt het te mooi om waard te zijn. Alleen zal bolski geen rotzooi verkopen in zn winkel. :?
Waarschijnlijk gewoon een niet-programmeerbare die de ECU voor de gek houdt met één bepaalde mapping.
Ik had ooit zoiets in m'n Toyota Avensis D4D DCAT, maar dat gaf alleen maar een heleboel ellende.

Ik weet niet of het 2011-2015 model ook met Tuneecu te flashen is, anders zou ik dat doen.
Zo niet, dan zou ik 'm een keer op een rollenbank af laten stellen voor net iets meer geld.
 
Waarschijnlijk gewoon een niet-programmeerbare die de ECU voor de gek houdt met één bepaalde mapping.
Ik had ooit zoiets in m'n Toyota Avensis D4D DCAT, maar dat gaf alleen maar een heleboel ellende.

Ik weet niet of het 2011-2015 model ook met Tuneecu te flashen is, anders zou ik dat doen.
Zo niet, dan zou ik 'm een keer op een rollenbank af laten stellen voor net iets meer geld.
2011/2015 is te flashen
 
Waarschijnlijk gewoon een niet-programmeerbare die de ECU voor de gek houdt met één bepaalde mapping.
Ik had ooit zoiets in m'n Toyota Avensis D4D DCAT, maar dat gaf alleen maar een heleboel ellende.

Ik weet niet of het 2011-2015 model ook met Tuneecu te flashen is, anders zou ik dat doen.
Zo niet, dan zou ik 'm een keer op een rollenbank af laten stellen voor net iets meer geld.

Niet dat ik geïnteresseerd was om dit aan te schaffen, want mijn speed loopt prima met mivv uitlaat en standaard luchtfilter. Was meer benieuwd of er mensen zijn die ermee rijden :)
Tuneecu werk ik idd mee. Afstellen ga ik laten doen als ik mn luchtfilter moet gaan vervangen :+
 
Niet dat ik geïnteresseerd was om dit aan te schaffen, want mijn speed loopt prima met mivv uitlaat en standaard luchtfilter. Was meer benieuwd of er mensen zijn die ermee rijden :)
Tuneecu werk ik idd mee. Afstellen ga ik laten doen als ik mn luchtfilter moet gaan vervangen :+
Ik had op m'n Speed 2008 ook een Mivv lowboy en een K&N luchtfilter. De ToD mapping past daar heel goed bij, zelf erop gezet met TuneEcu. Liep als de brandweer })})
 
Waarschijnlijk gewoon een niet-programmeerbare die de ECU voor de gek houdt met één bepaalde mapping.
Ik had ooit zoiets in m'n Toyota Avensis D4D DCAT, maar dat gaf alleen maar een heleboel ellende.

Ik weet niet of het 2011-2015 model ook met Tuneecu te flashen is, anders zou ik dat doen.
Zo niet, dan zou ik 'm een keer op een rollenbank af laten stellen voor net iets meer geld.

Deze zorgt ervoor dat het signaal van de inlaat lucht temperatuur aangepast wordt.
Doordat de ecu denkt dat er koudere lucht aangezogen wordt wordt het mengsel iets rijker gezet.
Lijkt ingewikkeld maar is in feite een weerstand met een paar passende stekkers eraan.
Hier lijkt ook nog een externe temperatuur voeler aan te zitten, vermoedelijk om tot een bepaalde buitentemperatuur werkzaam te zijn.

Het nadeel is dat de motor onder alle omstandigheden rijker loopt, terwijl het best kan zijn dat je in bepaalde gebieden een armer mengsel wilt
 
Deze zorgt ervoor dat het signaal van de inlaat lucht temperatuur aangepast wordt.
Doordat de ecu denkt dat er koudere lucht aangezogen wordt wordt het mengsel iets rijker gezet.
Lijkt ingewikkeld maar is in feite een weerstand met een paar passende stekkers eraan.
Hier lijkt ook nog een externe temperatuur voeler aan te zitten, vermoedelijk om tot een bepaalde buitentemperatuur werkzaam te zijn.

Het nadeel is dat de motor onder alle omstandigheden rijker loopt, terwijl het best kan zijn dat je in bepaalde gebieden een armer mengsel wilt
Duidelijk 👍🏻🤓
 
Deze zorgt ervoor dat het signaal van de inlaat lucht temperatuur aangepast wordt.
Doordat de ecu denkt dat er koudere lucht aangezogen wordt wordt het mengsel iets rijker gezet.
Lijkt ingewikkeld maar is in feite een weerstand met een paar passende stekkers eraan.
Hier lijkt ook nog een externe temperatuur voeler aan te zitten, vermoedelijk om tot een bepaalde buitentemperatuur werkzaam te zijn.

Het nadeel is dat de motor onder alle omstandigheden rijker loopt, terwijl het best kan zijn dat je in bepaalde gebieden een armer mengsel wilt
Ik heb 2 CBR600's gehad.
Model met carbs en het opvolgende model met injectie en die laatste had ook last van bovengenoemde.
In de zomer prima en acceptabel verbruik, maar in het najaar had ie het blijkbaar altijd koud, want het verbruik schoot omhoog.
Bij normaal rijden tussen de 1 op 10 en het zuinigst 1 op 14.
Had ik net zo goed een Appie kunnen rijden. 8-)
 
Ik heb 2 CBR600's gehad.
Model met carbs en het opvolgende model met injectie en die laatste had ook last van bovengenoemde.
In de zomer prima en acceptabel verbruik, maar in het najaar had ie het blijkbaar altijd koud, want het verbruik schoot omhoog.
Bij normaal rijden tussen de 1 op 10 en het zuinigst 1 op 14.
Had ik net zo goed een Appie kunnen rijden. 8-)

Ik merk dit op mijn honda 125cc scootertje. Swinters loopt ie toch ff wat minder zuinig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan